Moikka
Miten pääsee pelin nelostasolta. Mulla on jo neljä kirjaa, enkä löydä viidettä mistään. Mistä löydän sen?
t. Kia
starshine garnok-viimeinen salaisuus peli
4
423
Vastaukset 4
- Hjålp
Tutki tyttö tutki kaikkia kirjahyllyjä :D Muista että siinä yksinäisen pyöreän pöydän vieressäkin on yksi kirjahylly :D
- miten sen pääsee
miten sen pääsee ku on niitä vartioita ja pitä käyttää voimia mut en vaan ikinä pysty ku siihen tuleee niin monta??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- lellukkapieru
Kia85// Sun pitää vaa ettiä. Siinä kirjaston oven vasemmalla puolella on kirjahylly, ja siel on 1 kirja. Kun meet portaista, niin siinä oikean puoleisten portaiden pylväällä (mikä lie) on yks kirja, siel ylhäällä on 1 kirja... Öö.. ja sit siin kirjastoo vastapäätä olevan kirjahyllyn vasemmalla pankeillä on yks kirja..
- outominmimo
lellukkapieru// tarkotit varmaan penkillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697