Kiusaat minua
pientä tyttörukkaa
helppo sun on siellä
vähän vain kutitella kaukaa
heittää kauniita sointuja ilmaan
viedä yöunet viikoiksi
täyttää ne toiveilla
mahdottomilla
Mutta minua ei niin vain kiusata
pidän jalat tukevasti maassa!
Luulit jo että menin halpaan,
ei, siihen sinä et pystyisi
vaikka tulisit ja pussaisit...
Sinä vain kiusaat...
16
455
Vastaukset
Kuka kiusaa Nyyttiä.
Sanokoon sen.
Niin saa kyytiä.)- Elina.S.
Ei nyt tarvi kyytiä antaa... ei edes pientä muilutusta. :DD
Kiitos Margitta. :)
- ei liiku
pidäkin tiukasti maassa,
nukukin vielä hyvin.
Ei auta luulla,
tietäminenkin on vaarallista.
Älä luotakaan.
Olet voimissas!
Se on tärkeintä.
Onnellisuus on sinussa,
ei ulkopuolella!
Runosi on timanttia ! : )kun unohtaa tosiasiat,
mutta muistutan niistä itseäni joka päivä,
muutaman tunnin välein...
Kiitos. :)- Mietiskeli
Elina.S kirjoitti:
kun unohtaa tosiasiat,
mutta muistutan niistä itseäni joka päivä,
muutaman tunnin välein...
Kiitos. :)on vain arkistoa
ihanaa on elää
kuvitelmia kosketuksen
ne välit tuntien ; ) - Elina.S.
Mietiskeli kirjoitti:
on vain arkistoa
ihanaa on elää
kuvitelmia kosketuksen
ne välit tuntien ; )niin.
aivan ihanan leikittelevä ja viehättävä
runo Sinulta, siitä jää lukijalle hyvä mieli.
Poikkeava, ei surullinen eikä paatoksellinen
vaan kuten sanoin, leikkisä."Hetken tie oli kevyempi kulkea."
ja intouduin leikkisäksi. :D
Mutta arki palaa taas pian,
ja rimpuilen murhetta vastaan.
Tunnet minut näköjään liiankin hyvin. :)- Mietiskeli
Elina.S kirjoitti:
"Hetken tie oli kevyempi kulkea."
ja intouduin leikkisäksi. :D
Mutta arki palaa taas pian,
ja rimpuilen murhetta vastaan.
Tunnet minut näköjään liiankin hyvin. :)arjessa rimpuilet
et tarvitse hyväksyntää
vankila on
sinussa ei naruja vedettäviä
verkossa murheen oot
voisinpa vapauttaa
mietitään - Elina.S.
Mietiskeli kirjoitti:
arjessa rimpuilet
et tarvitse hyväksyntää
vankila on
sinussa ei naruja vedettäviä
verkossa murheen oot
voisinpa vapauttaa
mietitäänmutta järkeni kahlittuna
vapaaehtoiseen vankilaan.
Aurinko ajoittain lämmittää
se ei ole onneksi moraalisestikaan epäilyttävää... :) - ihminen vain
Elina.S. kirjoitti:
mutta järkeni kahlittuna
vapaaehtoiseen vankilaan.
Aurinko ajoittain lämmittää
se ei ole onneksi moraalisestikaan epäilyttävää... :)voi tosiaankin olla vapaa
omatuntoa tarvitsetko sanana
Aurinko on yhteinen, eikä valitse
kelle valoa lämpöä suo
Sinua alkanut kummasti hymyilyttää : )
Arvelinkin näin... ihminen vain kirjoitti:
voi tosiaankin olla vapaa
omatuntoa tarvitsetko sanana
Aurinko on yhteinen, eikä valitse
kelle valoa lämpöä suo
Sinua alkanut kummasti hymyilyttää : )
Arvelinkin näin...joka saa hymyn kasvoilleni,
paahtaa välillä niin kuumana,
että silmieni kuivuessa kyyneleet valuvat poskilleni.
- -nel
aurinko jo aivan sinua paistaa
ironiaako mukana on ?
Päikkärit hyvää tekee
Runoilijalle
raskaan päivän jälkeen
Valot sammuttaa
ja uinahtaa
Koskettavaa runosi ja lisät
Kiitos : ) - -kas
turvallista on kaukaa
varmistaa jalkojen liike
äkillisiä ihania voivat olla
halpaan en ajatellut lähtevänkään
raha ainoa puuttuvainen
niin tulisin ja pussaisin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402