Vakuutusoikeus?

valivalivalivali

Mulla on ollut vakuutusoikeudessa valitus vireillä työeläkeasioiden muutoksenhakulautakunnan päätöksestä. Sairauslomalla olen ollut jo yli 2 vuotta. Viime vuoden lopulla eläkelaitos teki väliaikaisen ratkaisun ja myönsi kuntoutustukea takautuvasti vuoden loppuun. Nyt n. 2 viikkoa sitten tuli uusi päätös eläkelaitokselta, että myöntävät jälleen väliaikaisella päätöksellä kuntoutustukea (5 kk vuoden alusta eteenpäin). Tänään kuitenkin tuli vakuutusoikeudelta iso ruskea kirjekuori. Sisällä PÄÄTÖS: poistavat muutoksenhakulautakunnan päätöksen (?) ja palauttavat asian takaisin eläkelaitokselle uutta käsittelyä varten. Mitä ihmettä tämä voi tarkoittaa? Tällainen "tavallinen" ihminen ei ymmärrä näitä kiemuroita

6

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35

mikä alkujaankaan oli muutoksenhakulautakunnan päätös ? Miksi valitettu vakuutusoikeuteen ?

• valivalivalivali

Hylkäys. Aina vaan joka paikasta hylkäys. Sairausloma vaan jatkuu. Viime vuosi meni tuloitta....

• Poozo

eläkevakuutusyhtiöön,koska he maksavat sinulle kuntoutustukea jatkossakin.

Miten niin viime vuosi tuloitta,jos sairasloma lähenee loppuaan eli 300 päivää sinä aikanahan haetaan kuntoutustukea työeläkevakuutusyhtiöltä ja eihän sitä hylätä koska onhan ihmisen jotenkin elettävä.Jos olet sairastunut niin eläkeyhtiösi on aina mukana jollain tavalla.......käsittääkseni

• valivalivalivali

Kyllä se vaan noin meni. Siksi mulla oli valituksia hylkäyksien tiimoilta. Olen kirjoittanut tänne Suomi24:ään myös nimimerkillä eioohelppoooo, otsake: vajaakuntoinen työnhakija. Tuo osio tuntui vaan paisuvan niin isoksi ja asia on muuttunut tässä matkan varrella, siksi kirjoitin nyt tänne....

• 66666666666666

Minulla kans vakuudusoikeudessa valitus,on laitettu viime toukok...sillon sanottiin että kestää ainakin puoltoista vuotta,,,,käyttänyt olen kelan 300p....ja nyt myös liiton rahat käytetty 500 p. tän kuun loppupuolella,sairaslomalla olen ollut 3v.......mistä seuraavaksi rahat,osaako kukaan neuvoa,minulla on vielä työpaikka,vaikka en ole käynyt 3vuoteen.

• Anonyymi

Olen ollut yli 8 vuotta sairauslomalla ja aina hylätty työkyvyttömyyseläkkeet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe