Askolaan kaivattaisiin kunnollista, siistiä kahvilaa/ruokapaikkaa. Ei mitään juottolaa.
Askolaan kahvila/ruokaravintola
9
833
Vastaukset
- Askulalainen
Eikös Askola-Areenalle ole sellainen suunniteltu
- kiittelen
Onhan tätä jo kaivattu.
- eikö kukaan tajuu
kiittelen kirjoitti:
Onhan tätä jo kaivattu.
ei tullut tarpeeksi rahaa osakemyynnistä niin nyt ruinataan rahoja kunnalta. näinkö yrityksille toimitilat turvataan?
Muuten Areena on ihan OK. maksakaa jos tarviitte, minä en. - älä jarruttele
eikö kukaan tajuu kirjoitti:
ei tullut tarpeeksi rahaa osakemyynnistä niin nyt ruinataan rahoja kunnalta. näinkö yrityksille toimitilat turvataan?
Muuten Areena on ihan OK. maksakaa jos tarviitte, minä en.Hienoa ettå Askola "päivitetään"! Kaikki kunnia hankkeelle.
Kiitos! - lähetä
älä jarruttele kirjoitti:
Hienoa ettå Askola "päivitetään"! Kaikki kunnia hankkeelle.
Kiitos!kahvila tai ruokapaikka pelkän kahvin ja ruuan myynnillä. Kyllä sitä kaljaa pitää myydä että jotain jäisi edes käteen.
- kievari
lähetä kirjoitti:
kahvila tai ruokapaikka pelkän kahvin ja ruuan myynnillä. Kyllä sitä kaljaa pitää myydä että jotain jäisi edes käteen.
tippa ei tapa ja ämpäriin ei huku.. kaljaa sen olla pitää
- olla*
lähetä kirjoitti:
kahvila tai ruokapaikka pelkän kahvin ja ruuan myynnillä. Kyllä sitä kaljaa pitää myydä että jotain jäisi edes käteen.
Jos mikään muu ei elätä kuin kalja, niin antaa olla. Ei tarvita, ja ton ainoonkin juottolan kylältä vois hävittää.
- baari
lähetä kirjoitti:
pitäis tänne saara, että ei tarvi aina Porvooseen rynnätä..
- ei kaljaa
baari kirjoitti:
pitäis tänne saara, että ei tarvi aina Porvooseen rynnätä..
Hyvää ruokapaikkaa kaivataan. Olis kiva käydä syömässä kaverien kanssa, mut MISSÄ? Eikö tänne korpeen mahdu YHTÄÄN KUNNON PAIKANPITÄJÄÄ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335400Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233780Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182274Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2832153Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481411Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1291160Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1191003- 34930
- 196804