Jeesus VS Muhammed

Kuka On Kingi

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkä p

      Muhammed ei suorittanut pyhiinvaellusta (eli ei pääse paratiisiin)
      Muhammedin tiedetään jtuomineen a tappaneen (tapattaneen) ihmisä (omisti 3 sapeliakin).
      Otti enemmän vaimoja (keralla) kun muiden salli (rikkoi omaa lakiaan). Yhtteensa 12-22.
      Käytti alkoholia (oli varsin mieltynyt hunajasta valmistettuun)
      Antoi vääriä ennustuskia ja söi sanansa (rikkoi rauhansopimuksen mekkalaisten kanssa)

      muhammettilaiset siis pitää Jeesusta Profeettana.
      Jeesus itse osoitti (ja siis uskoi) olevansa Jumala ... kuten joka evankeliumisa tulee ilmi.
      Islamin Jeesus on siis HULLU.
      Sehän luulee olevansa jumala, vaikkei ole...

      • agbar moessi

        Olen likenut suomen kielisen käännöksen Koraanista.
        Onko meillä sama JUMALA, kristityillä ja Islamilaisilla, vastaus EI OLE.
        Onko Allah Armahtava, armahtavainen, vastaus EI OLE.
        Onko Koraani totta? EI OLE.
        Onko Islamin usko eksytys? ON
        Onko Muhamed Oikessa? EI OLE.
        MIKSI EI OLE? SEN VUOKSI, ETTÄ KORAANI KIRJOITETTIIN N. 600 LUVULLA, POLIITTISISTA SYISTÄ
        JOLLA HALUTTIIN LUODA VALTA JOLLA TUHOTA JUUTALAISET JA NE JOTKA EIVÄT TAIPUNEET MUHAMEDIN MIELIPITEISIIN JA SEN AIKAISIIN KLAANIEN VALTA-HANKKEISIIN JA NIIN EDELLEEN.
        ON VARSIN MIELENKIINTOITA LUKEA MM. PEKKA SARTOLAN JA JAAKKO HÄMEEN-ANTTILAN TEOKSIA.
        On myönnettävä, että varmasti Koraani tarjoaa hyviä elämän ohjeita, niinkuin Raamattukin, mutta joka kieltää Kristuksen, ei ole Jumalasta, ja ISLAM KIELTÄÄ JEESUKSEN JUMALAN POIKANA; KIELTÄEN SAMALLA KOKO KRISTIUSKON YTIMEN JA PERUSTAN. Raamatussa sanotaan.; Minun Kauttani on kaikki luotu, Kuka puhuu, JEESUS KRISTUS. Siinä meillä onkin sitten ISLAMIN Koko VALHE KASVOJEMME EDESSÄ. JUMALALLA EI OLE POIKIA? ALLAHILLA TAISI KUITENKIN OLLA TYTTÄRIÄ??????? ETTÄ TÄMMÖISTÄ


      • muslimiiiiiiiiiii
        agbar moessi kirjoitti:

        Olen likenut suomen kielisen käännöksen Koraanista.
        Onko meillä sama JUMALA, kristityillä ja Islamilaisilla, vastaus EI OLE.
        Onko Allah Armahtava, armahtavainen, vastaus EI OLE.
        Onko Koraani totta? EI OLE.
        Onko Islamin usko eksytys? ON
        Onko Muhamed Oikessa? EI OLE.
        MIKSI EI OLE? SEN VUOKSI, ETTÄ KORAANI KIRJOITETTIIN N. 600 LUVULLA, POLIITTISISTA SYISTÄ
        JOLLA HALUTTIIN LUODA VALTA JOLLA TUHOTA JUUTALAISET JA NE JOTKA EIVÄT TAIPUNEET MUHAMEDIN MIELIPITEISIIN JA SEN AIKAISIIN KLAANIEN VALTA-HANKKEISIIN JA NIIN EDELLEEN.
        ON VARSIN MIELENKIINTOITA LUKEA MM. PEKKA SARTOLAN JA JAAKKO HÄMEEN-ANTTILAN TEOKSIA.
        On myönnettävä, että varmasti Koraani tarjoaa hyviä elämän ohjeita, niinkuin Raamattukin, mutta joka kieltää Kristuksen, ei ole Jumalasta, ja ISLAM KIELTÄÄ JEESUKSEN JUMALAN POIKANA; KIELTÄEN SAMALLA KOKO KRISTIUSKON YTIMEN JA PERUSTAN. Raamatussa sanotaan.; Minun Kauttani on kaikki luotu, Kuka puhuu, JEESUS KRISTUS. Siinä meillä onkin sitten ISLAMIN Koko VALHE KASVOJEMME EDESSÄ. JUMALALLA EI OLE POIKIA? ALLAHILLA TAISI KUITENKIN OLLA TYTTÄRIÄ??????? ETTÄ TÄMMÖISTÄ

