Lukekaa ja ihmetelkää:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8760703#comment-42043836
Mikäli tämä pitää paikkansa, näyttää vahvasti siltä, että EOK on perinyt laittomasti liittymis- ja jäsenmaksuja. Mikä vielä pahempaa, osa jäsenmaksuista on saatettu kanavoida yleishyödyllisen toiminnan sijasta EOK:n yhteistyötahoille.
Nyt tuntuu siltä, että EOK:lta on karannut mopo pahasti käsistä.
EOK laiton jäsenmaksu
6
436
Vastaukset
- yxkakkaakaxkakkaa
Sehän kuuluu ihan kansalaisen perusoikeusturvaan, että joku fiksumpi päättää tämän rahoista. Pakkohan jonkun on kapitaateilta rahat kerätä, kun eivät nämä raukat itse ymmärrä rahan arvoa ja sen käyttöä. Ei rahaa pidä jättää nille, jotka heti vähänkin sitä saatuaan vetävät sen WC:stä alas tai muuten tärvelevät. Repivät seteleitä ja kuolaavat silpun päälle.
- Judicium
Kun vaan vois lukea tosta jäsenmaksuasiasta.
Onkohan Sheriffi saanut uhkauksia ihmisioikkeusloukkausjärjestö-EOK:lta kun koko viestiketju tänään illalla poistettiin?
Onneksi koko ketju on sentään tallella. Judicium kirjoitti:
Kun vaan vois lukea tosta jäsenmaksuasiasta.
Onkohan Sheriffi saanut uhkauksia ihmisioikkeusloukkausjärjestö-EOK:lta kun koko viestiketju tänään illalla poistettiin?
Onneksi koko ketju on sentään tallella.Ei ole tullut uhkauksia. Ylläpito oli poistanut ketjun poistopyynnön perusteella. Poistopyyntö perusteluna ettei EOK:n ja sitten Wincapita asiat kuulu tänne talousrikokset palstalle. Palautin ketjun. Olen ylläpitoon yhteydessä.
- 8+18
arvata, millaiseen soppaan lusikkansa työnsi lähtiessään WinCapitan kelkkaan...
No, muutamat henkilöt tuntuvat vetävän hilloa kuin suokuokalla (sinänsä perin uudenlainen loppuvedätys ponzille), mutta nyt taitaa mennä sinänsä ansiokas perusajatus eli kansalaisten oikeusturvan puolustaminen WC:n huuhteluvesien mukana suoraan viemäriin.
Mitähän mahtavat ajatella eokin vanhat jäsenet moisesta menosta?- black.
marssi ulos ja muutamien muiden silmät aukesivat.
- vesipuhveli
black. kirjoitti:
marssi ulos ja muutamien muiden silmät aukesivat.
Voimansa tunnossa winacapitalaiset uhoavat jo omistavansa EOK:n ja hiljentävänsä kaikki jotka he kokevat vastustajina. Meno on kuin hullujenhuoneessa. EOK oikeusturvayhdistyksenomaisesta luonteesta huolestuneet luottamushenkilöt ja jäsenet yritetään vaientaa keinolla millä hyvänsä. Asiaperusteista keskustelua ei enää kyetä käymään yhdistyksen sisällä vaan hyökkäykset käyvät jo henkilökohtaisuuksiin. Ja WIncapitaa sokeasti puolustamaan asettunutta johtoa tunnutaan palvovan sokeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696