Eli siis ajattelin jakaa tällaisen neuvon mikä mulla ainakin poisti kaikki iho-ongelmat.
Kannattaa unohtaa niksikirjan konstit (esim. Hammastahna) ja kaikki tuotteet mitkä kuivattaa ihoa. Toki ne auttavat finneihin, mutta hoidon lopetettua finnit palaavat kahta kauheampina.
Neuvoisin kaikkia kokeilemaan bacibact-voidetta. Erittäin tahmea, vaseliini-pohjainen voide joka sisältää desinfioivia ainesosia. Ei kuivata, mutta tappaa pöpöt tehokkaasti.
Eli illalla huolellinen kasvojen pesu ja sit bacibactia yöksi kasvoille. Aamulla ei tarvitse pestä pois. Mulla ainakin tällä konstilla lähti kaikki finnit ja epäpuhtaudet.
Toivottavasti auttaa muitakin! Ainakin kannattaa kokeilla n. Viikon ajan. Ei pidä ainakaan heti lannistua.
Tsemppiä !
BACIBACT VOIDE
3
10025
Vastaukset
- Pantysonia myös!
On toiminu kai tuo bacibact voide, mutta oon käyttäny sitä yöllä ja sitte päivällä oon pyykiny sen pois Neo Amiseptillä ja laittanu Pantysonia sen jälkeen :) Enimmäkseen kyllä olen yrittänyt keksiä keinoja noihin arpiin mutta ainakin tuo Pantysoni auttoi minun tulehtuneeseen ihooni tosi huomattavasti! Nyt meikki näyttää tosi tasaiseltä ilman paiseita ym. :)
- finnit poissa
Käykää lääkärissä. Itse etsin erinäköisiä voiteita ym, kunnes menin ihotautilääkärille. Sieltä sain resepti voiteen, ja tabletteja, joilla finnit ovat lähteneet hyvin.
Varsinkin jos arpia alkaa muodostumaan, niin lääkäriin vaan reippaasti ja finneille kyytiä! - Bacibactbakteereille
Älkää missään nimessä käyttäkö Neo Amiseptiä kasvovetenä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763