Eli ollaan lastemme kanssa pelailtu tuota Indyä, josta nyt on kaikki laatikot noi puoliväliin pelattu, paitsi se yksi joka ei ole vielä edes auennut. Nyt tuntuu että peli on jämähtänyt paikoilleen. Emme yksinkertaisesti löydä mistään mitään uutta enää joka veisi uusiin seikkailuihin. Jokainen luola tai portti on muuttunut keltaisella nuolella merkityksi ja kun menee sisään, tulee näyttöön ohjeita, esim. "tarvitset hahmon, jolla räjähteitä suorittaaksesi tason". MItäs kun yksinkertaisesti puuttuvat aina vaaditut hahmot, tai kuten eräässä, ajoneuvo? Peli itsessään oli tähän asti erittäin koukuttava ja sopi hyvin meille kaikille, vaikka poikakin vasta 6- vuotias.
Netistä olen käynyt katsomassa kenttien Walkthroug- pätkiä, mutta niistä ei ole apua ongelmaamme. Olemmeko missanneet jotain tärkeää, jossain vaiheessa?
Miten etenen Lego Indiana Jones 2:ssa?
6
1063
Vastaukset
- hghgh
Lego Indiana Jones 2 ON KIELLETTY ALLE 7-VUOTIAILTA. OLETTE HUONOJA VANHEMPIA
- outoja
Taidat olla aika herkkis.. :D lapsista tulee varmasti mielen vikaisia lego pelin takia.. :)
- hghgh
outoja kirjoitti:
Taidat olla aika herkkis.. :D lapsista tulee varmasti mielen vikaisia lego pelin takia.. :)
No enhän mä ny tosissani D:
- jultsu 98
kerää aarrearkkuja niin saat bonusmaita kerää power brikkejä niitä punaisia, sinisiä ja vihreitä palikoita niin saat ajoneuvoja ja ukkoja
- Penttala
no ensinnäkin sun pitää ostaa esim aluksia joilla on semmonen homma taivaalla kun semmosen tekee saa jonkun ukkelin toivotta vasti autoin:)
- Tietämätön
Voisitteko joku kertoa onko lego indiana jones 1 ja 2 suunnilleen samat ku joku sano että niissä on samoista elokuvista otettu paitsi kakosessa on yks elokuva enemmän. Että esim jos hankin lego indiana jones 2 niin ei kannata edes harkita ykösen hankkimista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418