Minä rakastan Sinua

Margitta

Talven tuiskuista nousin.
Kesän aaltoihin sousin.

Myrskyävän tuulen lailla pujottelin.
Hellepäivänä lekottelin.

Lauloin lauluni Sinulle.
Rakkauden aavoille merille.

Sinne kauaksi kaipuuni lähetin.
Sinilintuna luoksesi.

Sillä minä rakastan Sinua
Olet sydämeni valtias.

Tuos on suudelma tulinen.
Käteni pieni ja lämpöinen.

Ota kiinni.
Älä irroita.

Muuten minä katoan.
Tomuksi maailman tuuliin.

11

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapteeni Koukku

      tullessa sysipimeän yön
      Sinua muistelen.
      Laulusi kuulen vaikka meri
      myrskyää.
      Kättäsi en irroita koska muuten
      katoaisit iäksi.

      • "Mä kirjeitä toivon.
        Mä viestiäs vuotan.
        Oi kumpa se tullut ois.
        Ennen kuin lähden mä pois".

        Vilkutan,,,,laitan lentosuudelman


    • kaipuuntäyteinen runo.

      Kevättä odotellessa,
      toivotan paljon onnea,
      rakkautta uuteen vuoteen! :)

      • Minä toivon.
        Uskon ja unelmoin.

        Kevät saapuu kuin tuuli.
        leutojen vetten äärelle.
        Linnut kaipuutaan viserrellen.
        Tervehtää tulijaa.

        Astu laivaan.
        Venhosen matkaan.
        Kapteeni odottaa.
        Ankkurit nostakaa.

        Rakkauden merille.
        Tyynille ja tyrskyille matkaamme.

        Ollaan kumppanit niin,,,,,,,,,


      • Margitta kirjoitti:

        Minä toivon.
        Uskon ja unelmoin.

        Kevät saapuu kuin tuuli.
        leutojen vetten äärelle.
        Linnut kaipuutaan viserrellen.
        Tervehtää tulijaa.

        Astu laivaan.
        Venhosen matkaan.
        Kapteeni odottaa.
        Ankkurit nostakaa.

        Rakkauden merille.
        Tyynille ja tyrskyille matkaamme.

        Ollaan kumppanit niin,,,,,,,,,

        Ennenkuin yö minut vie.
        Tuuli puhaltaa yliste vuorten.
        Ja kun en enää kättäsi tavoita.
        Olet mennyt.

        Lähtenyt.
        Kun lähdettävä on.

        Muista kuitenki.
        Sinua yhä rakastin.
        Tänään.
        Huomenna vielä enemmän.
        Uskothan.

        Ehdinkö vielä.


      • Margitta kirjoitti:

        Ennenkuin yö minut vie.
        Tuuli puhaltaa yliste vuorten.
        Ja kun en enää kättäsi tavoita.
        Olet mennyt.

        Lähtenyt.
        Kun lähdettävä on.

        Muista kuitenki.
        Sinua yhä rakastin.
        Tänään.
        Huomenna vielä enemmän.
        Uskothan.

        Ehdinkö vielä.

        rakastaa.


    • Se ihanuus
      on sydän saanu vieraan
      - rakkaus -

      Se on niin suurta
      kauneinta mitä voi
      sydän kantaa

      Margitta

      Herkkää tunnetta syvää

      "Ota kiinni
      Älä irroita"

      Tuntevan sydämes kaunista laulua
      toivon sille laula tälle kylmälle maailmalle.

      Hymyä päivääs....Liisa

    • Zakuskat

      Tämä on kaikkien pienikätisten naisten runo. Pienikätiset naisilla on suuret sydämet ja maailmanlaajuinen sielu.

      He ovat kuin vesi, merien vesi ja ilmojen suolainen tuuli, läikähtäviä heijastuksia ikkunalaudalla punaisessa kastellukannussa.

      Ja vaikka tässä Vichyssä, jota juon.

      • Zakuskat

        ... niin vichy on vichyä eikä mitään muuta.

        (naurua)


    • Minanoita

      Tää on ihana rakkaudentunnustus...
      (pikapyrähdys töihin kohta taas lentelevältä noidalta:)

    • Ethän unohda minua

      Kuuran kimalluksessa.
      Kirkaassa tähtiaivaassa.
      Tässä yössä.
      Silloinkin.
      Olet olemassa.
      Hetkenä.
      Jolloin nukahdan.
      Kuiskaan huulilla rohtuneilla.
      Ethän kuitenkaan unohtanut.
      Pidit kiinni.
      Sillä tiesit.
      Minä tarvitsin Sinua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe