Olen täysin kokematon astianpesukoneiden suhteen, mutta olen nyt sellaista hankkimassa. Minkä merkkinen kannattaisi hankkia? Olen kuullut, että nämä uudet kalliitkin eivät välttämättä ole kovin kestäviä. Olen kallistumassa joko Bosch tai Electrolux merkkisen koneen kannalle. Electroluxissa tuntuisi olevan hintaan nähden enemmän pesuohjelmia, mutta Boschin koneessa luki, että se on valmistettu Saksassa, joka sai minut sitten kuitenkin kallistumaan sen kannalle.
Onko kellään ehdotuksia tai mielipiteitä?
hyvä astianpesukone
19
2146
Vastaukset
- SIMO SIILI
Olen nähnyt ja eritoten KUULLUT kaikenlaisia koneita, jonka perusteella voin suositella Saksalaista MIELE astianpesukonetta! Kätevät, muunneltavat hyllyt. Joissakin malleissa ruokailuvälineille oma taso aivan koneen yläosassa, hieno keksintö! Todella hiljainen, ainut ääni oikeastaan on viemäriputkesta tuleva ääni, kun veden tyhjäys on menossa.
- vain yksi on paras
monta on konetta markkinoilla.paras ylivoimaisesti paras on miele.upot kierrä kaukaa .ole hyvä.
- hähh?
vain yksi on paras kirjoitti:
monta on konetta markkinoilla.paras ylivoimaisesti paras on miele.upot kierrä kaukaa .ole hyvä.
Upon riúotsalaisethan on just hyviä!
- ei minusta
Minusta tuo ruokailuvälineiden oma taso ei todellakaan ole kätevä.
Ruokailuvälinekori on paljon kätevämpi, sen voi nostaa tiskipöydälle kun täyttää konettä ja latoa aterimet sinne, samoin konetta tyhjätessä voi nostaa korin ja mennä aterinlaatille purkamaan sitä.
Tuollainen ruokaluvälineiden oma taso tulee kyseeseen vain jos ruokailuvälinelaatikko on koneen välittömässä läheisyydessä. - SVERIGE
hähh? kirjoitti:
Upon riúotsalaisethan on just hyviä!
OSTA SAAB
- KOKE...
ei minusta kirjoitti:
Minusta tuo ruokailuvälineiden oma taso ei todellakaan ole kätevä.
Ruokailuvälinekori on paljon kätevämpi, sen voi nostaa tiskipöydälle kun täyttää konettä ja latoa aterimet sinne, samoin konetta tyhjätessä voi nostaa korin ja mennä aterinlaatille purkamaan sitä.
Tuollainen ruokaluvälineiden oma taso tulee kyseeseen vain jos ruokailuvälinelaatikko on koneen välittömässä läheisyydessä.KUN LUSIKAT JA MUUT " TYÖKALUT" ON LADOTTU TOISISTAAN ERILLEEN NE OVAT PESUN JÄLKEEN PUHTAITA JA MYÖS TÄMÄNTASON VOI NOSTAA TISKIPÖYDÄLLE EN OLE ITSE KOKEILLUT TÄMMOISTÄ
KONETTA KÄYTÄNNÖSSÄ ITSE MUTTA VAIMO ON KEHUNUT - :)
KOKE... kirjoitti:
KUN LUSIKAT JA MUUT " TYÖKALUT" ON LADOTTU TOISISTAAN ERILLEEN NE OVAT PESUN JÄLKEEN PUHTAITA JA MYÖS TÄMÄNTASON VOI NOSTAA TISKIPÖYDÄLLE EN OLE ITSE KOKEILLUT TÄMMOISTÄ
KONETTA KÄYTÄNNÖSSÄ ITSE MUTTA VAIMO ON KEHUNUT"MYÖS TÄMÄNTASON VOI NOSTAA TISKIPÖYDÄLLE"
Just joo... käyppä kokeilemassa... - avohoidokit
Kuten jo huomasitkin, tällä avohoitopalstalla hoidetaan myös potkut saaneita Mielemyyjiä, joilla on ns. jääny sama levy päälle.
