Ville Valo ei ole suorittanut armeijaa!

gandhin mahatma

Mutta onko kukaan HIM yhtyeestä käynyt armeijan?

Vai veikö musiikki miehet turhalta isänmaan palvelulta?

Eipä siinä, kelpaahan Villellekin linnan juhlat itsenäisyyspäivänä, mutta mitäpäs sitä turhaan opetella tällasen paskavaltion puolustusta, et siihen malliin...

terkkuja kaikille!

8

3432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panzidlf

Ville taitaa kuulua tähän samaan jengiin kuin Antti Tuisku eli vapautus ............... syistä

• Sleepwalking

Mige on ainoa, joka on käynyt armeijan. Kaasu oli kaksi viikkoa.

panzidlf:lle tiedoksi, että Valo on vapautettu armeijasta astman takia.

• selityksen makua

ei kovin vaikea astma voi olla kyseessä kun kiskoo röökiä tohon malliin. ei lievän eikä keskivaikean astman takia saa vapautusta. ja tämä on faktaa eikä mitään mutua.

• Zebra_
        selityksen makua kirjoitti:

ei kovin vaikea astma voi olla kyseessä kun kiskoo röökiä tohon malliin. ei lievän eikä keskivaikean astman takia saa vapautusta. ja tämä on faktaa eikä mitään mutua.

Ihan tiedoksi vaan kaikille, jotka väittävät ettei Villen astma ole kovin paha... niin kertokaapahan sitten miksi hän sitten oli sairaalassa kaksi viikkoa koiran aiheuttaman astma/allergia kohtauksen takia keuhkopotilaiden osastolla...? Eikä voinut lähteä rundille ilman astmalääkkeitä.... Tottahan se on, että Ville vetää kessua paljon, joka ei tee kyllä hyvää astmalle, mutta hän kuitenkin päättää itse mitä tekee! ja jos se häntä niin paljon häiritsisi ehkä hän tekisi asialle jotain...

• fcvdxsx
        Zebra_ kirjoitti:

Ihan tiedoksi vaan kaikille, jotka väittävät ettei Villen astma ole kovin paha... niin kertokaapahan sitten miksi hän sitten oli sairaalassa kaksi viikkoa koiran aiheuttaman astma/allergia kohtauksen takia keuhkopotilaiden osastolla...? Eikä voinut lähteä rundille ilman astmalääkkeitä.... Tottahan se on, että Ville vetää kessua paljon, joka ei tee kyllä hyvää astmalle, mutta hän kuitenkin päättää itse mitä tekee! ja jos se häntä niin paljon häiritsisi ehkä hän tekisi asialle jotain...

En kyllä käsitä, miten pahasta astmasta kärsivä pystyisi tupakoimaan niin rankasti. Jos koira tai joku marsu saa aikaa kohtauksen, luulisi tupakan vievän ihan maahan. Yhdellä sukulaisella on astma eikä hän ikinä vetäisi yhtäkään röökiä. Tai ehkä VV on vain niin yksinkertainen ettei opi ennen kuin käy huonosti.
        Joo mutta on se Suomen seksikkäimpiä, en mä sitä kiistä:D

• Teroz

Mitä helvettiä kenenkään armeijan käynnit kuuluu sinulle kuuluu?

• qwerty0

Torstai 3.2.2011
        Nimipäivä: Valo

• Minusta Ville on tehnyt paljon suuremman palveluksen maalleen, kuin moni armeijan käynyt. Ville on tehnyt sellaista pr-työtä maalleen, että ei paljon ole saumaa arvostella hänen isänmaallisuuttaan.
      En myöskään ymmärrä, mitä järkeä ja isänmaallista on aikuisten miesten tuolla leikkiä aseilla. Olisi paljon isänmaallisempaa, kun nuoret olisivat sen armeija-ajan töissä. Itse vihaan aseita ja pidän armeijaa vain rahaa nielevänä turhanpäiväisyytenä. Kunnia ja arvostus toki sotaveteraaneillemme, mutta nykymaailmassa ei tällaisesta armeijasta sotatilanteessa olisi mitään apua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe