KANARIANSAAREN "POJAT" UPPEITA

Sareeena

Aaaah niin upeita ja komeita,ihkut silmät ja ripset ja sängyssä....en voi edes kuvailla miten mahtavia,sinne jälleen pian :DD

10

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierusi haisoo

PrÖööööt

• EK :D

Kanariansaaret on vanha ryyppypaikka jossa vanhat pariskunnat viettävät lomaa,ja yksinäiset elämäänsä kyllästyneet vanhat akan kurtut,ei siellä mittää vipinää ole,gigolot ovat siirtyneet Bulgariaan.

• elina vuan

Varsinkin paikalliset Amiigot,wau :D

• Paljon matkustanut

Kanaria tylsin paikka mitä tiiän,mielikuvituksen puutetta tuhlata rahojaan aina samaan paikkaan,kas' Keihäsmatkat jatkaa perinnettään eri konneilla :(

• j u u s o 15830

Samanlaisia kokemuksia mulla

• =(((((

Lähetään Etelään viikoksi tai kahdeksi,tuntuu niin hienolta,mutta kun kuulee,että mihinkä,siis Kanarialle,...evvk,menkää nyt vaihteeksi muualle nahkaanne kärventämään,...no...hmm...kaljaa juodaan tietenkin Kanarialla kuten kotomaassamme.....

Vanha rähjänen kaljapaikka :(

• kiva kiva

Niinpä...ehkä sulla näin.
      Itse kun matkailen, niin matkani koostuu nähtävyyksistä, maan tyypillisistä ruuista, tuliaisista (tottahan toki) ja kaiksesta mitä nyt ihminen haluaa lomallaan saada.
      Tuollaiset ihquilut miesten tai naisten perään on mautonta.
      Joskus kieltämättä tuntuu, että paremman näköiset miehet ja naiset eivät lomillaan koskaan edes
      ajattele sekstaavansa paikallisten kanssa.......on sitten eri asia mikäli siellä oikeasti kohtaa sen oikean ja rakastuu.
      Mutta kiva, että sulla on kivaa.........mullakin on kivaa reilusti ystävällisten ihmisten kanssa ilman taka-ajatuksia!

• Ystävällinen :))

Maailmaa matkustaa ja lomiaan viettää,joku tykkää shoppailla,toinen taas ottaa aurinkoa rannalla ja jotkut kokevat ihanan lomaromanssin,kukin tavallaan,niin se vaan menee........ kivat sulle ;)

• Sinisilmä 49

vähän aikaa sen jälkeen ja sitten luikkivat uuden perään.......

• Voulisti

suomi naiset eivät vaan usko tota.luulevat olevansa ikuisia teinityttöjä joiden perään kaikki kundit kuolaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe