Olen huomattavan ylipainoinen mies. Painoindeksitaulukoiden mukaan jo sairaalloisen lihava. Lavatansseja olen harrastanut vuosikaudet. Tulikin mieleeni, että mitähän porukka mahtaa tuumia, kun tällainen läskipallo veivaa jiveä hiki roiskuen hoikkien daamien kanssa? Onkohan se jonkun mielestä jopa paheksuttavaa? Kun suuresta ikäerosta jaksetaan aina marmattaa, niin kai sitten suuri painoerokin on pahasta? Pitäisikö läskinkin pysyä lestissään ja tanssittaa vain itsensä kaltaisia punkeroita?
Olen toiminut naisten mielipahan välttämiseksi niin, että jos aikaisemmin hakemani nainen ei koskaan hae minua naistenhaulla, niin en enää häiritse häntä. Tanssin niiden naisten kanssa, jotka hakevat myös minua.
Läskiä ja lotinaa
4
414
Vastaukset
- Hyvin toimittu
"Olen toiminut naisten mielipahan välttämiseksi niin, että jos aikaisemmin hakemani nainen ei koskaan hae minua naistenhaulla, niin en enää häiritse häntä. Tanssin niiden naisten kanssa, jotka hakevat myös minua."
Noin voisi tehdä vanhat ukotkin nuorten naisten kanssa. - Luulenpa
Ei noihin kysymyksiin kukaan uskalla totuudenmukaisesti vastata. Asiattomina kuitenkin poistetaan. Lihavuus on tabu.
- humpparuusa
Mitä helvattia sinä muiden mielipiteistä välität, onhan sulla samanlainen oikeus nauttia tanssimisesta kuin muillakin, varsinkin kun sinua vielä haetaan etkä ole rukkasiakaan saanut. Kyllä sitä laihemmillakin hiki lentää, ei se ole pelkästään ylipainoisten "ongelma". Tsemppiä!
- tantantanssimaan
anna palaa vaan, nauti tanssimisesta niin kauan kun jalkasi kantaa, ei kuulu kenellekkään vaikka olisit kuinka läski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412