- Erkka22
Se on nykyään AEG-Electrolux ja huonoimpia koneita. Osta Miele!
- 56028
nää apparaatit tulee tehtalla samaa hihnaa pitkin, toisiin laitetaan toiset tarrat, ja toisiin taas toiset, se on se kummallisuus, että käytössä, se nimitarra, tekee toisesta romun, ja toisesta huippuhyvän. Älkää olko aaseja yhtään enempää, osta INDESIT. veikataas kotimaata sitten??? arvauksia kehiin, "tietäjät".
- itali
56028 kirjoitti:
nää apparaatit tulee tehtalla samaa hihnaa pitkin, toisiin laitetaan toiset tarrat, ja toisiin taas toiset, se on se kummallisuus, että käytössä, se nimitarra, tekee toisesta romun, ja toisesta huippuhyvän. Älkää olko aaseja yhtään enempää, osta INDESIT. veikataas kotimaata sitten??? arvauksia kehiin, "tietäjät".
intia?
ei vaan italia - no-vii-si
itali kirjoitti:
intia?
ei vaan italiaMiele vaikuttaisi olevan ihan hyvä, mutta vähän turhan kallis minun budjetille. Onko jotain kakkosvaihtoehtoa? Ajattelin jos 450-500 eurolla tästä hankinnasta selviäisi.
- tött
no-vii-si kirjoitti:
Miele vaikuttaisi olevan ihan hyvä, mutta vähän turhan kallis minun budjetille. Onko jotain kakkosvaihtoehtoa? Ajattelin jos 450-500 eurolla tästä hankinnasta selviäisi.
Bosch mieluummin ku E-Lux, mutta ei sitä muovipohjaista rimpulaa, vaan joku parempi malli. Ohjelmia ei suurimmalla osalla tule käytettyä kuin muutamaa, auto ja pika itsellä käytössä ja hyvin pärjää.
Muistanko muuten väärin, vai oliko jossain Boschin tai Siemensin koneessakin nykyisin se "haarukkataso"? - ei mitään lisäkilkke
no-vii-si kirjoitti:
Miele vaikuttaisi olevan ihan hyvä, mutta vähän turhan kallis minun budjetille. Onko jotain kakkosvaihtoehtoa? Ajattelin jos 450-500 eurolla tästä hankinnasta selviäisi.
ESF63029. pessyt ja toiminut ihan hyvin
- uutta hankkimassa
tött kirjoitti:
Bosch mieluummin ku E-Lux, mutta ei sitä muovipohjaista rimpulaa, vaan joku parempi malli. Ohjelmia ei suurimmalla osalla tule käytettyä kuin muutamaa, auto ja pika itsellä käytössä ja hyvin pärjää.
Muistanko muuten väärin, vai oliko jossain Boschin tai Siemensin koneessakin nykyisin se "haarukkataso"?Itse kävin katselemassa koneita ja siemenssin koneissa osassa oli aterintaso ja osassa perinteinen kori. Ainakin minusta ja minun keittiössä kori on kätevämpi käytössä kuin erillinen taso.
- XXXXXXXXXXX
no-vii-si kirjoitti:
TISKAA VIELÄ KÄÅSIN JA SÄÄSTÄ JA OSTA MIELE
- uolevi54
ei mitään lisäkilkke kirjoitti:
ESF63029. pessyt ja toiminut ihan hyvin
Älä jätä konettasi ikinä yksin. Muuten saatat päästä seuraavan lööpin aiheeksi :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010012210980889_uu.shtml
Melkein tekisi mieli arvata koneen valmistusmaa ja merkki... - ja maksa
XXXXXXXXXXX kirjoitti:
TISKAA VIELÄ KÄÅSIN JA SÄÄSTÄ JA OSTA MIELE
- arvatenkin
uolevi54 kirjoitti:
Älä jätä konettasi ikinä yksin. Muuten saatat päästä seuraavan lööpin aiheeksi :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010012210980889_uu.shtml
Melkein tekisi mieli arvata koneen valmistusmaa ja merkki...Tuskimpa LVI liikkeeseen on haettu mittän marketin tarjouskonetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745