oi elämä

pictor

oi elämä

täytä huokauksien malja
läikkyvillä laineilla
ripauta kultahiekkaa pohjalle

kuivaa ikäväni
hiuksien heinillä

oi ilo

imeydy ihoni alle asumaan


oi rakkaus

tule lahjana elämän

10

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eve.

      Tämän runon äärelle pysähdyin ... luin ja luin .
      Hieno, kertakaikkiaan. Kaunis ja herkkä. Pidin, paljon.

      Kiitos lukuelämyksestä !

      • pictor

        hieman hätkähdin
        sanoistasi yllätyin

        lämpimästi kiitos


    • * * * * * *

      tuulessa soi

      sinä sait sen aikaan

      puut huokuvat valkoista
      ikävää

      tuulikello soi

      kuunnellaan yhdessä

      • pictor

        oksissa soi tuulihuilun sävel
        huurre sokerina auringossa kimmeltää
        kuunnellaan kristallin helinää


    • mies-v57

      Ei aina Rakkauden sanoja tarvitse sanoa,
      ne tuntuvat silti. Tuntuvan värinänä
      sydämessä. Kuiskaukseni seilussa.
      Hiljaisuutena, jonka Rakkaus tunnistaa..

      Mikään ei hivele tunnu niin hyväilynä.
      Tuo samaa tunnelmaa ihon pinnalle ja
      huokosista sisälle. Rakkauden kuiskaus.
      Toisen ihmisen läsnäolo sanattomuudessa..

      Katse osuu toiseen. Sormi tapaa toisen.
      Kämmenselkä toisen samanlaisen. Yhteys
      herää kuin unesta. Suudelma ja sen
      maku, lämmön huokuessa sisälle tunteisiin..

      Ihojen kohtaaminen ja hengitysten
      tiivistyminen. Sydänten lyönnit, huokaukset.
      Rakkauden herkkiä kuiskauksia ja tunnelmaa,
      mitä eikä mikään niin herätä kuin Rakkaus..

      Pian kuin kuohuva koski ja kuitenkin ilman
      sanoja. Tekemistä ilman johtoajatusta ja
      määritettä. Ihmisyyden suuri tilaisuus saavutta
      Rakkaudella, mihin ei sanoja tarvitse asettaa..

      Kuohua Rakkauteen sisälle, Velloa
      mukana Rakkauden hiljaiosuudessa.

      Ja antaa kehojen kertoa.

      http://www.youtube.com/watch?v=WsCpwQquSeo&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Rakkaus kuin elämän malja,
      kosketukset, hyväilyt kuin viiniä..

      Tunteet, intohimo niin
      humaltumista..

      Elämälle...Rakastuneena.

      Ehyt, herkkä ja kaunis
      Rakkausrunosi..

      Hieno tekstiä ilmaisuna,
      kerrontaa ja säkeitä sopusoinnussa
      tunnelman kanssa..

      Erittäin hyvä Runosi.

      Iloa ja nautintoa koko päivääsi.

      • pictor

        näin pitkää kommenttia en ole vielä saanutkaan
        musiikki sopii mainiosti aiheeseen

        lämmin kiitos


    • Tämä on upeilla ilmaisuilla koottu rakkausruno,
      todellinen tunnelmapala ja kauneuden tiivistymä.

      Kiittää lukunautinnosta hän.

      • pictor

        sanasi lukunautinto myös minulle


        lämpimästi kiitos


    • onnentaivas

      Koskettavan kaunis runo.
      Tämä on ehdottamasti kauneinta mitä olen täällä lukenut.
      Sanottamaksi vetää, ei voi mitään.

      • pictor

        runo muiden joukossa
        sulassa sovussa

        parhaani yritin

        kauniista sanoistasi kiitän
        hyvää viikonloppua siihen liitän


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe