Miten etenen Lego Indiana Jones 2:ssa?

JOKER70

Eli ollaan lastemme kanssa pelailtu tuota Indyä, josta nyt on kaikki laatikot noi puoliväliin pelattu, paitsi se yksi joka ei ole vielä edes auennut. Nyt tuntuu että peli on jämähtänyt paikoilleen. Emme yksinkertaisesti löydä mistään mitään uutta enää joka veisi uusiin seikkailuihin. Jokainen luola tai portti on muuttunut keltaisella nuolella merkityksi ja kun menee sisään, tulee näyttöön ohjeita, esim. "tarvitset hahmon, jolla räjähteitä suorittaaksesi tason". MItäs kun yksinkertaisesti puuttuvat aina vaaditut hahmot, tai kuten eräässä, ajoneuvo? Peli itsessään oli tähän asti erittäin koukuttava ja sopi hyvin meille kaikille, vaikka poikakin vasta 6- vuotias.

Netistä olen käynyt katsomassa kenttien Walkthroug- pätkiä, mutta niistä ei ole apua ongelmaamme. Olemmeko missanneet jotain tärkeää, jossain vaiheessa?

6

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghgh

Lego Indiana Jones 2 ON KIELLETTY ALLE 7-VUOTIAILTA. OLETTE HUONOJA VANHEMPIA

• outoja

Taidat olla aika herkkis.. :D lapsista tulee varmasti mielen vikaisia lego pelin takia.. :)

• hghgh
        outoja kirjoitti:

Taidat olla aika herkkis.. :D lapsista tulee varmasti mielen vikaisia lego pelin takia.. :)

No enhän mä ny tosissani D:

• jultsu 98

kerää aarrearkkuja niin saat bonusmaita kerää power brikkejä niitä punaisia, sinisiä ja vihreitä palikoita niin saat ajoneuvoja ja ukkoja

• Penttala

no ensinnäkin sun pitää ostaa esim aluksia joilla on semmonen homma taivaalla kun semmosen tekee saa jonkun ukkelin toivotta vasti autoin:)

• Tietämätön

Voisitteko joku kertoa onko lego indiana jones 1 ja 2 suunnilleen samat ku joku sano että niissä on samoista elokuvista otettu paitsi kakosessa on yks elokuva enemmän. Että esim jos hankin lego indiana jones 2 niin ei kannata edes harkita ykösen hankkimista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3738
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3030
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      275
      2819
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1945
    5. 224
      1504
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1129
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1107
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      3
      1032
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1014
    Aihe