Kirje Rakkaalle !

Tämän kirjeeni kirjoitin sulle
olet rakkaus todellinen,
annoit tunteista suurimman mulle
jota kantaa saan kiittäen.

Jospa maailman teillä mä voisin
hymyhuulin kulkea ain,
silloin rakkauden esille toisin
jonka lahjana sinulta sain.

Sulle ruusuni tahdonkin taittaa
tunnepellolta molempien,
niistä seppeleen päähäsi laittaa
ilman sinua jaksaisi en.

Siksi huudankin nyt kaikkialle
olet rakkaus todellinen,
luisuin pinnalle jo lavealle
käsi kosketti tuo kultainen.

Kuin enkeli ilmestyit silloin
oli jäljellä kyyneleet vain,
nyt on kätesi kaulallain illoin
pääsi leväten rinnallain.

Jospa kiittää siis elämää voisin
tästä onnesta jonka mä sain,
minä rakkauden majassa koisin
tunne lämmin on mun peittonain.

10

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiko enää kauniimmin kiittää rakkaimmastaan,
      kuin tämä runo on kirjoitettu. Tähän olet
      kiteyttänyt paljon ja soljuen kulkee säkeesi.
      Todellinen lukunautinto rakkaudesta, mutta
      myös kiitoslaulu elämälle.

      Kiitos J.

      • syvien kiitosten aiheita,
        joita emme valitettavasti
        huomaa ajoissa.

        Vaan jälkiviisaus !
        Onko se rakkauden tunnustus
        menetetylle rakkaudelle ?
        Joka on jälkisytytyksellä
        ei helvetti ! Mähän rakastin
        tota ihmistä.

        Kiitos linda.

        J.


    • punaposkiN

      Rakkauskirjeesi
      kuin unelma..
      totuuden sirpaleita
      sisällään pitää

      Niihän se metsä vastaa
      kuin sinne huutaa
      kun sitkee on niin
      rakkauden voima
      se niin suunnaton on..

      Toimiiko
      "tee toiselle se minkä
      toivot toisen tekevän
      sinulle"
      Ei vaadi rahaa
      ei aikaa
      siinä kun elää vain

      Positiivinen ja raikas
      sun rakkauskirjeesi
      suurimmalle
      rakkaallesi on

      • Sehän voi olla vaikka Sinulle ?
        Eihän rakkaus tarvi lupaa ?
        Sehän on tunteena yksilö,
        voi tehdä se tuulelle tupaa ?
        minne yltä ei yhtälö.

        Sen harteillein jospa saisin ?
        Niin minäkin toivoisin,
        hänet suudelmiin hukuttaisin
        kun rakastaisin sävelin.

        J.


    • eve.

      Aivan ihana kirje rakkaallesi ! Oi jos minä saisin tällaisen, olisin onnesta sykkyrällä !
      Hieno runo, kertakaikkiaan ... Kiitos kirjoittajalle ! :)

      • Toivotaa että saat semmoisen
        rakkausrunon.

        J.


    • Liian kaunista.
      Mut uskon et rakasta.
      Ja onnesi sulle suon ilolla.

      Minä matoinen maailman.
      Upoan kaarnalaivalla.
      Ilman purjetta.
      Ilman Kipparia.

      Majakka sammunut on ulapalla.

      Vilkutan viel,,,,,,,,,,,,,

      • Älä sammuta majakkaasi
        että rakkaasi näkee saapua.

        T: J


    • Iso Myy

      Kaunis runo rakkauden voimasta!

      • Rakkaus on erittäin suuri
        voimavara joka antaa paljon,
        oikein hoidettuna.

        Valoa päiviisi. J.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe