Askolaan kaivattaisiin kunnollista, siistiä kahvilaa/ruokapaikkaa. Ei mitään juottolaa.
Askolaan kahvila/ruokaravintola
9
830
Vastaukset
- Askulalainen
Eikös Askola-Areenalle ole sellainen suunniteltu
- kiittelen
Onhan tätä jo kaivattu.
- eikö kukaan tajuu
kiittelen kirjoitti:
Onhan tätä jo kaivattu.
ei tullut tarpeeksi rahaa osakemyynnistä niin nyt ruinataan rahoja kunnalta. näinkö yrityksille toimitilat turvataan?
Muuten Areena on ihan OK. maksakaa jos tarviitte, minä en. - älä jarruttele
eikö kukaan tajuu kirjoitti:
ei tullut tarpeeksi rahaa osakemyynnistä niin nyt ruinataan rahoja kunnalta. näinkö yrityksille toimitilat turvataan?
Muuten Areena on ihan OK. maksakaa jos tarviitte, minä en.Hienoa ettå Askola "päivitetään"! Kaikki kunnia hankkeelle.
Kiitos! - lähetä
älä jarruttele kirjoitti:
Hienoa ettå Askola "päivitetään"! Kaikki kunnia hankkeelle.
Kiitos!kahvila tai ruokapaikka pelkän kahvin ja ruuan myynnillä. Kyllä sitä kaljaa pitää myydä että jotain jäisi edes käteen.
- kievari
lähetä kirjoitti:
kahvila tai ruokapaikka pelkän kahvin ja ruuan myynnillä. Kyllä sitä kaljaa pitää myydä että jotain jäisi edes käteen.
tippa ei tapa ja ämpäriin ei huku.. kaljaa sen olla pitää
- olla*
lähetä kirjoitti:
kahvila tai ruokapaikka pelkän kahvin ja ruuan myynnillä. Kyllä sitä kaljaa pitää myydä että jotain jäisi edes käteen.
Jos mikään muu ei elätä kuin kalja, niin antaa olla. Ei tarvita, ja ton ainoonkin juottolan kylältä vois hävittää.
- baari
lähetä kirjoitti:
pitäis tänne saara, että ei tarvi aina Porvooseen rynnätä..
- ei kaljaa
baari kirjoitti:
pitäis tänne saara, että ei tarvi aina Porvooseen rynnätä..
Hyvää ruokapaikkaa kaivataan. Olis kiva käydä syömässä kaverien kanssa, mut MISSÄ? Eikö tänne korpeen mahdu YHTÄÄN KUNNON PAIKANPITÄJÄÄ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566698Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414665- 652438
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401910Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81462- 171394
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171251
- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107