Mulla on ollut vakuutusoikeudessa valitus vireillä työeläkeasioiden muutoksenhakulautakunnan päätöksestä. Sairauslomalla olen ollut jo yli 2 vuotta. Viime vuoden lopulla eläkelaitos teki väliaikaisen ratkaisun ja myönsi kuntoutustukea takautuvasti vuoden loppuun. Nyt n. 2 viikkoa sitten tuli uusi päätös eläkelaitokselta, että myöntävät jälleen väliaikaisella päätöksellä kuntoutustukea (5 kk vuoden alusta eteenpäin). Tänään kuitenkin tuli vakuutusoikeudelta iso ruskea kirjekuori. Sisällä PÄÄTÖS: poistavat muutoksenhakulautakunnan päätöksen (?) ja palauttavat asian takaisin eläkelaitokselle uutta käsittelyä varten. Mitä ihmettä tämä voi tarkoittaa? Tällainen "tavallinen" ihminen ei ymmärrä näitä kiemuroita
Vakuutusoikeus?
6
581
Vastaukset
- 35
mikä alkujaankaan oli muutoksenhakulautakunnan päätös ? Miksi valitettu vakuutusoikeuteen ?
- valivalivalivali
Hylkäys. Aina vaan joka paikasta hylkäys. Sairausloma vaan jatkuu. Viime vuosi meni tuloitta....
- Poozo
eläkevakuutusyhtiöön,koska he maksavat sinulle kuntoutustukea jatkossakin.
Miten niin viime vuosi tuloitta,jos sairasloma lähenee loppuaan eli 300 päivää sinä aikanahan haetaan kuntoutustukea työeläkevakuutusyhtiöltä ja eihän sitä hylätä koska onhan ihmisen jotenkin elettävä.Jos olet sairastunut niin eläkeyhtiösi on aina mukana jollain tavalla.......käsittääkseni- valivalivalivali
Kyllä se vaan noin meni. Siksi mulla oli valituksia hylkäyksien tiimoilta. Olen kirjoittanut tänne Suomi24:ään myös nimimerkillä eioohelppoooo, otsake: vajaakuntoinen työnhakija. Tuo osio tuntui vaan paisuvan niin isoksi ja asia on muuttunut tässä matkan varrella, siksi kirjoitin nyt tänne....
- 66666666666666
Minulla kans vakuudusoikeudessa valitus,on laitettu viime toukok...sillon sanottiin että kestää ainakin puoltoista vuotta,,,,käyttänyt olen kelan 300p....ja nyt myös liiton rahat käytetty 500 p. tän kuun loppupuolella,sairaslomalla olen ollut 3v.......mistä seuraavaksi rahat,osaako kukaan neuvoa,minulla on vielä työpaikka,vaikka en ole käynyt 3vuoteen.
- Anonyymi
Olen ollut yli 8 vuotta sairauslomalla ja aina hylätty työkyvyttömyyseläkkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu913057Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4832383- 891622
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 78933
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17925- 32896
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76842Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777