~ Tartuthan ~

~ ♥♥ ~

Sinä rakkaani
käteeni tartuthan

Sinä silmiini katsothan
sillä olen tässä
edelleen tässä, sinun

Vaikka myrsky raivoaa
ja maa tärisee
vie se vaan rippeet
turhat rippeet

Nyt tämä riisuttu puu
odottaa
odottaa että saisi pukeutua
uuteen

Uuteen alkuun, parempaan uuteen
tulla lähelle ja rutistaa
oksin nitoutua yhteen
liikkua tuulessa ja rakastaa

Lentää kevättuulessa
nauraa puroille
ja hymyillä linnuille

Iloita yhdessä
löytää ja nauraa jälleen

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=_mVDQ5R9vbQ

15

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsikädessä^î^^i^

      jos pelkää elämää
      pelkää kuolemaa.
      Kuolema menetti pistimensä
      minuun parisen vuotta sitten
      vielä kun eläisin täysin sen mukaan.
      Nauru on niin lähellä lintujen laulua.
      Voisimme hymyillä ja nauraa vapaana.

      Kiitos Sinulle Rakkaani kukista erämaan.

      • kyllä se niin on, että jos elämältä puuttuu määränpää ja tarkoitus, niin
        elämäkin pelottaa...ja elämähän on sellaista ajoittain epävarmaa pudotuspeliä...
        Mutta jos Kuoleman käsittäisikin niin, että siinä aina joku eroaa jostakin eikä tarkoitakaan
        minkään päättymistä ! niin sekin on silloin helpompi kestää...

        En tiedä kuka sinä olet.." käsikädessä"/ :O , mutta kiitos sinulle kuitenkin palautteestasi
        ja hymyä tuleviin päiviisi ! :))

        Terkuin (*J*)


    • Sirius ,,-,,

      Se pelkää
      alastomuuttaan !

      Ei tahdo se tulla nähdyksi
      ilman rihmankiertämää.

      Hienon puvun se päälleen
      tahtois,
      korsetin kiristävän
      vanhanaikaisen
      mut
      ah.. Niin naisellisen!

      Ja hienon puvun silkkisen
      alle sen.

      Ja kaulaan
      hienot käädyt nuo
      mit mua koristais ja säihkyis
      lailla tähtien.

      Ja jalkaan
      totta tosiaan
      hienot korkkarit!

      Niin,
      sitten valmis oon !

      • Hienon vastarunon olet laittanut tänne !
        ..Mutta mietin tuossa että eihän alastomuutta kannata pelätä.. paitsi
        tietenkin silloin kun läsnä ei olekaan se oikea rakas !

        Kiva jos runoni miellytti sinuakin ja sait siitä ajattelemisen aihetta !

        Kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


      • Sirius ,,-,,
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Hienon vastarunon olet laittanut tänne !
        ..Mutta mietin tuossa että eihän alastomuutta kannata pelätä.. paitsi
        tietenkin silloin kun läsnä ei olekaan se oikea rakas !

        Kiva jos runoni miellytti sinuakin ja sait siitä ajattelemisen aihetta !

        Kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)

        Turhamaisuus..Tai kauneudentaju !
        Kas
        kun ei enää oo parikympinen,
        mitat missien ...!

        No niitä tarvii en.!

        Mut silti kuitenkin..

        Hyvältä tahdon näyttää
        silmissä rakkaimpain vaik..!

        Sydän tärkein on !


      • Sirius ,,-,, kirjoitti:

        Turhamaisuus..Tai kauneudentaju !
        Kas
        kun ei enää oo parikympinen,
        mitat missien ...!

        No niitä tarvii en.!

        Mut silti kuitenkin..

        Hyvältä tahdon näyttää
        silmissä rakkaimpain vaik..!

        Sydän tärkein on !

        on aina todella imartelevaa, että jos nainen on laittautunut juuri häntä varten... :))

        Ja outo on tälläinen mies, joka ei sellaisesta tykkäisi !

        Mutta tietenkin.. tunteilleenhan ei kukaan mitään voi.. ne on tai sitten ei ole !

        Kivaa päivää sinulle Sirius ! :)


    • peukku ylös

      ne kertoo ilosta ja onnellisuudesta (sori tämä itsestäänselvyys) :))
      Joskus ne myrskyt vie elämästämme sen kaiken, mutta tärkeintä on, että vain väliaikaisesti... jossakin siellä sielun/sydämen syöverissä lymyilee iloinen veijari, jota kaikki murheelliset peikot kampeaa...ILO voittaa aina lopulta SURUN; ihmisen elämän nälkä on voittamaton...Kiitos upeasta runosta ja videoleikkeestä :)

      • optimistisesta ja kivasta palautteestasi ! :)

        Oikein kivaa päivää !

        Terkuin (*J*)


    • a..armoton

      mihin pukeutuisin
      valkeaan vai mustaan
      rumaan vai kauniiseen
      tiukkaan vai väljään

      tiedän..

      tietysti valkeaan
      pitäisit siitä
      jotain tiukkaa
      ja kaunista
      hmmm..
      pitsiä
      tyttömäistä
      helposti riisuttavaa

      kiva runo..

      • Todella kiva vastaruno sinulla...
        minua miellytti toi viimeinen säe ennen kaikkea ;D

        Kivaa päivää sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)


      • a.armoton
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Todella kiva vastaruno sinulla...
        minua miellytti toi viimeinen säe ennen kaikkea ;D

        Kivaa päivää sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)

        vai oikein miellytti viimeinen lause riisuttuna synnyt ja riisuttuna täältä lähdetään
        mitään et saa mukaasi mutta siinä välissä sinut riisutaan


      • a.armoton
        a.armoton kirjoitti:

        vai oikein miellytti viimeinen lause riisuttuna synnyt ja riisuttuna täältä lähdetään
        mitään et saa mukaasi mutta siinä välissä sinut riisutaan

        ps.. .nimimerkki meni kyllä ihan vikaan..


      • a.armoton kirjoitti:

        vai oikein miellytti viimeinen lause riisuttuna synnyt ja riisuttuna täältä lähdetään
        mitään et saa mukaasi mutta siinä välissä sinut riisutaan

        minutkin riisutaan... Joo... näin se on... ;D


    • Älä irroita.
      Muuten,,,,,,
      Olen kuin lastu laineilla.
      Tuuli tarttuu purjeisiini.
      Vie tuhanien ulapoiden taa.
      Tähtisumuun.

      En pelkää pimeää.
      Sillä sydämmessä sykähtää.
      Kun kuulen laulusi.
      Tule luo,,

      Älä irroita kättäni.
      Olen silloin onnellinen.
      Tuhansien merien kulkija.
      Unelmilla ratsastaja.

      Kiitos runostasi,,,,,,hymyilen pakkasesta

      • Kaunis kiitos sinulle kauniista vastarunostasi !
        Kyllä unelmia pitää aina olla ja "unelmilla pitää ratsastaa"...
        ylittää vaikeudet ja toivoa, että onnellisuus on vieläkin olemassa ! :))

        Kivaa pakkaspäivää sinulle Margitta !

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe