Heille, jotka jää

en tullut valmiiksi koskaan
ilmeet
patinoituivat ikuisesti kasvoilleni
liikkeet ja kosketukset maailmaani

niin moni, moni
enemmän kuin minä
tuhannet kuiskaukset
muiden, kuin korvillani

kehrään päivistäni hauraan seitin
takana kaikki hysteria
läpisyöksevä kipu
muistojen himmeä kimmel

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      Kuinka totta onkaan
      jälkeeni jää mitä olen
      olen kuin kukka tai lumi
      hetken kukoistan
      kuihdun pois...

      viimeinen säkeistösi
      kuin platinoitunut
      upeudessaan
      vain sana "hysteria"
      rikkoo sen ainutkertaisuuden

      Kiitos linda !!
      henkeäsalpaava on runosi

      • kaunis on palautteesi, kuin runoa konsanaan.

        ' hysteria ' olisi voinut olla nyt jälkeenpäin ajateltuna
        vaikkapa repaleinen. Mutta se on jälkiviisautta, jolle
        ei enää mahda mitään. Olet oikeassa, niin oikeassa.

        Kiittää hän ja painuu vielä pehkuihin keräämään voimia
        alkaneeseen päivään.


    • runo64-1

      ... harha vai joku muu
      kasvoilleni jotka samaa toistaa
      joka ikinen aamu
      harmaiden päivien virroissa
      ja yössä taas ...

      katselen
      kuinka rakastuneet kulkevat ohitseni
      olinko samalainen kuin he ?
      pää täynnä ja sydän pullollaan
      joutavaa kuvitelmaa
      vai sittenkin joku muu
      enemmän ...

      tulee mieleen hienosta runostasi
      että se on mitä on ja eikä mikään koskaan muutu
      mihinkään päin.
      kaunis sana tuo kimmel joka luo runoosi
      aivan erityisen vivahteen ...

      hyvä upea linda !!!

      • jokaisena aamuna mietin,
        enkä enää tiedä itsekään eroa niissä.
        Yöt ovat tuskaa, koska näen vain muita
        rakastuneita, sydämeni täynnä sitä samaa
        polttavaa tunnetta, voimatta kuitenkaan
        itse kokea yhteenkuuluvuutta toisen
        ihmisen kanssa.

        Niin juuri, olet kyllä aivan oikeilla jäljillä runossasi,
        sitähän se kuitenkin oli. Toisinaan on tunne, ettei
        ole huomista, on vain tämä pitkä päivien jana.

        Jouni, kiitos tarkkasilmäisestä analysoinnistasi. Ainahan
        Sinä olet lukenut minua, kuin avointa kirjaa. Mutta nyt
        taisit ylittää itsesi =)
        Pirteää pakkaspäivää sinne tunturien maisemiin.


    • mies-v57

      Nyt vuosien jälkeen on helpompi olla
      sinulle rohkea, tunnustaa, miten paljon
      olet ollut kuinka vähäiseksi rinnallasi olen
      itseni tuntenut..

      Niin ehjältä sylissäni ole aina tuntunut,
      vajavaiseksi minä itseni kokenut ja vaikka
      olen yrittänyt koko itselläni Sinua Rakastaa,
      niin vähäinen vierelläsi..

      Rakas, kanssasi niin monta auringon
      kohoavaa kehrää, lukemattomia iltoja
      virelläsi olla, ne kaikki muistoissa, jokainen
      minun Rakastamisen kudontaa..

      Niin hauras ja hajoava tunnen olevani
      kuin kevään viime jää, Sinä rinnallani niin
      kaunis, vahva, miten voisin aikaa mennyttä, tulevaa
      Sinulle kylliksi kiittää..

      ..kaiken itsestäni muistoihisi ojentaa..

      http://www.youtube.com/watch?v=BGjcdk_Gvy0&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kai ihmisyydessä hauraus, tunteet
      ja ikävä, tekevät kykeneväksi Rakastamaan..

      Antavat valmiuden tunnústamaan toisen tärkeys
      ja oma pienuus sen edessä..

      kaipuun ja ikävän tunnustaminen
      on inhimillisin ja rohkein teko..

      Änetöntä Rakkautta puhtaimmillaan..

      Rakkausrunossasi nöyryy ja tunteet
      puhuttelevat..

      Lukija kaipaa Runossa aina aitoutta,
      todellisuutta..

      Railoja, ryppyjä, jotain, mikä
      oikeasti, oikealta, tuntuu..

      Tekstissäsi on ihmisen hengitystä
      ja hengästymistä, inhimillisyyttä..

      Hienot säkeet, jotka koettivat ja
      tuntuva, kovasti hyvä Runosi.

      Oikein paljon kannustusta ja voimia
      Sinulle koko päivääsi.

      • lienee meissä synnyinlahja, luulisin.
        Liite oli ihanaa kuunneltavaa lempeän runosi
        säkeiden ja sanoman sisällä. Leijuntaa, sellaista
        unelmien siivittämää fiilistä sain yhdistelmästäsi.

        Se, että oikeasti kokee olevansa pieni rakkaan
        rinnalla, ei liene vieras tunne kenellekään. Vuodet
        tekee tehtävänsä, rakkaus muuttaa muotoaan ja
        elämänotekin herpoaa. Tuntee heikkoutta, mutta
        sylissä kuitenkin ehjältä pienuudesta huolimatta.

        ' Rakas, kanssasi niin monta auringon
        kohoavaa kehrää, lukemattomia iltoja
        vierelläsi olla, ne kaikki muistoissa, jokainen
        minun Rakastamisen kudontaa '
        Tuo runosi säkeistö on oikeastaan tiivistelmä siitä
        kaikesta tunnemyrskystä, mihin pyrin. Mutta kokonaisuutesi,
        se on hyvin syvällistä ja kaunista. Olet Runoilija
        suurella ärrällä, jonka muassa nöyrin kiitoksin astelen
        uuteen päivään

        Viestisi jättää suloista hyrinää sisimpääni !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe