sattuisko olemaan palstalla ketään, joka tietäisi onko Koukjärven höyläämö lauantaisin auki. Tarttis saada paneelia ja arkisin ei ehdi.
Koukjärven höyläämön
3
713
Vastaukset
- bb
on yks liike yleensä auki lauantaisin
- Uskomatontamuttatott
osaa soittaa Koukjärven höyläämöön ja kysästä asiaa ??
- 10+19
mutta totta, näköjään. Näitä vastauksia löytyy aina palstalta kuin palstalta. Vittuilla pitää vaikka väkisin.
Katso mihin aikaan kysymys on tehty. Mistä helvetistä tiedät vaikka kysyjä olisi soittanutkin mutta liike ei ole ollut enää auki tms. Syitä voi olla monia. Itselläni oli vastaava tilanne. Olin ajatellut hakevani lauantaina puutavaraa eräästä liikkeestä. No, sepä ei ollutkaan lauantaina auki. Vasta vähän aikaa paikkakunnalla asuneena en tiennyt muita puutavaraliikkeitä. Netistä löysin juuri tuon Koukjärven Höyläämön mutta sivuilla ei ollut aukiolo mainittuna. Soittaa en voinut kun olin unohtanut puhelimen työpaikalle.
Ei ne asiat aina ole sitä miltä juuri sinusta näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1853044
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642606- 2032230
- 741866
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91671- 1041499
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089