Laskettelin Alhovuoressa!!!

lufthansa1

KAIKKI rinteet oli auki, paikalla oli minun lisäksi ehkä 500 muuta laskijaa/lomailijaa, rinteissä ei ollut ruuhkaa hyvin mahtui laskemaan, varmasti viikonloppuna on enemmän väkeä kuin viikolla, kaikki alhovuoreen, paikka ei siis todellakaan ole kuollut vaikka täällä jotkut pöljät niin povaavat.

Ainut asia mitä ihmettelen miksi alhon sivuilla ei edelleenkään toimi webbi kamerat ??

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillside

      Itse yrittäjä taas huijaa kansaa?
      Alhossa ei ole edes viikossa 500 kävijää?

      Noilla myynneillä eivät protestilistat huuda kuten nyt!!!

      • mutanttiantti

        omilla silmilläni näin että siellä oli ihmisiä, ainakin 350-500 siellä oli, rinteessä ehkä 100 kunta laskiaa ja muualla alueella oli hiihtokansaa ja karavaanari porukkata, ihme porukkaa täällä kun eivät usko että alho pyörii täyttä häkää itse tulen toistekki laskemaan, rinteitä ihan riittävästi meikäläiselle ja paskat minä välitän mistään muiden jälkimainingeista kärviskelkää kotona vaan ja olkaa ihan tuppisuuna jookooo? sovittu.


      • Laskualaskua
        mutanttiantti kirjoitti:

        omilla silmilläni näin että siellä oli ihmisiä, ainakin 350-500 siellä oli, rinteessä ehkä 100 kunta laskiaa ja muualla alueella oli hiihtokansaa ja karavaanari porukkata, ihme porukkaa täällä kun eivät usko että alho pyörii täyttä häkää itse tulen toistekki laskemaan, rinteitä ihan riittävästi meikäläiselle ja paskat minä välitän mistään muiden jälkimainingeista kärviskelkää kotona vaan ja olkaa ihan tuppisuuna jookooo? sovittu.

        Joku taitaa hermostua, kun otsikko saanut vahvan painotteen. Merkki jostain ?

        Optikolla käynti saattaisi auttaa. On siellä ollut muitakin paikan päällä ja ihan uudet prillitkin päässä.
        Sellainen 100-150 on lähinnä oikea määrä. Olihan siellä yhtenä päivänä jopa bussilastillinen väkeä.
        Arki-iltaisin siellä käy muutamakymmen laskettelija- karu totuus.


      • mutanttikilpikonna
        Laskualaskua kirjoitti:

        Joku taitaa hermostua, kun otsikko saanut vahvan painotteen. Merkki jostain ?

        Optikolla käynti saattaisi auttaa. On siellä ollut muitakin paikan päällä ja ihan uudet prillitkin päässä.
        Sellainen 100-150 on lähinnä oikea määrä. Olihan siellä yhtenä päivänä jopa bussilastillinen väkeä.
        Arki-iltaisin siellä käy muutamakymmen laskettelija- karu totuus.

        Nyt selvisi, miksi nimimerkki "mutanttiantti". Ko. henkilölle on tavallisten silmien tilalle kehittynyt verkkosilmät(mutaatio), johon kuvia tulee 360 asteessa ja täten kaikki "monistuu". Sehän selittää käsittämättömän määrän asiakkaita, joita hän on nähnyt. Näin ollen hän ei syyllisty valheeseen.
        Meitsi on taas mutantoitunut nokan alueelta, kun koko aika "tuntuu palaneen käry", kun käyn Alhossa.
        Monta tulipaloa on tullut sammutettua ja estettyäkin, moisen nokan takia.


      • Vapaa suomi 2010
        mutanttiantti kirjoitti:

        omilla silmilläni näin että siellä oli ihmisiä, ainakin 350-500 siellä oli, rinteessä ehkä 100 kunta laskiaa ja muualla alueella oli hiihtokansaa ja karavaanari porukkata, ihme porukkaa täällä kun eivät usko että alho pyörii täyttä häkää itse tulen toistekki laskemaan, rinteitä ihan riittävästi meikäläiselle ja paskat minä välitän mistään muiden jälkimainingeista kärviskelkää kotona vaan ja olkaa ihan tuppisuuna jookooo? sovittu.

        Hyi on rumaa puhua sitä sopaa ihmisille.
        Taitaa olla maksettua tekstiä.!!!! ????

