... tai on kai se läppää? :D
http://www.soffa.tv/femmagaala/femmagaalaVoittaja.html
Hynynen heittää hyvää läppää Femmagaala-videossa
3
1797
Vastaukset
- säähh..
pikku känässä murjaistu vitsinpuolikas. huoh, jos tuo oli sinusta oikeesti hauskaa olet varmaankin aivokuollut.
- Juise
toi säähh... nimimerkki muistuttaa Hesarin uutisia kommentoivaa "Viisas Mies"-nimimerkkiä, mä todella rakastan sitä hahmoa! Uhoavaa avautumista keskustelupalstoilla, vähän adrenaliini nousuun, täyttä asiaa! Jatka tuolla linjalla, snägärin jonossa on kuitenkin riskinsä.
Ja siitä läpästä, totta helvetissä se on hauskaa tuossa kontekstissa, virallinen palkintopuhe pikkutuhmaksi läpäksi. Onko se ihan törkeen hauskaa vai ei, riippuu kuulijasta. Kyllä jengi on putoillut, paikalla olleet ja ton nähneet. - Leenamies
Juise kirjoitti:
toi säähh... nimimerkki muistuttaa Hesarin uutisia kommentoivaa "Viisas Mies"-nimimerkkiä, mä todella rakastan sitä hahmoa! Uhoavaa avautumista keskustelupalstoilla, vähän adrenaliini nousuun, täyttä asiaa! Jatka tuolla linjalla, snägärin jonossa on kuitenkin riskinsä.
Ja siitä läpästä, totta helvetissä se on hauskaa tuossa kontekstissa, virallinen palkintopuhe pikkutuhmaksi läpäksi. Onko se ihan törkeen hauskaa vai ei, riippuu kuulijasta. Kyllä jengi on putoillut, paikalla olleet ja ton nähneet.Minäpäs luin juuri hyvin kiinnostavan fanfiction-tarinan Jouni Hynysen kadonneesta pippelistä. Tämä osui kohdalleni, kun etsin tarinoita, joissa Suomen kuuluisimpia miespuolisia metallimuusikoita paritetaan keskenään. En ole vieläkään oikein sisäistänyt, mitä juuri luin, mutta se oli hyvin jännittävän oloinen tarina, joka uskoakseni ei perustu tositapahtumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581