Olen menossa kaverin synttäribileisiin, joissa on teemana värit. Pitäisi siis pukeutui jotenkin erikoisesti johonkin tiettyyn väriin, ja mun värikseni on päätetty punainen.
Oon ite ajatellut esim. tonttua ja pikku myytä (siis että pukeutuisin jommaksi kummaksi), mutta olisiko teillä parempia ideoita ? Jokin linkki olis kans todella kiva, siis linkki jossa kerrotaan kaikkia punaisia asioita jne.
Pikaista apua tarvittaisiin, sillä bileet on jo huomenna (pe. 15.1) ! :D
punaisia henkilöitä/asioita ?
punaiinen
3
572
Vastaukset
- scarlett11
Heipsan. Itte toteutin tällaisen punainen -teeman Peppi Pitkätossuna.
Teatterilta asu vuokralle (= melkeimpä ilmaista), punaista kuviollista jne. Kampaajaystävä letitti hiukset ja lisättiin tietty rautalankaa ja suihkeväriä - joka lähti pesussa pois - ... ja toki hiukka pikkutuhmaa mukaan, eli sex shopista kirkuvan punaiset stay-upit, vai liekkö sukkanauhaviritelmät, en muista.
............Oli Hieno!- punaiinen
hei hyvä idea ! (: hmm, pitää vähä miettiä...
- salaista punahenkee
vaikkapa Stalin ja Lenin. Ja esineitä NL:n lippu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714