Onko semmoisia Porvoossa? Vai olenko ainoa, jolla on jatkuvasti huono onni?
Kivat naapurit
10
980
Vastaukset
- an happy
Kyllä varmaan niitäkin on mutta harvassa. Aina löytyy näitä jotka on syntynyt perätilassa ja isä on insinööri. Täytyy varmaan muutta keskelle merta, että sopu säilyy.
- evakkoon
semmoista olen vähän suunnitellut. Kesällä soutaen saareen ja talvella suksien.
- kivat kivat
Asuttiin Tolkkisissa, oli kivat naapurit aina. Ollaan muuttamassa uuteen paikkaan ja tavattu naapurit, ja taas on kivat naapurit! Harvinaista jos sattuu ikävät naapurit.
- edelleen onniton
sinulla. Ja vielä kivempi, kun on kivaa heti ensitapaamisella.
Sehän minua tässä vain ihmetyttää, että onni tuntuu minut vasta täällä Porvoossa hylänneen. Eli jos luulit jotakin minun sosiaalista kyvyistäni tietäväsi, niin metsään meni. - kivat kivat
edelleen onniton kirjoitti:
Sehän minua tässä vain ihmetyttää, että onni tuntuu minut vasta täällä Porvoossa hylänneen. Eli jos luulit jotakin minun sosiaalista kyvyistäni tietäväsi, niin metsään meni.En tainnut mainita mitään kyvyistä. Kommentoin vain tähän ketjuun kokemuksistani.
Kannattaa jatkaa yrittämistä, kyllä se siitä lähtee jossain vaiheessa. - joskus tosissaan
edelleen onniton kirjoitti:
Sehän minua tässä vain ihmetyttää, että onni tuntuu minut vasta täällä Porvoossa hylänneen. Eli jos luulit jotakin minun sosiaalista kyvyistäni tietäväsi, niin metsään meni.Kyllä olet varmaa joku maailmanomistaja kun vika on aina muissa. Kun elää omaa elämää häiritsemättä muita, niin kyllä se menee Porvoossa ihan hyvin,jatkuvasti muuttamatta.
- ervakko
joskus tosissaan kirjoitti:
Kyllä olet varmaa joku maailmanomistaja kun vika on aina muissa. Kun elää omaa elämää häiritsemättä muita, niin kyllä se menee Porvoossa ihan hyvin,jatkuvasti muuttamatta.
omän elämän elämistä olen yrittänyt...
Kai se on sinne saareen hiihdeltävä. - onnea matkalle
ervakko kirjoitti:
omän elämän elämistä olen yrittänyt...
Kai se on sinne saareen hiihdeltävä.Jäänaskalit ja vaihtovaatteet solmittuun muovipussiin reppuun siltä varalta että jää pettää.
- Kiitos naapurit
Kaikki naapurit Myllymäellä ovat 10 , ihania, auttavaisia, mukavia, puheliaita... Ei voi parempia naapureita olla!!!
- joopa´joo
Tattista vaan naapurit. Ei tarvita omaa elämää, pölinää piisaa ja aika kuluu. 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472