Mahtaako olla kokemuksia kyseisestä hotellista. Varattuna on superior-kaksio tuokokuun lopulla. Mikä hyvää/huonoa?
Viva Tropic Alcudia
4
981
Vastaukset
- hakdhajld
liekko korjailleet noita huoneita tänä vuonna? superior kaksio ainakin viime kesänä aika peruskuntoinen oli. ja jos vielä kyseessä liikuntaesteisten huone, niin eka=pohja kerros.
muutoin kiva hotelli oli, ruoka hyvää, sijainti l'hekkä keskustaa, eroski ruokakauppa lähellä ( halvemopi, laajahko valikoima). hotellin alueella siistiä ja ystävällinen hlökunta. ihan ok paikka, ei luksusta! - ´lasten kanssa
Olemme myös lähdössä samaiseen hotelliin ja kiinnostaisi jos jollain kokemuksia. Oletteko lähdössä lasten kanssa vai aikuisten porukalla?
- Kevättäkohti_10
Oman perheen kesken lähdetään toukokuussa, lapset 4- ja 6-v. Ainakin matkafirman esitteessä hotellista mainitaan, että superior-huoneistot olisi uudistettu 09-10, mitä lie sitten tarkoittaakaan. Ihan kivalta näyttää kuvissa ainakin, ja mitä kommentteja ulkolaisilta sivuistolta ja esim. TripAdvisorista olen lukenut, ei radikaaleja puutteita ainakaan pitäisi olla.
Ja pääasia on kuitenkin se, että lomalle päästään :)
- Viva -fanit
Kokemusta Tropicista on kahdelta eri reissulta. Lapset ei enää muualle lähtiskään, joten se ilmeisesti kertoo jo paljon :)
Hotellista löytyy hyvin tekemistä, ei välttämättä tarvii lähtee minnekään jos ei halua. Ranta on lähellä, samoin hyviä ruokapaikkoja. Hotellin buffet on myös ok. Hinta-laatu -suhde hotellissa on kohdallaan, varsinkin kun varaa erikseen lennot ja hotellin. (Säästö oli viime keväänä kahdelta viikolta yli 1200e, 2 aikuista ja 2 lasta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722