oi elämä
täytä huokauksien malja
läikkyvillä laineilla
ripauta kultahiekkaa pohjalle
kuivaa ikäväni
hiuksien heinillä
oi ilo
imeydy ihoni alle asumaan
oi rakkaus
tule lahjana elämän
oi elämä
10
213
Vastaukset
- eve.
Tämän runon äärelle pysähdyin ... luin ja luin .
Hieno, kertakaikkiaan. Kaunis ja herkkä. Pidin, paljon.
Kiitos lukuelämyksestä !- pictor
hieman hätkähdin
sanoistasi yllätyin
lämpimästi kiitos
- * * * * * *
tuulessa soi
sinä sait sen aikaan
puut huokuvat valkoista
ikävää
tuulikello soi
kuunnellaan yhdessä- pictor
oksissa soi tuulihuilun sävel
huurre sokerina auringossa kimmeltää
kuunnellaan kristallin helinää
- mies-v57
Ei aina Rakkauden sanoja tarvitse sanoa,
ne tuntuvat silti. Tuntuvan värinänä
sydämessä. Kuiskaukseni seilussa.
Hiljaisuutena, jonka Rakkaus tunnistaa..
Mikään ei hivele tunnu niin hyväilynä.
Tuo samaa tunnelmaa ihon pinnalle ja
huokosista sisälle. Rakkauden kuiskaus.
Toisen ihmisen läsnäolo sanattomuudessa..
Katse osuu toiseen. Sormi tapaa toisen.
Kämmenselkä toisen samanlaisen. Yhteys
herää kuin unesta. Suudelma ja sen
maku, lämmön huokuessa sisälle tunteisiin..
Ihojen kohtaaminen ja hengitysten
tiivistyminen. Sydänten lyönnit, huokaukset.
Rakkauden herkkiä kuiskauksia ja tunnelmaa,
mitä eikä mikään niin herätä kuin Rakkaus..
Pian kuin kuohuva koski ja kuitenkin ilman
sanoja. Tekemistä ilman johtoajatusta ja
määritettä. Ihmisyyden suuri tilaisuus saavutta
Rakkaudella, mihin ei sanoja tarvitse asettaa..
Kuohua Rakkauteen sisälle, Velloa
mukana Rakkauden hiljaiosuudessa.
Ja antaa kehojen kertoa.
http://www.youtube.com/watch?v=WsCpwQquSeo&feature=related
Kiitos Runostasi.
Rakkaus kuin elämän malja,
kosketukset, hyväilyt kuin viiniä..
Tunteet, intohimo niin
humaltumista..
Elämälle...Rakastuneena.
Ehyt, herkkä ja kaunis
Rakkausrunosi..
Hieno tekstiä ilmaisuna,
kerrontaa ja säkeitä sopusoinnussa
tunnelman kanssa..
Erittäin hyvä Runosi.
Iloa ja nautintoa koko päivääsi.- pictor
näin pitkää kommenttia en ole vielä saanutkaan
musiikki sopii mainiosti aiheeseen
lämmin kiitos
Tämä on upeilla ilmaisuilla koottu rakkausruno,
todellinen tunnelmapala ja kauneuden tiivistymä.
Kiittää lukunautinnosta hän.- pictor
sanasi lukunautinto myös minulle
lämpimästi kiitos
- onnentaivas
Koskettavan kaunis runo.
Tämä on ehdottamasti kauneinta mitä olen täällä lukenut.
Sanottamaksi vetää, ei voi mitään.- pictor
runo muiden joukossa
sulassa sovussa
parhaani yritin
kauniista sanoistasi kiitän
hyvää viikonloppua siihen liitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402