Talven tuiskuista nousin.
Kesän aaltoihin sousin.
Myrskyävän tuulen lailla pujottelin.
Hellepäivänä lekottelin.
Lauloin lauluni Sinulle.
Rakkauden aavoille merille.
Sinne kauaksi kaipuuni lähetin.
Sinilintuna luoksesi.
Sillä minä rakastan Sinua
Olet sydämeni valtias.
Tuos on suudelma tulinen.
Käteni pieni ja lämpöinen.
Ota kiinni.
Älä irroita.
Muuten minä katoan.
Tomuksi maailman tuuliin.
Minä rakastan Sinua
11
966
Vastaukset
- Kapteeni Koukku
tullessa sysipimeän yön
Sinua muistelen.
Laulusi kuulen vaikka meri
myrskyää.
Kättäsi en irroita koska muuten
katoaisit iäksi."Mä kirjeitä toivon.
Mä viestiäs vuotan.
Oi kumpa se tullut ois.
Ennen kuin lähden mä pois".
Vilkutan,,,,laitan lentosuudelman
kaipuuntäyteinen runo.
Kevättä odotellessa,
toivotan paljon onnea,
rakkautta uuteen vuoteen! :)Minä toivon.
Uskon ja unelmoin.
Kevät saapuu kuin tuuli.
leutojen vetten äärelle.
Linnut kaipuutaan viserrellen.
Tervehtää tulijaa.
Astu laivaan.
Venhosen matkaan.
Kapteeni odottaa.
Ankkurit nostakaa.
Rakkauden merille.
Tyynille ja tyrskyille matkaamme.
Ollaan kumppanit niin,,,,,,,,,Margitta kirjoitti:
Minä toivon.
Uskon ja unelmoin.
Kevät saapuu kuin tuuli.
leutojen vetten äärelle.
Linnut kaipuutaan viserrellen.
Tervehtää tulijaa.
Astu laivaan.
Venhosen matkaan.
Kapteeni odottaa.
Ankkurit nostakaa.
Rakkauden merille.
Tyynille ja tyrskyille matkaamme.
Ollaan kumppanit niin,,,,,,,,,Ennenkuin yö minut vie.
Tuuli puhaltaa yliste vuorten.
Ja kun en enää kättäsi tavoita.
Olet mennyt.
Lähtenyt.
Kun lähdettävä on.
Muista kuitenki.
Sinua yhä rakastin.
Tänään.
Huomenna vielä enemmän.
Uskothan.
Ehdinkö vielä.Margitta kirjoitti:
Ennenkuin yö minut vie.
Tuuli puhaltaa yliste vuorten.
Ja kun en enää kättäsi tavoita.
Olet mennyt.
Lähtenyt.
Kun lähdettävä on.
Muista kuitenki.
Sinua yhä rakastin.
Tänään.
Huomenna vielä enemmän.
Uskothan.
Ehdinkö vielä.rakastaa.
Se ihanuus
on sydän saanu vieraan
- rakkaus -
Se on niin suurta
kauneinta mitä voi
sydän kantaa
Margitta
Herkkää tunnetta syvää
"Ota kiinni
Älä irroita"
Tuntevan sydämes kaunista laulua
toivon sille laula tälle kylmälle maailmalle.
Hymyä päivääs....Liisa- Zakuskat
Tämä on kaikkien pienikätisten naisten runo. Pienikätiset naisilla on suuret sydämet ja maailmanlaajuinen sielu.
He ovat kuin vesi, merien vesi ja ilmojen suolainen tuuli, läikähtäviä heijastuksia ikkunalaudalla punaisessa kastellukannussa.
Ja vaikka tässä Vichyssä, jota juon.- Zakuskat
... niin vichy on vichyä eikä mitään muuta.
(naurua)
- Minanoita
Tää on ihana rakkaudentunnustus...
(pikapyrähdys töihin kohta taas lentelevältä noidalta:) - Ethän unohda minua
Kuuran kimalluksessa.
Kirkaassa tähtiaivaassa.
Tässä yössä.
Silloinkin.
Olet olemassa.
Hetkenä.
Jolloin nukahdan.
Kuiskaan huulilla rohtuneilla.
Ethän kuitenkaan unohtanut.
Pidit kiinni.
Sillä tiesit.
Minä tarvitsin Sinua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638