sattuisko olemaan palstalla ketään, joka tietäisi onko Koukjärven höyläämö lauantaisin auki. Tarttis saada paneelia ja arkisin ei ehdi.
Koukjärven höyläämön
3
741
Vastaukset
- bb
on yks liike yleensä auki lauantaisin
- Uskomatontamuttatott
osaa soittaa Koukjärven höyläämöön ja kysästä asiaa ??
- 10+19
mutta totta, näköjään. Näitä vastauksia löytyy aina palstalta kuin palstalta. Vittuilla pitää vaikka väkisin.
Katso mihin aikaan kysymys on tehty. Mistä helvetistä tiedät vaikka kysyjä olisi soittanutkin mutta liike ei ole ollut enää auki tms. Syitä voi olla monia. Itselläni oli vastaava tilanne. Olin ajatellut hakevani lauantaina puutavaraa eräästä liikkeestä. No, sepä ei ollutkaan lauantaina auki. Vasta vähän aikaa paikkakunnalla asuneena en tiennyt muita puutavaraliikkeitä. Netistä löysin juuri tuon Koukjärven Höyläämön mutta sivuilla ei ollut aukiolo mainittuna. Soittaa en voinut kun olin unohtanut puhelimen työpaikalle.
Ei ne asiat aina ole sitä miltä juuri sinusta näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3865772Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742- 1061001
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95914Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?132872Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46862- 78861
- 51860
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56827- 41823