Tahtoisin tietää, minkälainen kaupunki se Boston oikeastaan on.
Tarkoitan, että onko sielläkin sellaisia Ghetto-kaupunginosia, joihin ei ambulanssit, tai paloautot uskalla mennä? Eli onko Bostonissa siis sellaista silmiinpistävää rikollisuutta, kuten näissä jenkkilän kuuluisimmissa helmissä Chicagossa, New Yorkissa ja Los Angelesissa? Onko myös Bostonissa niitä klassisia ringeissä "hengaavia" räppääviä huumeneekereitä(ei sillä että minulla olisi jotain mustaihoisia vastaan), jotka uhkailevat valkoihoisia aseilla ja ryöstelevät turisteja, kadulla makaavia ikkunanpesijä spurguja tai muutenkaan vastaavaa "roska"sakkia?
Minulla on aina ollut suhteellisen hyvä kuva Bostonista, vaikken koskaan ole siellä käynytkään.
Syy miksi kirjoitan tästä, on se että tyttäreni poikaystävä on muuttamassa Bostoniin opiskelemaan ja sellainen olisi myös tyttäreni suunnitelmissa. Vanhempana en voi tietenkään kieltää aikuista naista muuttamasta isoon, rikolliseen ja vaaralliseen maahan...
Pelkonani onkin, että hyväuskoiset eurooppalaiset juntit ovat hyvää saalista kaikenlaisille huijareille ja rikollisille.
Kertokaa vähän Bostonista
3
446
Vastaukset
- voi että
Olet ennakkoluuloinen paska.
juntti pysy täällä - huoletonisä
Ei ole rikollisuutta postonissa.
- jippikajee2333
Bostonissa kuten muissakin isoissa jenkki kaupungeissa on rikollisuutta mutta ainakin omasta mielestäni kaupunki on suhtellisen turvallinen. Paloautot ja ambulanssit tulevat joka alueelle ilman poliisisaattuetta.
Itse opiskelin Bostonissa 4 vuotta ja asun edelleen kaupungissa.
Mustia on Bostonissa todella vähän, kaupungissa on paljon latinoja.
Alueet Dorchester, Roxbury ja Charlestown ovat vaarallisimmat ja ne ovat pääosin irlantilaisten asuinalueita. Nämäkin alueet ovat turvallisia kunhan muistaa olla järkevä eikä esim käy haastamaan riitaa ihmisten kanssa.
Huumeita käytetään paljon, kuten kaikkialla Yhdysvalloissa mutta ketään ei painosteta käyttämään. Eli huumeiden käyttö on täysin omasta itsestä kiinni.
Jos haluat tietää enemmän niin kirjoittele, yritän vastailla parhaan kykyni mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846