Kertokaa vähän Bostonista

Huolestunut äiti

Tahtoisin tietää, minkälainen kaupunki se Boston oikeastaan on.

Tarkoitan, että onko sielläkin sellaisia Ghetto-kaupunginosia, joihin ei ambulanssit, tai paloautot uskalla mennä? Eli onko Bostonissa siis sellaista silmiinpistävää rikollisuutta, kuten näissä jenkkilän kuuluisimmissa helmissä Chicagossa, New Yorkissa ja Los Angelesissa? Onko myös Bostonissa niitä klassisia ringeissä "hengaavia" räppääviä huumeneekereitä(ei sillä että minulla olisi jotain mustaihoisia vastaan), jotka uhkailevat valkoihoisia aseilla ja ryöstelevät turisteja, kadulla makaavia ikkunanpesijä spurguja tai muutenkaan vastaavaa "roska"sakkia?

Minulla on aina ollut suhteellisen hyvä kuva Bostonista, vaikken koskaan ole siellä käynytkään.

Syy miksi kirjoitan tästä, on se että tyttäreni poikaystävä on muuttamassa Bostoniin opiskelemaan ja sellainen olisi myös tyttäreni suunnitelmissa. Vanhempana en voi tietenkään kieltää aikuista naista muuttamasta isoon, rikolliseen ja vaaralliseen maahan...

Pelkonani onkin, että hyväuskoiset eurooppalaiset juntit ovat hyvää saalista kaikenlaisille huijareille ja rikollisille.

3

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi että

      Olet ennakkoluuloinen paska.

      juntti pysy täällä

    • huoletonisä

      Ei ole rikollisuutta postonissa.

    • jippikajee2333

      Bostonissa kuten muissakin isoissa jenkki kaupungeissa on rikollisuutta mutta ainakin omasta mielestäni kaupunki on suhtellisen turvallinen. Paloautot ja ambulanssit tulevat joka alueelle ilman poliisisaattuetta.
      Itse opiskelin Bostonissa 4 vuotta ja asun edelleen kaupungissa.
      Mustia on Bostonissa todella vähän, kaupungissa on paljon latinoja.
      Alueet Dorchester, Roxbury ja Charlestown ovat vaarallisimmat ja ne ovat pääosin irlantilaisten asuinalueita. Nämäkin alueet ovat turvallisia kunhan muistaa olla järkevä eikä esim käy haastamaan riitaa ihmisten kanssa.
      Huumeita käytetään paljon, kuten kaikkialla Yhdysvalloissa mutta ketään ei painosteta käyttämään. Eli huumeiden käyttö on täysin omasta itsestä kiinni.
      Jos haluat tietää enemmän niin kirjoittele, yritän vastailla parhaan kykyni mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe