Onko kukaan syöttänyt koiralleen Hau-Hau Championin Economy Sport tai Extra energia ruokaa?
Saako näitä Tampereelta jostain?
Hau-hau economy sport/extra energia
8
834
Vastaukset
Vuosia sitten syötin yhden säkin verran Hau-Haun Economy Sporttia, ei moittimista. Jahti&Vahti Extra Energiaa en ole kokeillut, mutta sitä perus Energiaa kylläkin, eikä siinäkään mitään moittimista. Hinta ja laatu kohtaa, varmasti saa paremmin rahoilleen vastinetta, kuin ostamalla kallista Hill'siä tai Royal Caninia. Tietenkään en pysty sinun koirallesi sopivuutta kertomaan, sen näet vain sinä itse kokeilemalla ko. ruokia n.2kk ajan.
J&V ruokia saa Agrimarketeista ja Kennelrehun autosta. Hau-Hausta en osaa kyllä sanoa, marketit ja halpatavaratalot ainakin täällä meillä päin on sitä myyneet.- ruoka on
täyttä paskaa, en ikinä syöttäisi koiralleni. Kannattaa syöttää koiralle kunnollista kuivamuonaa jota saa eläinkaupoista.
- a
aloittaja ei luullakseni kysynyt jahti vahti extra energiasta,vaan tästä
http://www.hauhau.com/netstore/product_details.php?p=2119
valmistettu hollannissa
ei tuo nyt ihan täyttä paskaa ole kestää hinta/sisältövertailun myös näihin eläinkaupan ruokiin! - Anonyymi
Vitun runkku
- haukkupa
Meillä kaksi koiraa on sitä Hauhaun Extra energiaa syönyt nyt puoli vuotta ja se on osoittautunut ekaksi ruuaksi, joka ei tee töhnää kummankaan korviin. Meillä on ollut Varsinaista etsintää. Ja vieläpä kun molemmat tykkää tätä syödä, niin olen ajatellut jatkaa samaa lajia. KOrvatöhnää voi kyllä puhdistaa, mutta koska se onnistuu näin pelkällä ruualla, niin miksi en tätä syöttäisi.
Ja sellainenkin vinkki on tullut kokeiltua tämän myötä, että lihavuuteen taipuvalla koiralla paino pysyy rasvaisemmalla ruualla kurissa. Se on meillä toiminut tuon ajokoiran kanssa. Ylipainoisille tarkoitetut ruuat ei auttaneet, vaan jotenkin tuntui että mahassa oli kaasua, koska se puksutteli enemmän ennen. Nyt ei mittään ongelmaa ja sillä on taas vyötäröä havaittavissa. - Anonyymi
Vieläkö Hau Hau käyttää Kiinassa rääkättyjä kanoja?
- Anonyymi
Harkitsen hauhaun extra energiaa. Ovatko uusineet säkin sisältöä viimevuosina?
Koostumus Kananlihajauho 40 %, riisi 20 %, maissi 16 %, kananrasva 12 %, panimohiiva, juurikasmassa 3 %, lohiöljy 2 %, hydrolysoitu kananmaksa 2 %, hernejauho, mannaanioligosakkaridit 150 mg/kg, frukto-oligosakkaridit 100 mg/kg, jukkauute 100 mg/kg.
Ravintoaineet
Valkuainen 32,0 %, rasva 21,0 %, kosteus 10,0 %, hehkutusjäännös 7,5 %, kuitu 2,5 %, kalsium 1,7 %, fosfori 1,2 mg, natrium 0,25 %, omega-3-rasvahapot 0,25 %, omega-6-rasvahapot 2,6 %. Proteiinista eläinperäistä 90 %. Metabolinen energia: 4060 kcal/kg. - Anonyymi
Meillä metsästyskoira söi extra energiaa. Mutta kuivaruoka ei oikein tahtonut maistua eikä tarttunut kunnolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579