Katsokaapa www.homelidays.com kun tarvitsette edullista majoitusta hyviltä paikoilta ! Olen ollut useamman kerran, mm. Roomassa, Pariisissa, Lissabonissa ja Berliinissä, ja kaikki on pelannut tosi hyvin. Ihmiset ovat vuokranneet joko oman asuntonsa loman, messujen tai jonkun tapahtuman ajaksi tms. tai sijoitusasuntonsa, joten pelit ja vehkeet on paikalla, kodikas olo ja tilaakin enemmän kuin hotelleissa. Yleensä lakanat ja liinavaatteet kuuluvat hintaan.
Maksu on ollut yleensä osa ennakkoon tilille ja loput paikan päällä käteisellä. On ollut helppoa ja kätevää.
Ja omistaja neuvoo metrot, menopaikat sun muut ja hakee pyydettäessä/tarvittaessa lentökentältä!
Suosittelen!
www.homelidays.com - edullista majoitusta
kodikasta ja kätevää
1
552
Vastaukset
- Anne MB
Olemme ensi kesänä lähdössä, kaksi aikuista ja yksi teini-ikäinen tyttö, lentäen Muncheniin ja sitten sieltä seuduilta (Oberammergau) pitäisi löytää asunto. Onko jollain hyviä vinkkejä sieltä päin homelidaysin asunnoista. Tarkoitus olisi olla yksi viikko ja vuokrata auto Munchenin lentokentältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204