        On sentään hyvä ,että sinä laskettelet siellä ainaskin ja tilaa kyllä riittää.
        Ihan vaan iloitan ,että suomi kuuluu niihin maihin jossa
        on käsittääkseni sana/puhevapaus joten älä poju turhaan pullistele siellä ja vaadi olemaan hiljaa kotona.
        Itse ainakin tulin siihen tulokseen ,että nyt vain kirjoituksilla ruokit/te hillostaa josta syntyy kohta tosi iso
        puheripuli....
        Joten yksi kertoo kymmenelle ja kymmenen kertoo kymmenelle niin monellekko 100 sit kertokaan jutuista.!?
        Eli nyt sit jatkossa mieti mitä kirjoitat/te.!
        Muuten käynti LÄÄKÄRILLÄ/optikolla auttaa.... tuskin enää siitä on apua.!
        AAAAh mut jos sinulla/teillä on tullut se hiipivä hu.....s tai LUMISOKEUS...
        PÄRJÄILKÄÄ JUTTUJENNE KANSSA:)


      • Lusthansa
        Vapaa suomi 2010 kirjoitti:

        Hyi on rumaa puhua sitä sopaa ihmisille.
        Taitaa olla maksettua tekstiä.!!!! ????

        On sentään hyvä ,että sinä laskettelet siellä ainaskin ja tilaa kyllä riittää.
        Ihan vaan iloitan ,että suomi kuuluu niihin maihin jossa
        on käsittääkseni sana/puhevapaus joten älä poju turhaan pullistele siellä ja vaadi olemaan hiljaa kotona.
        Itse ainakin tulin siihen tulokseen ,että nyt vain kirjoituksilla ruokit/te hillostaa josta syntyy kohta tosi iso
        puheripuli....
        Joten yksi kertoo kymmenelle ja kymmenen kertoo kymmenelle niin monellekko 100 sit kertokaan jutuista.!?
        Eli nyt sit jatkossa mieti mitä kirjoitat/te.!
        Muuten käynti LÄÄKÄRILLÄ/optikolla auttaa.... tuskin enää siitä on apua.!
        AAAAh mut jos sinulla/teillä on tullut se hiipivä hu.....s tai LUMISOKEUS...
        PÄRJÄILKÄÄ JUTTUJENNE KANSSA:)

        HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEEEEEH............................
        Kuka siellä päästelee tuubastaan töräyksiä ?
        ....EHHEHE..HEEeeee...............


      • lusthansa
        mutanttiantti kirjoitti:

        omilla silmilläni näin että siellä oli ihmisiä, ainakin 350-500 siellä oli, rinteessä ehkä 100 kunta laskiaa ja muualla alueella oli hiihtokansaa ja karavaanari porukkata, ihme porukkaa täällä kun eivät usko että alho pyörii täyttä häkää itse tulen toistekki laskemaan, rinteitä ihan riittävästi meikäläiselle ja paskat minä välitän mistään muiden jälkimainingeista kärviskelkää kotona vaan ja olkaa ihan tuppisuuna jookooo? sovittu.

        TUUBAA TUUBAA TUUBAA TÄTTÄRÄÄ.....TÄTTÄRÄÄ JA TÖRÄHTÄÄ............


    • Toivoa sopii

      Ei siellä niin paljon ole ollut kerrallaan, kuin viimeksi reilut 3 vuotta sitten. Hyvä, jos koko viikon ajalta kertyy 500 laskettelijaa. Ettei vain olla katsottu Talman ja Serenan webbikamerasta ? Siellä todella kuhisee ! Karavaanareista sen verran, että alueella on max 25 vaunua (maksanut asiakas), joista n. puolessa käydään vain kesällä ja muutama seisoo vain "säilytyksessä". Vierailoijoita oli ennen viikonloppuisin kymmeniä, nykyisin vain muutama, jos sitäkään, että se siitä ruuhkasta.
      Kauppalehdessä on korutonta kertomaa, mikä tilanne oikeasti on- valitettavasti. Alue toimii tällä hetkellä tekohengityksellä (jonkun fiksun kommentti toisaalla). Toivoa sopii, ettei laskettelukeskus "kuole", mutta omistajien on tehtävä täydellinen elämäntapamuutos, jotta onnistuu.
      Rinteiden pinnanmuodostushan on ihan omaa luokkaansa, mikä on todettu ties kuinka monta kertaa aiemmissa kirjoituksissa. Nyt kelit ovat hyvät ja varmaankin rinteet kunnossa. Mahdolliset suojasäät ja kunnon vesisadekelit vain arveluttavat.
      Tilaa on, mikä heikomman laskettelijan(kuten esim. minä) kannalta on parempi, jolloin ei tule oltua tientukkeena rinteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe