Se on mukavaa, että nyt on mukavat hiihtokelit ja silleen. Mutta eikö esim: kokonniemen kävely/hiihtoreitti ole tarkoitettu kaikille. Mutta ei näköjään. Heti kun tulee vähänkin lunta niin silloin siellä on kaikki mummot ja papat perk.... " hiitämässä" luistelu tyylillä. Ja jos rohkenet kävellä tien laidassa niin hyvänä esimerkkinä tässä muutama päivä sitten eräs vanha rouva huitaisi sauvalla perseelle, kun olin hänen mielestään liian keskellä. Vi... sentään kyllä siellä saa ja pitää kaikkien ulkoilla. Ei pelkästään hiihtäjien.
Heippa vaan hiihtäjät.
9
321
Vastaukset
- kunnonkuntoilija
Eipäs nyt pistetä tätäkin asiaa mummojen viaksi. Eiköhän pääosa hiihtäjistä ole nuorempaa joukkoa. Osta ittelles sukset ja mene mukaan , jos kateeksi käy!
- Jacki
Aivan oikein, jos sinne saadaan ladut muutamaksi kuukaudeksi vuodessa niin pakkoko on mennä sinne ne pilaamaan. Kävely tekee yllättävän pahaa jälkeä laduille ja nostaa hiekkaa pintaan. Eli pysy niillä pyöräteillä nämä muutama kuukausi tai osta sukset!
- hitaasti hissutellen
Jacki kirjoitti:
Aivan oikein, jos sinne saadaan ladut muutamaksi kuukaudeksi vuodessa niin pakkoko on mennä sinne ne pilaamaan. Kävely tekee yllättävän pahaa jälkeä laduille ja nostaa hiekkaa pintaan. Eli pysy niillä pyöräteillä nämä muutama kuukausi tai osta sukset!
Nytten ei käy hiihtäminen minulle kun on noita vaivoja. Lääkäri on käskenyt kävellä. Metsään tekisi mieli kun on niin kaunista, unohtuu masennus, rahanpuute ja muut murheet. Jos lyöt sauvalla niin ethän lyö kovaa.
- havuja perkele
Jacki kirjoitti:
Aivan oikein, jos sinne saadaan ladut muutamaksi kuukaudeksi vuodessa niin pakkoko on mennä sinne ne pilaamaan. Kävely tekee yllättävän pahaa jälkeä laduille ja nostaa hiekkaa pintaan. Eli pysy niillä pyöräteillä nämä muutama kuukausi tai osta sukset!
Vai, että pyörätielle. Ja muutama kuukausi. Marraskuusta maaliskuuhun. Mene itte hiihtämään pyörätielle ne muutama kuukausi. siellä voit huudella latua.
- Hyvä ihminen
havuja perkele kirjoitti:
Vai, että pyörätielle. Ja muutama kuukausi. Marraskuusta maaliskuuhun. Mene itte hiihtämään pyörätielle ne muutama kuukausi. siellä voit huudella latua.
Kuvitellaanpa tälle havuja perkele nimiselle sympaattiselle nettipersoonalle tilanne jossa lapset pelaavat palloa puistossa yleisellä nurmikolla. Menetkö siihen pelikentälle makaamaan ja sanot että tämä on minun puisto myös. Vaikka voisit makoilla/istuskella muuallakin. Tilanne on sama, teet ihmisille kiusaa koska sinulla on oikeus siihen etkä osaa hiihtää. Eli voitko ottaa ihmiset (sellaiset huonot hiihtoa harrastavat) huomioon ja et pilaisi heidän harrastuspaikkoja. Ole niin kiltti vaikka oikeushan sinulla on vaikka hiekottaa ladut ja luistinradat!
- ja tossulla
Hyvä ihminen kirjoitti:
Kuvitellaanpa tälle havuja perkele nimiselle sympaattiselle nettipersoonalle tilanne jossa lapset pelaavat palloa puistossa yleisellä nurmikolla. Menetkö siihen pelikentälle makaamaan ja sanot että tämä on minun puisto myös. Vaikka voisit makoilla/istuskella muuallakin. Tilanne on sama, teet ihmisille kiusaa koska sinulla on oikeus siihen etkä osaa hiihtää. Eli voitko ottaa ihmiset (sellaiset huonot hiihtoa harrastavat) huomioon ja et pilaisi heidän harrastuspaikkoja. Ole niin kiltti vaikka oikeushan sinulla on vaikka hiekottaa ladut ja luistinradat!
Kertokaapas nyt Wassulla ja Mollella menijät, kuinka leveä sen "ladun" pitää olla? Tarvitsetteko kiitävään ja tyylikkääseen menoonne (jota tosin harvemmin näkee) 15-20m? Tai ehkäpä enemmän? Itse olen joskus taapertanut pururadan reunaa latua ja hiihtäjiä kunnioittaen.
On selvää, että latuja ei rikota, se on vastuutonta. Ja vaarallistakin. Takavuosina hiihtäjä lehtitiedon mukaan kuoli laskettuaan vahdilla pikkupoikien ladulle kaatamaan hiekkaan. Mutta ei myöskään lyödä sauvalla metsässä liikkujaa. Se on liiottelua. Järki mukaan niin hiihtäjät kuin kävelijätkin!
Liikunnan iloa kaikille!
- poluilla
Älä mee latujen varsia, polkureitit ihania ja saa nauttia luonnosta ihan yksin. ♥
- miksi?
se ryntää sinne tehdylle latupohjalle vasta talsimaan:)
- sohvaperuna8
että kävelijöillä on aivot päässä. Kuka nyt umpihangessa kävelisi? Kun ei nää "hiihtäjät" näytä pärjäävän edes ladulla.
Olen sohvaltani seurannut TV:stä maailman luokan hiihtäjien menoa. Aikamoisessa lumipöpperössä välillä painelevat ja lujaa. Se on taitolaji. Omaa kömpelyyttään taitavat täällä kantturat kiukutella. Jostainhan se vikä täytyy löytyä ja jonnekin agressioitaan purkaa.
En hiihdä enkä kävele. Olen siis puolueeton kommentaattori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664