Sinä vain kiusaat...

Elina.S

Kiusaat minua
pientä tyttörukkaa
helppo sun on siellä
vähän vain kutitella kaukaa
heittää kauniita sointuja ilmaan
viedä yöunet viikoiksi
täyttää ne toiveilla
mahdottomilla

Mutta minua ei niin vain kiusata
pidän jalat tukevasti maassa!
Luulit jo että menin halpaan,
ei, siihen sinä et pystyisi
vaikka tulisit ja pussaisit...

16

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka kiusaa Nyyttiä.
      Sanokoon sen.
      Niin saa kyytiä.)

      • Elina.S.

        Ei nyt tarvi kyytiä antaa... ei edes pientä muilutusta. :DD

        Kiitos Margitta. :)


    • ei liiku

      pidäkin tiukasti maassa,
      nukukin vielä hyvin.
      Ei auta luulla,
      tietäminenkin on vaarallista.
      Älä luotakaan.
      Olet voimissas!
      Se on tärkeintä.
      Onnellisuus on sinussa,
      ei ulkopuolella!

      Runosi on timanttia ! : )

      • kun unohtaa tosiasiat,
        mutta muistutan niistä itseäni joka päivä,
        muutaman tunnin välein...

        Kiitos. :)


      • Mietiskeli
        Elina.S kirjoitti:

        kun unohtaa tosiasiat,
        mutta muistutan niistä itseäni joka päivä,
        muutaman tunnin välein...

        Kiitos. :)

        on vain arkistoa
        ihanaa on elää
        kuvitelmia kosketuksen
        ne välit tuntien ; )


      • Elina.S.
        Mietiskeli kirjoitti:

        on vain arkistoa
        ihanaa on elää
        kuvitelmia kosketuksen
        ne välit tuntien ; )

        niin.


    • aivan ihanan leikittelevä ja viehättävä
      runo Sinulta, siitä jää lukijalle hyvä mieli.
      Poikkeava, ei surullinen eikä paatoksellinen
      vaan kuten sanoin, leikkisä.

      • "Hetken tie oli kevyempi kulkea."
        ja intouduin leikkisäksi. :D
        Mutta arki palaa taas pian,
        ja rimpuilen murhetta vastaan.

        Tunnet minut näköjään liiankin hyvin. :)


      • Mietiskeli
        Elina.S kirjoitti:

        "Hetken tie oli kevyempi kulkea."
        ja intouduin leikkisäksi. :D
        Mutta arki palaa taas pian,
        ja rimpuilen murhetta vastaan.

        Tunnet minut näköjään liiankin hyvin. :)

        arjessa rimpuilet
        et tarvitse hyväksyntää
        vankila on
        sinussa ei naruja vedettäviä

        verkossa murheen oot
        voisinpa vapauttaa
        mietitään


      • Elina.S.
        Mietiskeli kirjoitti:

        arjessa rimpuilet
        et tarvitse hyväksyntää
        vankila on
        sinussa ei naruja vedettäviä

        verkossa murheen oot
        voisinpa vapauttaa
        mietitään

        mutta järkeni kahlittuna
        vapaaehtoiseen vankilaan.

        Aurinko ajoittain lämmittää
        se ei ole onneksi moraalisestikaan epäilyttävää... :)


      • ihminen vain
        Elina.S. kirjoitti:

        mutta järkeni kahlittuna
        vapaaehtoiseen vankilaan.

        Aurinko ajoittain lämmittää
        se ei ole onneksi moraalisestikaan epäilyttävää... :)

        voi tosiaankin olla vapaa
        omatuntoa tarvitsetko sanana

        Aurinko on yhteinen, eikä valitse
        kelle valoa lämpöä suo

        Sinua alkanut kummasti hymyilyttää : )
        Arvelinkin näin...


      • ihminen vain kirjoitti:

        voi tosiaankin olla vapaa
        omatuntoa tarvitsetko sanana

        Aurinko on yhteinen, eikä valitse
        kelle valoa lämpöä suo

        Sinua alkanut kummasti hymyilyttää : )
        Arvelinkin näin...

        joka saa hymyn kasvoilleni,
        paahtaa välillä niin kuumana,
        että silmieni kuivuessa kyyneleet valuvat poskilleni.


    • -nel

      aurinko jo aivan sinua paistaa
      ironiaako mukana on ?
      Päikkärit hyvää tekee
      Runoilijalle
      raskaan päivän jälkeen
      Valot sammuttaa
      ja uinahtaa

      Koskettavaa runosi ja lisät
      Kiitos : )

      • Päikkärit piristävät kummasti joskus.


    • -kas

      turvallista on kaukaa
      varmistaa jalkojen liike
      äkillisiä ihania voivat olla
      halpaan en ajatellut lähtevänkään
      raha ainoa puuttuvainen
      niin tulisin ja pussaisin ...

      • eikä tuo matkustaminenkaan nykyää ole kovin varmaa,
        voi olla muitakin esteitä kuin raha... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe