Ville Valo ei ole suorittanut armeijaa!

gandhin mahatma

Mutta onko kukaan HIM yhtyeestä käynyt armeijan?

Vai veikö musiikki miehet turhalta isänmaan palvelulta?

Eipä siinä, kelpaahan Villellekin linnan juhlat itsenäisyyspäivänä, mutta mitäpäs sitä turhaan opetella tällasen paskavaltion puolustusta, et siihen malliin...

terkkuja kaikille!

8

4093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panzidlf

      Ville taitaa kuulua tähän samaan jengiin kuin Antti Tuisku eli vapautus ............... syistä

    • Sleepwalking

      Mige on ainoa, joka on käynyt armeijan. Kaasu oli kaksi viikkoa.

      panzidlf:lle tiedoksi, että Valo on vapautettu armeijasta astman takia.

      • selityksen makua

        ei kovin vaikea astma voi olla kyseessä kun kiskoo röökiä tohon malliin. ei lievän eikä keskivaikean astman takia saa vapautusta. ja tämä on faktaa eikä mitään mutua.


      • Zebra_
        selityksen makua kirjoitti:

        ei kovin vaikea astma voi olla kyseessä kun kiskoo röökiä tohon malliin. ei lievän eikä keskivaikean astman takia saa vapautusta. ja tämä on faktaa eikä mitään mutua.

        Ihan tiedoksi vaan kaikille, jotka väittävät ettei Villen astma ole kovin paha... niin kertokaapahan sitten miksi hän sitten oli sairaalassa kaksi viikkoa koiran aiheuttaman astma/allergia kohtauksen takia keuhkopotilaiden osastolla...? Eikä voinut lähteä rundille ilman astmalääkkeitä.... Tottahan se on, että Ville vetää kessua paljon, joka ei tee kyllä hyvää astmalle, mutta hän kuitenkin päättää itse mitä tekee! ja jos se häntä niin paljon häiritsisi ehkä hän tekisi asialle jotain...


      • fcvdxsx
        Zebra_ kirjoitti:

        Ihan tiedoksi vaan kaikille, jotka väittävät ettei Villen astma ole kovin paha... niin kertokaapahan sitten miksi hän sitten oli sairaalassa kaksi viikkoa koiran aiheuttaman astma/allergia kohtauksen takia keuhkopotilaiden osastolla...? Eikä voinut lähteä rundille ilman astmalääkkeitä.... Tottahan se on, että Ville vetää kessua paljon, joka ei tee kyllä hyvää astmalle, mutta hän kuitenkin päättää itse mitä tekee! ja jos se häntä niin paljon häiritsisi ehkä hän tekisi asialle jotain...

        En kyllä käsitä, miten pahasta astmasta kärsivä pystyisi tupakoimaan niin rankasti. Jos koira tai joku marsu saa aikaa kohtauksen, luulisi tupakan vievän ihan maahan. Yhdellä sukulaisella on astma eikä hän ikinä vetäisi yhtäkään röökiä. Tai ehkä VV on vain niin yksinkertainen ettei opi ennen kuin käy huonosti.
        Joo mutta on se Suomen seksikkäimpiä, en mä sitä kiistä:D


    • Teroz

      Mitä helvettiä kenenkään armeijan käynnit kuuluu sinulle kuuluu?

      • qwerty0

        Torstai 3.2.2011
        Nimipäivä: Valo


    • Minusta Ville on tehnyt paljon suuremman palveluksen maalleen, kuin moni armeijan käynyt. Ville on tehnyt sellaista pr-työtä maalleen, että ei paljon ole saumaa arvostella hänen isänmaallisuuttaan.
      En myöskään ymmärrä, mitä järkeä ja isänmaallista on aikuisten miesten tuolla leikkiä aseilla. Olisi paljon isänmaallisempaa, kun nuoret olisivat sen armeija-ajan töissä. Itse vihaan aseita ja pidän armeijaa vain rahaa nielevänä turhanpäiväisyytenä. Kunnia ja arvostus toki sotaveteraaneillemme, mutta nykymaailmassa ei tällaisesta armeijasta sotatilanteessa olisi mitään apua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe