Ihmettelen miksi käytte juomassa niin kaukana lähiökuppilastanne. Eikö olisi helpompaa dokata ne työttömyyskorvaukset kotona. Siellä tulisitte toimeen kansakoulun kielitaidollanne ja voisitte sammua sossun maksaman kämpän lämpimän patterin viereen. Kyllä silloinkin viikossa saisitte läskinne punottamaan ja olisi halpaa.
Kanariankävijät ovat köyhiä
62
2440
Vastaukset
- Mentira
kun se oma kantakapakka on Kanarialla..!
- make tre
ku kaikenmaailman peräkammari pojat alkaa uhoamaan näillä saiteilla.tais sosun täti "jäädyttää" toimeentulo turvan ja kelan työttömyys päivä rahan ku noin kovasti alkoi ahdistamaan
- ovat kanarialla
make tre kirjoitti:
ku kaikenmaailman peräkammari pojat alkaa uhoamaan näillä saiteilla.tais sosun täti "jäädyttää" toimeentulo turvan ja kelan työttömyys päivä rahan ku noin kovasti alkoi ahdistamaan
Siellä ne istuvat kännissä kuuntelemassa vaimon hakkaaja Nykastä ja talouspaperihousu Freetua.
- Sossun tantta
make tre kirjoitti:
yhdys sana
- maisteri x
Sossun tantta kirjoitti:
yhdys sana
Ei ole
- Lähiökapakki
Njoo, tulipahan korvauksilla varattua pikku pistäytyminen Teneriffalle, pikkuviikko lähiökapakassa Gran hotel bahia del dugue resortissa. Kybätonni eguja, pikku summa näillä korvauksilla. Tuolta matkatoimiston esitteestä löydät sen, niin luettuasi voit alkaa vihertää.
http://www.tjareborg.fi/book/transport.aspx
Punoita pois vaan, ystävä hyvä..
Jos sitten välillä kävis kotona jonkun päivän, työkkärissä ilmottautumassa ja lähtis uudelleen bisselle tai parille vaikka Kanarialle, korvauksilla tottakai. - kurjaa on
joskus lomalle päästä kotimaan ulkopuolelle muuten meistä tulee samanlaisia kuin sinä joka harrastaa vaan virutaali matkailua netissä ja katkeroituu.
- soko1
Kyllä se köyhää kielitaidotonta kaljamahaa kovasti virkistää kun piipahtaa kanarialla suomikuppilassa naukkailemassa päivittäiset ohrapirtelöt....
- Mentira
soko1 kirjoitti:
Kyllä se köyhää kielitaidotonta kaljamahaa kovasti virkistää kun piipahtaa kanarialla suomikuppilassa naukkailemassa päivittäiset ohrapirtelöt....
Kyllä tuoppi kylmää olutta tekee niin hyvää nautti sen sitten suomikuppilassa, engelsmannien pubissa, aurinkoterassilla tai vaikkapa näköalapaikan puarissa! Ja hyvin se maistuu myös saksalaisten bierstubessa, hotellihuoneen partsilla ja ennen kaikkea paikallisten pappojen kantabaarissa jossain kapealla kujalla..!
Ja vaikka olenkin köyhä ja kielitaidoton.. ja mahaakin kieltämättä on, niin aina sen kaljan saa kun opettelee yhden lauseen espanjaksi.. ja sen nyt tyhmempikin oppii jos toinen vaihtoehton on kuolla janoon!
Una jarra, por favor!
- huolestunut amiga
Nyt olet turvautunut "valelääkäriin". Äkkiä oikealle ja lääkitys kuntoon alkaa olla jo kiire verenpaineesi kanssa!
- anoppilainen
Minä oon rikas ja eikä mulla läskit pullota ja kaks kaljaa voin viikossa juoda ja Kanarialle siltiki keskiviikkona lähen, lähe messiin!!
- pavi.
täältä Inglesistä,ei pilven haituvaa ja kinkkumittarin mukaan
21.1.
ja lentokoneeseen sit huhtikuussa ja omat eväät,
et kyl nää koti olot voittaa ,
ja Mentira, kun en juo kaljaa niin litra Moskovalaista maksaa
9.95 € et ei pöllömpää,ja sit vielä peräkammarin poikien
kiusaks,, on lämmitetty suola vesi allas,ei tartte mennä avantoon,
mikä ei myös oo huono,,,,,,,,,,,
Janne Tulkki oli Hell-singissä mut en oikeen tykänny
paitsi et tulvii Pohjanmaa - Mentira
pavi. kirjoitti:
21.1.
paitsi et tulvii Pohjanmaakesäkelit täälläkin, eli -5,5°C ja pilvistä, mutta luonto on edelleen ihan tolkuttoman kaunis kun joka heinä ja joka puu on valkoinen! Ensi viikoksi kyllä povattiin jopa -25°C, eli sitten taas saa nokka huurussa ja posket paleltuneina kulkea. Okei, tää on pitkästä aikaan ihan oikea talvi ja hyvä niin.. paitsi että vihaan talvea!
Suolavedessä lilluminen on muuten terveellistä.. ei pääse liha happanemaan! ;))
pavi, hyviä jatkoja!! - pavi
pavi. kirjoitti:
21.1.
paitsi et tulvii Pohjanmaanyt alkaa tää palsta taas noitten hörhöjen kanssa mennä...........
on kait pysyttävä poissa jonkun aikaa.
Tänään on ollu tosi kaunis paivä täälläkin,mut joskus kevään
korvissa on huurteet kauniita ,mut ko on niitä nähny niin kyl
kun yli -20 niin tuntuu kylmältä,nokka huurussa ja töppöset jaloissa
ei täälkään niin mahottoman lämmintä 19.8 mutta kun tuolta
järveltä tuulee,niin paita pitää pitää päällä,vaik tossa altaalla
mua ihmetyttää noi kirjoitukset et Suomi kuppilat on
jotenkin huonompii,joittenkin mielestä ihan P........tä
minä kyl viihdyn niissä,illallaki taas mummoja tanssittaan
eikä ne oo sen kalliimpii kuin paikalliset,tai paitsi kiinalaiset
mut kuka siellä viittii illan viettää,kun en edes käy niissä
syömässä (kulku kissat ja koirat on muutes hävinneet täältä ???) - maimun
pavi kirjoitti:
nyt alkaa tää palsta taas noitten hörhöjen kanssa mennä...........
syömässä (kulku kissat ja koirat on muutes hävinneet täältä ???)Pavi voi sanoa noin, tykkään kiinalaisista ruuista, voisko ne oikeesti olla kissaa tai koiraa. Olen kyllä huomannut, että Tenskulla on paljon enemmän kulkukoiria, onkohan siellä vähemmän kiinalaisia ruokapaikkoja. Olen päättänyt lähteä 27.3 sinne, mutta suosikki matkatoimistollani AM ei ollutkaan yhtään lähtöä ko. pvm:lle eli tullaan Finnmatkoilla tosin lento on onneksi Finskin. Sitten Pavi käydään laulamassa karaokea Alepubissa vai mitä:)
- don luis
maimun kirjoitti:
Pavi voi sanoa noin, tykkään kiinalaisista ruuista, voisko ne oikeesti olla kissaa tai koiraa. Olen kyllä huomannut, että Tenskulla on paljon enemmän kulkukoiria, onkohan siellä vähemmän kiinalaisia ruokapaikkoja. Olen päättänyt lähteä 27.3 sinne, mutta suosikki matkatoimistollani AM ei ollutkaan yhtään lähtöä ko. pvm:lle eli tullaan Finnmatkoilla tosin lento on onneksi Finskin. Sitten Pavi käydään laulamassa karaokea Alepubissa vai mitä:)
ero lähtöajassa kuten viimevuonnakin.finnmatkojen yleistävä suhtautuminen yksilöön sai meidät vaihtamaan tjärelle,kone on thomas cookin.saatan lauleskella jossain ,minulla kun on musta vyö karaokessa..
pavi. kirjoitti:
21.1.
paitsi et tulvii PohjanmaaMoi Pavi!
Taalla on ollut myos ihan sikaupea keli, koko nyt menneen 2,5 viikkoa ja sama nayttaisi jatkuvan. Kuten tuolla kirjoitin, ainoastaan viime sunnuntaina satoi, muuten on saanut paistatella ja jopa paeta aurinkoa. Istun nyt hotellin nettipisteessa, kohta kaverit soittaa ja pyytaa kaupungille, mutta tanaan en lahde mihinkaan.
Ajattelinkin, vaikka viesteja olen lukenut aika satunnaisesti, etta mihin olet haipynyt, mutta still alive...
Ei muuta kuin aurinkoa Inglesiin ja sita samaa toivon myos tanne.
Sotis- maimun
don luis kirjoitti:
ero lähtöajassa kuten viimevuonnakin.finnmatkojen yleistävä suhtautuminen yksilöön sai meidät vaihtamaan tjärelle,kone on thomas cookin.saatan lauleskella jossain ,minulla kun on musta vyö karaokessa..
Aina melkein samat viikot kun reissataan. Marraskuussa oltiin samoilla lennoilla vilperi57:n kanssa, hän oli Puerto Ricossa ja me Inglesissä. Mustan vyön karaokelaulajaa haluan ehdottomasti kuuntelemaan. Jos ehdit niin käy Green Fieldin alakerrassa, nyt en muista paikan nimeä joku Old..., siellä laulaa ystäväni Lisardo kaikkina muina iltoina paitsi ke ja la. Siellä voi myös pelata bingoa. Luulen, että on brittipaikka. Harmittaa, että am:lla oli matkat loppuneet juuri 27.3 lähdöille, yleensä kyttään aina äkkilähtöjä, mutta pääsiäisen aikoihin todella vaikeata saada joten nyt ajoissa varattu matka. Mulla on vaikea kirjoittaa, koska ahkera 2 vuotias otti läppäristän kaksi alarivin kirjaimet pois, muistin varassa pitää kirjoittaa.
Sotikselle toivotan mukavia ja aurinkoisia lomapäiviä jatkossakin.
Maimuski maimun kirjoitti:
Aina melkein samat viikot kun reissataan. Marraskuussa oltiin samoilla lennoilla vilperi57:n kanssa, hän oli Puerto Ricossa ja me Inglesissä. Mustan vyön karaokelaulajaa haluan ehdottomasti kuuntelemaan. Jos ehdit niin käy Green Fieldin alakerrassa, nyt en muista paikan nimeä joku Old..., siellä laulaa ystäväni Lisardo kaikkina muina iltoina paitsi ke ja la. Siellä voi myös pelata bingoa. Luulen, että on brittipaikka. Harmittaa, että am:lla oli matkat loppuneet juuri 27.3 lähdöille, yleensä kyttään aina äkkilähtöjä, mutta pääsiäisen aikoihin todella vaikeata saada joten nyt ajoissa varattu matka. Mulla on vaikea kirjoittaa, koska ahkera 2 vuotias otti läppäristän kaksi alarivin kirjaimet pois, muistin varassa pitää kirjoittaa.
MaimuskiJeps, aurinko on paistanut tosiaan ihan kiitettavasti. Rehellisesti sanottuna olin varautunut vuodenaika huomioiden hieman viileampiin saihin ja sadekuuroihinkin. Sateenvarjoa tarvitsin ainoastaan viikko sitten sunnuntaina, jolloin matkailtiin noissa lahikaupungeissa. Paivavarjona sita vekotinta voisi jopa ajatella kaytettavan, sen verran kuumasti porottaa.
Matkustat siis maaliskuun lopulla? Olen silloin samalla saarella ja siellakin monien sateiseksi moittimassa pohjoisen kaupungissa.
Nuo veitikat ovat aika taitavia ja innokkaita tietotekniikkahirmuja; mulla on joskus opiskeluaikoina hankittu "sokkkojarjestelma" mukavasti hallussa, joten yleensa en edes katso nappikseen kun kirjoittelen. Siita on tyossa ja harrastuksissa uskomaton hyoty.
Terkuin Sotis- pavi
Sotavento kirjoitti:
Moi Pavi!
Taalla on ollut myos ihan sikaupea keli, koko nyt menneen 2,5 viikkoa ja sama nayttaisi jatkuvan. Kuten tuolla kirjoitin, ainoastaan viime sunnuntaina satoi, muuten on saanut paistatella ja jopa paeta aurinkoa. Istun nyt hotellin nettipisteessa, kohta kaverit soittaa ja pyytaa kaupungille, mutta tanaan en lahde mihinkaan.
Ajattelinkin, vaikka viesteja olen lukenut aika satunnaisesti, etta mihin olet haipynyt, mutta still alive...
Sotisnyt pysyttelen poissa palstalta,alkaa mennä ihan
hörhöjen jutusteluks,ei noille kantsi vastata.
25,5 ja pilvetön taivas
mukavaa talven jatkoo - pavi
Sotavento kirjoitti:
Moi Pavi!
Sotisja on luvattu lämmintä,mut siel
teiltäpäin aina aamulla tulee mustii pilviä
mut ne kiertää tän Inglesin ja menevät tonne
vuorille päin,kyl tänäänkin oli niin lämmintä
et piti pysyy varjossa,nyt on mukavaa tos partsilla
kun ei oo kun 23,4 - pavi
pavi kirjoitti:
nyt alkaa tää palsta taas noitten hörhöjen kanssa mennä...........
syömässä (kulku kissat ja koirat on muutes hävinneet täältä ???)jos ollaan rehellisii niin ei n.4 € hinnalla voi tehdä
ravintolassa ,ei edes kiinalises,kunnon ruokaa,kun on
vuokrat,henk.kunta ja vielä raakaaineet,
mut Alebubis nähdään mut mä en laula..
'maimun "käydään Hell-sinkis joraamassa,se kyl
onnistuu ja voi olla MUUTAKIN hauskaa.
Mee tonne treffi palstalle niin saat mun
mail-osoitteen,en viitti laittaa sitä tähän. - kustaa3
maimun kirjoitti:
Maimuskimee treffi palstalle jos oot naaras
terv.kustaa3 - dondon
pavi. kirjoitti:
21.1.
paitsi et tulvii PohjanmaaEt sit tullu moikkaan ko siel kävin, perjantaina takas tulin. Noh just sain eläkkeen ni sil pääsee kyl
viikoks ta 11 päiväks taas maaliskuus inglesiin katotaan sit, ethän muuten oo se viininviljelijä. Mä ooon se partanen isomahanen keppiä käyttävä iloluonto jonka ympäril taas tytsit oikeen parveili. Kiva paikka on ingles, kohan vaan rahat riittäs ko ollaan köyhii. pavi kirjoitti:
ja on luvattu lämmintä,mut siel
teiltäpäin aina aamulla tulee mustii pilviä
mut ne kiertää tän Inglesin ja menevät tonne
vuorille päin,kyl tänäänkin oli niin lämmintä
et piti pysyy varjossa,nyt on mukavaa tos partsilla
kun ei oo kun 23,4Tanaan on kieltamatta ollut ajoittain pilviharsoa, mutta kun poikkesin kampaajalla tossa iltapaivalla, porotti ihan olan takaa. Oli pakko tankata yksi kylma valkkari ennen istuntoa.
Jeps, horhoja on ajoittain liikkeella, mutta suotakoon se ilo heille.
Mukavaa tammikuun ja talven jatkoa Inglesiin!
Sotis- maimun
don luis kirjoitti:
Matkasuunnitelmat muuttuivat taasen. Yllättäen mieheni ilmoittikin, että ei voi pitää kahta viikkoa lomaa. Näillä näkymin lähtö on 31.3 kohteena tietty Ingles ja am:jen 11 päivän reissu, pääsiäisen aika niin menee ainoastaan kuusi lomapäivää. Kyllä kai siinä ehtii muutaman karaoke laulun laulamaan paljon turhaan parjatuissa Suomi baareissa. Yhtenä päivänä LaPaan ja toisena Puerto Ricoon ja kerran vuorille, muutoin vain auringon ottoa ja ilon pitoa mukavien ihmisten kanssa.
- don luis
maimun kirjoitti:
Matkasuunnitelmat muuttuivat taasen. Yllättäen mieheni ilmoittikin, että ei voi pitää kahta viikkoa lomaa. Näillä näkymin lähtö on 31.3 kohteena tietty Ingles ja am:jen 11 päivän reissu, pääsiäisen aika niin menee ainoastaan kuusi lomapäivää. Kyllä kai siinä ehtii muutaman karaoke laulun laulamaan paljon turhaan parjatuissa Suomi baareissa. Yhtenä päivänä LaPaan ja toisena Puerto Ricoon ja kerran vuorille, muutoin vain auringon ottoa ja ilon pitoa mukavien ihmisten kanssa.
viettoa se on meilläkin,vasta 9.4. pois.on muuten eka kerta kun ollaan talvella kaksi viikkoa,viikon inglesin matkoja on kertynyt itelleni varmaan kolmisenkymmentä ja vaimollekin parikymppiä.kahden viikon reissuja on tehty joskus kesällä. kaksiviikkoinen johtuu pääsiäisestä joka antaa pari vapaapäivää vaimolle,joka joutuu tekemään kyllä loput sisään.itse olen ekaa kertaa reissussa eläkkeen nauttijana,eli vapaata riittää.
- sotis.
pavi kirjoitti:
nyt pysyttelen poissa palstalta,alkaa mennä ihan
hörhöjen jutusteluks,ei noille kantsi vastata.
25,5 ja pilvetön taivas
mukavaa talven jatkoovieläkö sinulla on aina kiljupöntöt siellä kämpän nurkassa käymässä. olisi mukavaa taas juopotella rannoilla, kun viina on ostettuna liian kallista.
- sikarrrrikas
kuin vain provoilemassa matkailupalstalla? Oletko itse käynyt edes kansakoulua? Paljon itse sossusta saat?
- Danella
sua haittaa? Entä kansakoulun kielitaito ja sossun maksatukset? Miksi Veetuttaa?
Ite oot varmaan vähintään fil.tri.,ainakin kirjoituksen tasosta päätellen.....
Onks sulla paljo muuta tekemistä kun kadehtia ja haukuskella toisia mielestäsi köyhiä läskipunottavia sossutyyppejä Kanarian saitilla? Täh.- lomallle
no joku on taas saanut mielikuvituksensa valloilleen..
Itse 3 kertaa Kanarialla käyneenä (kerran Teneriffalla ja 2x Granilla),niin enpä ole kyllä suomibaarissa
poikennut,eikä syynä ole se että niissä olisi jotain vikaa.
Muissa mukavissa rantaravintoloissa kyllä on tullut istahdettua ja mukavaa on ollut.
Ja itse olen ainakin tähän asti matkani maksanut,joten älä ole huolissasi ei ole sinun sossu rahoistasi pois
ainakaan minun matkani ja tuskin myös kenenkään muunkaan.
Ja tuskin ne läskit saa punoittamaan ainakaan meidän lähikuppilassa...vaikka kiva baari onkin..terveiset laiturille Turkuun. - Menikö sossurahat
lomallle kirjoitti:
no joku on taas saanut mielikuvituksensa valloilleen..
Itse 3 kertaa Kanarialla käyneenä (kerran Teneriffalla ja 2x Granilla),niin enpä ole kyllä suomibaarissa
poikennut,eikä syynä ole se että niissä olisi jotain vikaa.
Muissa mukavissa rantaravintoloissa kyllä on tullut istahdettua ja mukavaa on ollut.
Ja itse olen ainakin tähän asti matkani maksanut,joten älä ole huolissasi ei ole sinun sossu rahoistasi pois
ainakaan minun matkani ja tuskin myös kenenkään muunkaan.
Ja tuskin ne läskit saa punoittamaan ainakaan meidän lähikuppilassa...vaikka kiva baari onkin..terveiset laiturille Turkuun.Kolme kertaa Kanarialla. Muistatko niistä matkoista mitään? Olit varmaan samassa kunnossa kuin lähiöpubissasi aina.
- AldoXLIII
Taas on yksi päässyt näemmä karkaamaan.
- Köyhä kulkija
Kanarialla tulee kohta 8. kerta ja empä ole paljoa joutanut kuppiloissa istua. Aamusta aikaisn liikkeelle joko vuokra-autolla tai yleisillä joskus fillareillakin tai patikoiden, tutkimaan pikkykyliä ja luonnon ihmetä. Iltapäivästä sitten kämpille huilaamaann, suihkuun ja uimaan. Sitten illemmalla pimeän tultua syömään johonkin mielenkiintoiseen paikkaan tai leppoisaa istuskelua terassilla ottaen pienet tupsluikkarit ja rentoutumista tai mukava iltakävely rantatiellä. Välillä toki aivan rantapäivä tekee hyvää. Aamulla taas lenkille heti auringon noustessa ennen pävän uusia tutkimusretkiä.
Kun ei kotomaassakaan kiinnosta kuppilat, niin ei muuallakaan. - muista villasukat
no, teitä on sinne menossa melkoinen seurue, avohoitopotilaita.
Taitaa muutama olla karkureissullakin. - pakattu on
muista villasukat kirjoitti:
no, teitä on sinne menossa melkoinen seurue, avohoitopotilaita.
Taitaa muutama olla karkureissullakin.että sinä olet vielä suljetulla etkä pääse mukaan.
- rahapulasta puute
ole tropicalia,siinä syy.miksi asioden pitäisi aina olla helppoja.työttömänä jos olisin joskus ollut niin ottaisin kantaa myös tuohon korvauspuoleen,kun kävin kansakoulua niin pelkkää suomen kieltä oli opetusohjelmassa kuka tämä sossu oikein on joka maksaa kämppiä,kävin kämpin baarissa kysymässä ja ei selväksi tullut tämä arvoitus.nahka muuten punoittaa jo pelkästä junttimatkan odotuksesta,eikä mennyt viikkoakaan.
- MatkaKalle
riittää aika paljon, vielä kun pääset ihmettelyssäsi niin pitkälle, että hiffaat, että nykymaailman aikaan kaikki kansan kerrostumat pystyvät halutessaan matkailemaan, vähävaraiset, vähä-älyiset, rasvaniskat, idiootit, debilit, valkoiset, punaiset, apukoululaiset, lihavat, anorektikot,fiksut, vielä nokkelammat jne. siis koko kansan laaja kirjo. Täydellisen tekohaettu jutun aloitus!
- pavi
vaik oon ylipainoinen mut OMASTA mielestäni en oo tyhmä,
kyl tääl tapaa monen sorttisii IHMISII jopa Norjalaisii,mun yks
kaveri tosta alakerrasta on N.jast ihan ok tyyppi ja sit vielä
mä oon saanut lainaks limusiinin Norjan K,,,ta,vaik siin kyl
nokassa on W .merkki ja takana lukee polo
vieläkin 23.5
- riiooo
taitaa olla oma matkakertomuksesi
- Vastaus ja kysymys
koloissamme, mehän mennään Kanarialle. Ihan rauhassa voit ihmetellä ja olla kade kun päästään Kanarialle.Harmittaako?
- k-ustu
kun toi suksi ei oikeen luista,ja noi lumet ja pakkaset nähty
ja koettu,kun koulumatka oli n.3 km.eikä edes koulukyytii
niin tämmöstä nyt teettää,ja sit vielä kun oltiin jatkokoulus
niin ei saanu mennä edes likkojen puolelle asuntolas.........
kun oli sellainen nutturapää vahtina
- Kirkonrotta
Olet oikeassa, perheemme on melko köyhä ja asuntovelkainen . Silti haluamme tehdä yhden matkan vuodessa yhdessä. Säästämme pikkuhiljaa pitkin vuotta. Jopa lapset osallistuvat talkoisiin. Ei osteta liikaa turhia kamoja, ei heräteostoksia jne. Tottahan meillä on puskurirahaa yllättäviä menoja varten, niitä emme käytä matkailuharrastukseemme. Kanarian eri saaret ovat valikoitunut suosikkikohteeksi lyhyehkön lentomatkan takia, erityisen halpaahan siellä elo ei ole.
Arvostamme yhdessäoloa ja irtautumista arjesta, ulkona syömisestä, kukkien ja luonnon katselemisesta ja lasten uintia ja leikkien seuraamisesta.
Olemme etuoikeutettuja, kun voimme tarjota lapsille ja itsellemme mukavia asioita arjen keskelle.- vilperi57
Taas tarvii miettii että mitä sinne pakaasiin ottaa mukaan; 29.01 olis startti pariks viikoks johonkin päin Grania, vastuullisena matkanjärjestäjänä Finnmatkat/äkkilähtö! :) Esittivät sellaisen tarjouksen että piti ottaa pois kuleksimasta. Perästä kuuluu....................
- Arkihenkseli
vilperi57 kirjoitti:
Taas tarvii miettii että mitä sinne pakaasiin ottaa mukaan; 29.01 olis startti pariks viikoks johonkin päin Grania, vastuullisena matkanjärjestäjänä Finnmatkat/äkkilähtö! :) Esittivät sellaisen tarjouksen että piti ottaa pois kuleksimasta. Perästä kuuluu....................
Eilen tultiin takaisin katsomaan hankia. Viikko meni Inglesissä ihan hyvin. En jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta villakoiran ydin nopeasti;
Katsoin pankkitilini saldon sekä ennen että jälkeen matkan ja kas kummaa! En ole köyhä!
Ei pidä uskoa kaikkia valheita joita Thaivaanmatkaajat kertoo ;) - Köyhä 2
vilperi57 kirjoitti:
lähtö on kahdenviikon päästä Puerto ricoon
- 8.7+3.2
Arkihenkseli kirjoitti:
Eilen tultiin takaisin katsomaan hankia. Viikko meni Inglesissä ihan hyvin. En jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta villakoiran ydin nopeasti;
Katsoin pankkitilini saldon sekä ennen että jälkeen matkan ja kas kummaa! En ole köyhä!
Ei pidä uskoa kaikkia valheita joita Thaivaanmatkaajat kertoo ;)Kaikki on suhteellista.
- Varakas ei katso
Arkihenkseli kirjoitti:
Ei pidä uskoa kaikkia valheita joita Thaivaanmatkaajat kertoo ;)Katsoit pankkitilin saldon. Miksi?
- mari69
hieno viesti Kirkonrotta.
Näinhän se juuri on,itse koen ja ajattelen ihan samanlailla.
Mukavia matkoja sinulle ja perheellesi.
- sepä se on niin
Ei pidä paikkaansa, jos on varaa pistää tuhannet eurot tyhjänpäiväiseen auringonpalvontaan, silloin ei voi olla "köyhä". Voisi ajatella, että rahaa on tällaisilla jopa liikaa käytössään.
- La Pimienta
...ei todellakaan kuulu köyhälistöön, jos varaa matkustella ja jopa useita kertoja vuodessa. Tyhjänpäiväiseen auringonottoon en ota kantaa, kuten en myöskään siihen, että rahaa olisi liikaa käytössä. K
- Köyhin
La Pimienta kirjoitti:
...ei todellakaan kuulu köyhälistöön, jos varaa matkustella ja jopa useita kertoja vuodessa. Tyhjänpäiväiseen auringonottoon en ota kantaa, kuten en myöskään siihen, että rahaa olisi liikaa käytössä. K
Olin just tammikuus kanarial ja nyt kyttään maaliskuulle pitempää matkaa mut ko oon niin köyhä että täytyy oottaa et saan sen halvalla , ja sit pitäs jostain löytää halpa matka nizzaan ko ajattelin f1:stä lähtee toukokuus kattoon monacoon. Pahus tietääks kukaan halpoi.
- Köyhälle
La Pimienta kirjoitti:
Jokaisella on tonni muutaman viikon matkaan paskasaarille. Varakkaat käyttävät matkasi hinnan päivälliseen joka päivä.
- sjo
Tiettyihin aikoihin vuodesta ei pääse kuin Thaimaahan tai Kanarialle lasten kanssa. Otan osaa, jos sun tarttee vielä käydä Thaimaassa.
- tosiköyhä
Saarilla käy vuosittain vajaat 11 miljoonaa turistia. Suomalaisia heistä oli viime vuonna noin 286 000.
Että paljon on maailmassa köyhiä ja suomessa myös.
Onneksi Sinulla on rahaa matkustaa Taikkuihin, minä menen Kanarialle!- ingles fani
Thaimaassa ärsyttää, kun isomahaiset känniääliöt kohtelevat paikallisia tyttöjä ja poikia, kuin tiskiriepua. Kanarialla ei ole sitä ongelmaa, taas lähdetään 17.3 kuopiosta kahdeksi viikoksi inglesiin:)
- Arkihenkseli
ingles fani kirjoitti:
Thaimaassa ärsyttää, kun isomahaiset känniääliöt kohtelevat paikallisia tyttöjä ja poikia, kuin tiskiriepua. Kanarialla ei ole sitä ongelmaa, taas lähdetään 17.3 kuopiosta kahdeksi viikoksi inglesiin:)
Juha Vainio sen ties jo aikoinaan
"Eipä tasan ole onnenlahjat suotu
mietti Turakainen usein iltaisin
kookas vaijeri kun joillekin on luotu
mulla mulkku on kuin sormi pyykkärin.
Sen jos seisomaan mä joskus saankin hyydytetyksi
niin ei edes kissa tule sillä tyydytetyksi
ole tragedia Turkaisen mistä voisi löytää naisen
joka hänen allaan tuntisi edes jotakin
Koko elämänsä oli ollut vailla
kunnon kokemusta poika pohjoisen
huhut liikkui että kaukoidän mailla
asuu kansa sangen pienipilluinen
Oli vihdoin Turakaisen mieliala alakireä
ehkä Bangkokista löytyy mulle pala kireä
pian turistina Siamassa reuhasi mies juovuksissa
nussimisen elkeet käsillänsä viittoen
Oli Turakaisen hämärtänyt viski
hän ei itse suorittanut valintaa
matkamiehen muuan transvestiitti iski
nehän naisista siis vähän poikkeaa
Miehet naiset vaatteissa siellä on jumalaisia
sillä lailla usein älytetään humalaisia
perse kun hyvin rasvattuna hyvin sinne uppoo muna
jätkät kehuu jälkeenpäin on tiukkaa tavaraa!
Jos nyt mainostavan jonkun saat sä kuulla
kuinka itämailla pienet pillut on
syytä kerskustajasta onkin heti luulla
koko hänkin Turakaisen kohtalon
Ahtaat paikat eivät enää ole arvoituksia
jätkät kännissä kun sohii persekarvoituksia
kyllä maailmassa aidot naiset
kyvyiltään on samanlaiset
väitä muuta niin oot Turakainen tolkuton!" - ei mun maa
ingles fani kirjoitti:
Sama juttu, tunsin myötähäpeää todella syvästi Thaimaassa ollessani.
Niin yököttäviä ällöjä suomalaismiehiä (todella nimenomaan suomalaisia) kännikaloja p....n perään juoksijoita, jotka ei naista suomesta saa etten ikuna päivänä sellasen miehen perään kattoisi.
(miesten ulkonäkökin onneksi estää)
Ja raukat olivat vielä niin ylpeitä thaikku käsipuolessaan kulkiessaan että oikein nauratti vaikka hauskaakin siitä todella riitti seuraillessa mammanpoikia. Yök! Niin, ensinnakin terveiset Puerto de la Cruzista, jossa suomalaismatkailu kukoistaa. Mitaan tilastoja ei minulla tosin ole tassa kaytettavissa, mutta eniten kuultu kieli "toreilla ja turuilla" on talla hetkella suomi.
Saksalaisia ja norjalaisia on heitakin kiitettavasti, mutta brittituristeihin tormaa taalla harvemmin.
Tuo otsikkoni viittasi siihen, etta kun matkailua(kin) koettelee lama, se on vienyt vakea erityisesti Thaimaasta. Muistini mukaan 18%:n pudotus; tasta on uutisoitu aivan viime paivina. Siina yhteydessa viitattiin mm. maan epavakaaseen tilaan, erilaisista retteloista on saanut lukea aika useasti.
Mukavia Kanarian matkoja sinulle; talla(kin) hetkella on aina niin sateiseksi haukutussa Puertossa taysin pilveton taivas. Viimeksi taalla on satanut 10.1. ja sita ennen yolla 31.12. Neljas viikko poikkeuksellisen hienossa talvisaassa on meneillaan.
Sotis
- jepppppp
6h kuluttua joutuu taas 2 köyhää lähtee! Sulamaan.
- 5+9
"pysykää koloissanne"nimmari kertaakaan ottanut osaa keskusteluun, häipyi ilmeisesti bittiavaruuteen.
- Arkihenkseli
5+9 kirjoitti:
"pysykää koloissanne"nimmari kertaakaan ottanut osaa keskusteluun, häipyi ilmeisesti bittiavaruuteen.
Se on ollut taas joku takapihan jyrsijä joka tahraisissa kalsareissaan laskee pennosia thaivaanmatkaa varten. Ne käy heittään provoviestin ilmoille ja luikkivat sitten takaisin Aku Ankkojen ääreen. Tarpeeksi purevaa ivaa vaan vastalääkkeeksi niin tippuvat nekin urpot pikkuhiljaa kelkasta.
Tänään alkoi muuten pakkanen ärsyttää. Viikon sitä jaksaa lumessa taapertaa ja hymyillä kun käy inglesissä vähän lataamassa "aurinkoenergiaa". Nojoo, puut ovat kauniita lumiharsoissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882