Meillä uros 7,5kk painoa n 29kg ja säkä 63cm. Tassut ihan järjettömän suuret ja paksut, vieläköhän mokoma kasvaa lisää korkeutta? Massaa tiedän että tulee vielä 1 vuoden jälkeenkin mutta miten tuo korkeus..
Mihin saakka jatkuu korkeuskasvu?
16
1333
Vastaukset
- mun kokemus
Mun spk urokset on 7,5kk iän jälkeen kasvaneet noin 3 cm korkeutta.
- pennustasi
Demon_09
Uskoisin että koirastasi tulee hyvinkin iso, oma saku-urokseni oli tuon ikäisenä suunnilleen samoissa mitoissa ja nyt, 1v 2kk ikäisenä säkäkorkeus on n 72cm ja painoa 37 kiloa.
Ole tarkkana etteivät jalat ja ranteet ala vääntymään pennullasi.- Tädä
Itsellä puolivuotias uros .säkä 62..Eli reilusti siis ylikorkea tulee teidän ennusteiden mukaan tästäkin..
Edellinenkin koirani oli liian iso, Yhyy ;
Ja nyt yritin valkata pentueen pienimmän uroksen. Vanhemmat normi kokoisia.Tietääks kukaan mitään kutistuspillereitä???? - puhdas on
Saku-uros löytyy meiltäki ja ihmiset kyselee onks sekotus,ku noin iso.
Se on n.72 cm säkä. - Puolivuotias
puhdas on kirjoitti:
Saku-uros löytyy meiltäki ja ihmiset kyselee onks sekotus,ku noin iso.
Se on n.72 cm säkä.Meillä on puolivuotias ja säkä 63cm, sais jo himmailla ;)
- love dog
Puolivuotias kirjoitti:
Meillä on puolivuotias ja säkä 63cm, sais jo himmailla ;)
sano eläinlääkäri,kun ison pennun näki ja jatkoi,että nämä muotiruuat saavat aikaan ylisuuria rotunsa edustajia. On kuulemma ruokia ,jotka lisäävät pennuilla kasvua ja niitä ruokia, jotka vain antavat tarvittavat ravinteet ja hivenaineet koiralle /pennulle kasvua varten. Taidan seuraavan pennunruokkia itsetehdyllä ruualla ja vaikka on tosi työlästä laskea hivenaineet,rasvat,kalkit ,fosforit yms,mutta ehkä vältyn sen kanssa kasvuhäiriöiltä. Onnea teille kaikille ylisuurienne kanssa. Meillä oli jätkä kans 69 säkä, mutta tosin eli vanhaksi asti 12,5 vuotiaaksi. Mutta ei ollut ripakinttu niinkuin nämä nyky pojat on. Vai onks teilläkin aika suoria koiria,ettei perä laske?
- jessicavaan...
love dog kirjoitti:
sano eläinlääkäri,kun ison pennun näki ja jatkoi,että nämä muotiruuat saavat aikaan ylisuuria rotunsa edustajia. On kuulemma ruokia ,jotka lisäävät pennuilla kasvua ja niitä ruokia, jotka vain antavat tarvittavat ravinteet ja hivenaineet koiralle /pennulle kasvua varten. Taidan seuraavan pennunruokkia itsetehdyllä ruualla ja vaikka on tosi työlästä laskea hivenaineet,rasvat,kalkit ,fosforit yms,mutta ehkä vältyn sen kanssa kasvuhäiriöiltä. Onnea teille kaikille ylisuurienne kanssa. Meillä oli jätkä kans 69 säkä, mutta tosin eli vanhaksi asti 12,5 vuotiaaksi. Mutta ei ollut ripakinttu niinkuin nämä nyky pojat on. Vai onks teilläkin aika suoria koiria,ettei perä laske?
minulla 1v käyttis saku ja säkää löytyy 78,5cm.
on kyllä iso, myös minulta tullaan aina kysymään onko ihan puhdas saku ja kauhistelevat/ihastelevat sen kokoa.:) - "karhun metsästys"
jessicavaan... kirjoitti:
minulla 1v käyttis saku ja säkää löytyy 78,5cm.
on kyllä iso, myös minulta tullaan aina kysymään onko ihan puhdas saku ja kauhistelevat/ihastelevat sen kokoa.:)Kyllä sakemannin tuleekin olla kunnon kokoinen..
Meillä ollut aikaisemmat urokset ihania "karhuja"
Voi kun löytäisikin tuommoisen 70 cm köllikän..eipä vahingossa jää jalkoihin...siis koira.. ;D
Pentu on hakusessa... - 4+9
"karhun metsästys" kirjoitti:
Kyllä sakemannin tuleekin olla kunnon kokoinen..
Meillä ollut aikaisemmat urokset ihania "karhuja"
Voi kun löytäisikin tuommoisen 70 cm köllikän..eipä vahingossa jää jalkoihin...siis koira.. ;D
Pentu on hakusessa...Mulla tulossa 79,8 cm uroksesta pentuja kesällä, narttu 68 cm.
- Sakemannin omistaja
love dog kirjoitti:
Täält löytyy 1v näyttelylinjainen sakemanninarttu,jolla suora selkä.Neitimme säkä on siin 60cm paikkeilla.
- "karhun metsästys"
4+9 kirjoitti:
Mulla tulossa 79,8 cm uroksesta pentuja kesällä, narttu 68 cm.
Siellähän onkin komeankokoinen "pariskunta"
Noista varmaan tuleekin jo sitte ihan tolkun kokoisia poikia ;D
Onko uroksesi "karhun" vai "hirven" mallinen,kun on noin korkea?
Tuommoisesta vois pojan ottaakkin... =)
- 12+15
Meillä korkeuskasvu yhä vain jatkuu, vaikka koira täyttää kohta 10 v.!!??? Onko tällainen normaalia sakemanneilla? Tällä hetkellä mennään tuolla parin metrin hujakoilla..:(
- hirvi...äää
Tuommonen tarttee laittaa katkaisuhoitoon.. ;D
- akunisännänakka
hirvi...äää kirjoitti:
Tuommonen tarttee laittaa katkaisuhoitoon.. ;D
Tiedän sakemannin jolla säkä oli yli 90cm ja elopainoa lähes 80kg. Eikä ollu muuta ku massaa. Ei läskiä. Sen nimi oli Aku.
- akunisännänakka
akunisännänakka kirjoitti:
Tiedän sakemannin jolla säkä oli yli 90cm ja elopainoa lähes 80kg. Eikä ollu muuta ku massaa. Ei läskiä. Sen nimi oli Aku.
Hmm... tulipa hiljaista...?
- Se on siinä!
Joo,iso on komea,mutta se pitää kouluttaa tottelemaan,meinaan että on vaikea pidätellä jos isolla koiralla on menohaluja ;D
Täällä komea kölli,sellaisen halusin ja sellaisen sain,kasvattaja valitsi pennun.
Väri on hyvä,tummat silmät komea pää ... Muutenkin mukava tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391