neitsytsyntyiset kaikista vaikeimpia

vesimiesnainen 8.2.

Neitsytsyntyiset henkilöt niin miehet ku naisetki on vaikeimpia ihmisiä mitä horoskoopeissa voi syntyä. Niuhottavat ja nipottavat haukkuvat naistaan ja narisevat.etenkin neitsytsyntyiset miehet on ilkeitä ja osaavat olla tosi inhottavia tapauksia tosin myös hyvin naismaisia joiden miehisyys on kaukana. valittaa jos taloa ei ole imuroitu ja nalkuttaa jos vähänkin muka likasta ne eivät myöskään ole huumorintajuisia vaan tosikkoja jotka ei ymmärrä leikkiä eikä myöskää puhu leikkiä koskaan. ei enää ikinä neitsytsyntyistä!!!!!!!!!

12

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhassa.

      Otatpa mies, jolla Venus Neitsyessä sekä Mars Neitsyessä. Vaikka ottaisit minkä tahansa merkkisen miehen, et milloinkaan voi tietää, jos hänellä sattuu olemaan Neitsyt jossain planeetassa. Paras vain totutella...

      • ripaus sitäkin

        olet, nimim. "rauhassa" Minä esim. olen aurinko,-kuu-, ja nousumerkeiltäni vallan muuta, mutta kun nousumerkkini hallitsijaplaneetta nököttää neitsyessä, olen kuin olenkin aika neitsytmäinen! Joku sanoi että ilmenee tarkkana, analyyttisena puheilmaisuna ja itse tiedän olevani aika nipo joissain asioissa.

        Joten, olemme monen osuman summa.


    • tödöö

      ovat neitsyet. Olen aina tullut hyvin toimeen juuri neitsyeiden kanssa. Heillä on suuri sydän ja se on oikealla paikallaan, ei jossain jalkojen välissä, kuten eräillä.

      • virgiliina

        Lähes kaksimetrinen lihaskimppu. Jos ei sattumalta pidä jostain, voi heitellä huvikseen vaikka molotovin cocktaileja ohimennessään ;D


    • Olet ainutlaatuinen.

      Lukekaa Neitsyt, kirjoittajalla Venus Neitsyessä. Potkua antaa myös Kuu.

    • ttaa

      kuittaan kaikkeen mitä sanoit EI KOSKAAN NEITSYTSYNTYNEITÄ

      • Koko kartta.

        paljon muitakaan. Kohtaappa turhautunut Kauris-mies saat poliisit perääsi. Katso siis koko karttaa.


    • mie vua

      Tiedätkö sattumoisin että on olemassa kiinalainen horoskooppikin? Ja 9:n tähden ki? Ei pidä tuomita asioita yhden luonteen perusteella.

      • Tervetuloa.

        On minun juttuni. Näytä minulle korvasi kerron sinulle jotain itsestäsi. Asun Helsingin Malmilla tervetuloa, varaa aikaa ainakin tunti.


    • veskar

      samaa mieltä..itse olen myös veskarinainen ja olin suhteessa neitsytmieheen noin reilu vuosi taaksepäin.
      Mua ärsytti hänen hampaansa imeskely,,piip..äänet,,ja ei hän kyllä ollut mikään huumorimies..ja kaiken kukkuraksi hän vaan meni toisille treffeille vaikka me oltiin yhdessä..ikinä ei neitsytmies tule mun kuvioita enään sotkemaan.

      • neitsyyyynä

        Vesimiehelle ei sovi neitsyt ja päinvastoin - etkö tiedä, että ovat toisilleen mahdollisimman epäsovat kumppanit? Miksi siis kiduttaa itseään...?

        Olen neitsyt-nainen, ja minulla on ollut aina ystävä- ja tuttavapiirissäni vesimiehiä, sekä naisia että miehiä. Tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, mutta en alkaisi välttämättä seurustella vesimies-miehen kanssa. Kokemus miehistä on tämä: älykköjä, kyynisiä, kateellisia, ylimielisiä, omahyväisiä - mutta huumorintajuisia.

        Naisista on parempia kokemuksia: älyllisiä, realistisia, huumorintajuisia, rempseitä - mutta kateellisia.


    • Minttu5

      Ei, vaan vesimiehet ovat kokemukseni mukaan erittäin epäluotettavia, ainakin miehet. Neitsytmiehet kypsyvät vasta myöhemmällä iällä, mutta me neitsyt naiset ovat todella charmantteja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      266
      2647
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      205
      1710
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1444
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1191
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      230
      1053
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      79
      1005
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      44
      910
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      64
      768
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe