Menen toukokuussa Miamiin 2 vkoksi. Haluaisin mennä Bahaman ristelylle 3-4 pv. Kertokaa kokemuksia laivasta, Bahamasta, hinnoista, tekemisistä ja lippuvarauksista.
Bahaman ristelylle Miamista
1
502
Vastaukset
- Let`s go Lightning
Laivoja ja varustamoita on useita. Royal Carribbean ja Carnival ovat ainakin hyviä. Royal on hieman vaativampaan makuun verrattuna Carnivaliin. Risteilyllä on yleisesti täysi ylläpito pl. alkoholijuomat, jotka ovatkin sitten verrattaen hintavia. Tarjottava ruoka on pääsääntöisesti hyvää ja sitä saa olla syömässä koko ajan. Laivoilla on laaja valikoima tax-free kauppoja joiden hintataso on edullinen. Laivoilla ei käytetä käteistä valuuttaa vaan kaikki maksetaan hytin avainkortilla ja lopuksi veloitetaan luottokortiltanne. Laivoilla on paljon ohjelmaa mutta se on lähinnä amerikkalaiseen makuun. Matka kannattaa varata ehdottomasti paikan päältä Miamista. Nettivaraukset eivät aiemmin onnistuneet Suomesta käsin ja varaus ohjautui suomalaisen agentin sivuille ja hinnat olivat sen mukaiset. Katso www.carnival.com ja vertaa hintoja suomalaisten matkatoimistojen hintoihin niin huomaat miksi varaus kannattaa tehdä paikan päällä. Bahama on Karibian pahimpia turistirysiä. Tekemistä riittää kuten Las Palmasissa. Aito Karibia on hyvin kaukana Bahamasta. Olen risteillyt neljästi Karibialla ja se saa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713