Löytyykö mitään kohtuuhintaista ratkaisua, jossa ei ole paristoja lähettimissä? Johdoton.fi pitää kai ottaa jos ei löydy.
Ulkomailtakin voisi tilata.
Langaton valonohjaus
7
742
Vastaukset
- jepulis jee
Eipä taida olla.Kyllähän se lähetin aina energiaa tarvitsee.
Mutta ei niitä pattereita usein tarvitsevaihdella.
Esim autotallinoven avaajan patteri kesti n.5v ennen vaihtoa. - 16
No onhan niissä johdottomankin lähettimissä patterit...
- sähköeemeli
Enocean-laitteet eivät tarvitse paristoja. Katso esim. http://www.vaasansahkopalvelu.fi/tuotteet_enocean.htm.
- trtrtrtrtrtrtrtr
Sitähän juuri sanoin että pitäisi löytää edullinen patteriton ratkaisu ettei tarvitsisi tyytyä edulliseen patterilliseen = johdoton.fi.
- trtrtrtrtr
sähköeemeli kirjoitti:
Enocean-laitteet eivät tarvitse paristoja. Katso esim. http://www.vaasansahkopalvelu.fi/tuotteet_enocean.htm.
näyttävät maksavan noin 10x, hiukka kalliiksi tulee koko talon teko noilla.
- jepulis jee
trtrtrtrtr kirjoitti:
näyttävät maksavan noin 10x, hiukka kalliiksi tulee koko talon teko noilla.
Oho! Tuollaisia en ole ennen nähnytkään.
Tulikin kotiläksyä .) - Kuapeliton
trtrtrtrtrtrtrtr kirjoitti:
Sitähän juuri sanoin että pitäisi löytää edullinen patteriton ratkaisu ettei tarvitsisi tyytyä edulliseen patterilliseen = johdoton.fi.
Olemassa. Johdoton on halpa mutta ei kovin laadukas,
patteri versioita on kohtuu hintaisia ja laadukkaita elkolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265