        perustelee, perustelee ku sä oot se oikea pirun jälkikasvu.-ku jumalasta valehteleet päin naamaa, odota vain se päivä ku oot nukunut pois,, niin ne kivut mikä sä aioot nähä siina kuopassa on miljoona kerta kovempi veratunna kivusta ja myrystä mikä sulle on nu ennakkoon,,,sydemmäessäsi,,,

        ei jumala sun sielu ikinä armahda,,,, eikä anta sile levätä ikinä,,,, demoonit asuavat joo nyt suussasi,, ja aivossasi,,,ja ne aikoo sua seurata joukolla ikuisesti hautalleki,,,, etkä siinä kuopassa voi sielusi ikinä levätä,,

        kirokoon sua.


      • mie vua
        muslimiiiiiiiiiii kirjoitti:

        perustelee, perustelee ku sä oot se oikea pirun jälkikasvu.-ku jumalasta valehteleet päin naamaa, odota vain se päivä ku oot nukunut pois,, niin ne kivut mikä sä aioot nähä siina kuopassa on miljoona kerta kovempi veratunna kivusta ja myrystä mikä sulle on nu ennakkoon,,,sydemmäessäsi,,,

        ei jumala sun sielu ikinä armahda,,,, eikä anta sile levätä ikinä,,,, demoonit asuavat joo nyt suussasi,, ja aivossasi,,,ja ne aikoo sua seurata joukolla ikuisesti hautalleki,,,, etkä siinä kuopassa voi sielusi ikinä levätä,,

        kirokoon sua.

        Voi kuinka vähästä sitä pitää älähtää. Tuo islamin haukkuja ei vain tiedä asioista. Jokainen raamattua lukenut tekee itse päätöksensä miten asiat ymmärtää. Mutta päällimmäisenä pitäisi olla aina se että on vain yksi Jumala. Ennemminkin pitäisi seurata omaa sydäntään kun katsoa kaikki vastaukset kirjojen sivuilta. Samaa sanoi Jeesuskin. Mitä sanoo essealaisten rauhanevankeliumi?:
        Jeesus sanoi: "Älkää etsikö lakia kirjoituksista, sillä laki on elämä, kun taas kirjoitus on kuollutta. Mooses ei saanut lakeja Jumalalta kirjoitettuna, vaan elävän sanan kautta. Laki on elävän Jumalan elävä sana eläville profeetoille eläviä ihmisiä varten. Kaikessa elävässä on laki kirjoitettuna... Miksi ette kuule Jumalan sanoja, jotka ovat kirjoitettuna Hänen töihinsä? Ja miksi te tutkitte kuolleita kirjoituksia, jotka ovat peräisin ihmisten kädestä?... Jumala ja Hänen lakinsa eivät ole teidän (pahoissa) teoissanne. Niitä ei ole mässäilyssä ja juopottelussa, eikä irstaassa elämässä tai himokkuudessa, ei rikkauksien etsimisessä eikä teidän vihollistenne vihaamisessa."
        Minusta tämä kirjoitus vakuttaa ettei koraani olisi suoraan Jumalalta mutta koraanissa kehoitetaan kuulemaan Jeesusta. Loppujen lopuksi ihminen tuskin menee koraani tai raamattu kädessään taivaaseen. Muslimi joka kääntyy kristityksi ei tee sen pahemmin kun kristitty joka kääntyy muslimiksi. Jumala on silti sama jota halutaan palvella (tehdä hyvää) ja se on käsittääkseni pääasia. Jumalako hylkäisi ihmisen joka tekee hyvää koko elämänsä noudattamatta mitään uskontoa? Niin pitkään kun Jumalaa verrataan ihmisiin ja heidän tarpeisiin ovat ihmiset etsimisen polulla - eivät vastauksen äärellä.


    • Ahmet.

      Muhamedin lähimmäiset eivät myyneet häntä 30-kolikosta kuten jeesukselle kävi.

      Check mate!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe