Aaaah niin upeita ja komeita,ihkut silmät ja ripset ja sängyssä....en voi edes kuvailla miten mahtavia,sinne jälleen pian :DD
KANARIANSAAREN "POJAT" UPPEITA
10
984
Vastaukset
- Pierusi haisoo
PrÖööööt
- EK :D
Kanariansaaret on vanha ryyppypaikka jossa vanhat pariskunnat viettävät lomaa,ja yksinäiset elämäänsä kyllästyneet vanhat akan kurtut,ei siellä mittää vipinää ole,gigolot ovat siirtyneet Bulgariaan.
- elina vuan
Varsinkin paikalliset Amiigot,wau :D
- Paljon matkustanut
Kanaria tylsin paikka mitä tiiän,mielikuvituksen puutetta tuhlata rahojaan aina samaan paikkaan,kas' Keihäsmatkat jatkaa perinnettään eri konneilla :(
- j u u s o 15830
Samanlaisia kokemuksia mulla
- =(((((
Lähetään Etelään viikoksi tai kahdeksi,tuntuu niin hienolta,mutta kun kuulee,että mihinkä,siis Kanarialle,...evvk,menkää nyt vaihteeksi muualle nahkaanne kärventämään,...no...hmm...kaljaa juodaan tietenkin Kanarialla kuten kotomaassamme.....
Vanha rähjänen kaljapaikka :(
- kiva kiva
Niinpä...ehkä sulla näin.
Itse kun matkailen, niin matkani koostuu nähtävyyksistä, maan tyypillisistä ruuista, tuliaisista (tottahan toki) ja kaiksesta mitä nyt ihminen haluaa lomallaan saada.
Tuollaiset ihquilut miesten tai naisten perään on mautonta.
Joskus kieltämättä tuntuu, että paremman näköiset miehet ja naiset eivät lomillaan koskaan edes
ajattele sekstaavansa paikallisten kanssa.......on sitten eri asia mikäli siellä oikeasti kohtaa sen oikean ja rakastuu.
Mutta kiva, että sulla on kivaa.........mullakin on kivaa reilusti ystävällisten ihmisten kanssa ilman taka-ajatuksia!- Ystävällinen :))
Maailmaa matkustaa ja lomiaan viettää,joku tykkää shoppailla,toinen taas ottaa aurinkoa rannalla ja jotkut kokevat ihanan lomaromanssin,kukin tavallaan,niin se vaan menee........ kivat sulle ;)
- Sinisilmä 49
vähän aikaa sen jälkeen ja sitten luikkivat uuden perään.......
- Voulisti
suomi naiset eivät vaan usko tota.luulevat olevansa ikuisia teinityttöjä joiden perään kaikki kundit kuolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194