Härkämiehen käytös.

Miksi???

Minulla oli Härkämies "ystävänä" noin vuoden verran, Näimme pari kertaa kuukaudessa , koska välimatka oli pitkä.
Sitten yht äkkiä täysi hiljaisuus. Ei mitään
yhteydenottoa sieltä puolen. Puheluihin ei vastattu..
Ihan kun maa olisi niellyt koko miehen.




Tätä on nyt jatkunut n. 3kuukautta.
Mitä tässä pitäisi tehdä. Niin tyhmä en ole etten ymmärtäisi sitä että suhde on loppu.Mutta en ole koskaan kenenkään nähnyt lopettaman suhdetta tällä tavalla. Tämä on suuri loukkaus minua kohtaan. Olin varmasti uskollinen. mitään riitaa ei ollut.
Neuvokaa minua te jotka tunnette tätä ihmeellistä Härkäihmistä ja teillä on kokemuksia heidän käyttäytymisestään , mitä minun pitäisi tehdä.
Haluaisin vain saada tietää Otanko itse vielä yhteyttä (ottaa luonnon päälle) vai hyväksynkö tilanteen tällaisenaan.

7

1459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nh

      jos kerta mitään riitaa ei ollut?
      Minusta härkä kyllä ainakin lopulliset "heipat" pitäs sanoa
      Minkä ikäisestä härästä on kysymys ,onko nuori -vanha- keksi ikäinen?

    • Empatiaa sinulle.

      Olemme oppineet astrologiasta, että on myös nousumerkki, Kuu-merkki, on Venus, Mars, Merkurius ja paljon muuta. Kuu Kaksosissa olisi oiva esimerkki tuosta miehestä.
      Elämä kerää sydänsuruja sydänmet ja sielut täyteen. Älä ota yhteyttä.

    • härkämiehillä.......

      Hyväksyppä asia pääset helpommalla. Kun mies alkaa tuollalailla vaikka tulisi taas takasisn 2 ,3, 7 kuukauden päästä yhtäkkiä ottaen yhteyttä se on niin sanottua kusetusta hän jo korkannu siinä välillä muutaman ,ja taas tuntee yksinäiseksi itsensä menee puh numeroja läpi ja koittaa onneaan josko tuo piristääs tätä viikonloppua.

      Minulla ilmesty vuoden hiljaisuuden jälkeen (hävis kanssa vain vuodeksi kielsi ottamasta yhteyttä), ja otin ihan tutkiakseni tämän härän syntynyt 3.05 sisintä kuinka kehtaa pelata nappulapeliä ihmisillä naisilla hakien vain itselle mielihyvää. Minulla jo kokemusta olin härän kanssa 4vuotta enemmin joka kanssa keskihärkä. Yhteinen piirre kolestroli korkea mahalihavuus ja rakastelua harvoin.... huono yleiskunto....ja se häviäminen ja taas tuleminen ....

      Niinhän siinä kävi pois jo kuukauden päästä tiheän vierailujen jälkeen. Siinä möhötti tuli myös kummasti aina ruoka-aikaan. Sitten kun luuli saaneensa jalan oven väliin paris viikos alkoi esittää vaatimuksiaan ironisoida minua yrittäen alentaa itsetuntoani että uskoisin hän saa tulla kun haluaa ja en saa mennä yksin mihkää. Hoh hoijaa olin tuon miehen katsastanut vuosi sitten hänen häviten. No mitä enempi laitto mulle sääntöjä menin pailaamaankin ja siitä kauhea riita. jne jne ...kosto oli suloinen.. toisekseen sen rakastelupuoliki päälle ja pois ja hänet piti hoitaa ensin.... siinä oikeen keskihärkä joita kehutaan sänkykamarissa .. Tartti vielä siihen tapuja... ja aika nuori on .. jälkeen päin mietin oli se hyvä kun katsastin uudestaan ei tartte enää miettiä miksi miten koska :-)))..
      Senkin opin jos suhde alkaa mies häviää ja pitäs anella takasin se ei koskaan lähe kunnolla eikä siitä tule koskaan turvallista rakkaussuhdetta...

      • Mieskuvani peilissä.

        odottakaa kun ikäännytte, mies saa aivan uuden merkityksen. Hän on pelkkää iloa ja onnea.
        Tarkoitan, että ette enää tuhlaa aikaanne turhiin, maailmankuvanne muuttuu yhdessä miesihanteenne kanssa.
        Mistä on iloiset lesket tehty? Kärsimyksestä, tuskasta, yksinäisyydestä on iloiset lesket tehty.
        Vääristä ennusteista on iloiset lesket tehty.

        Nimimerkki : Freedom, freedom at last.


      • lipunlaskua.........
        Mieskuvani peilissä. kirjoitti:

        odottakaa kun ikäännytte, mies saa aivan uuden merkityksen. Hän on pelkkää iloa ja onnea.
        Tarkoitan, että ette enää tuhlaa aikaanne turhiin, maailmankuvanne muuttuu yhdessä miesihanteenne kanssa.
        Mistä on iloiset lesket tehty? Kärsimyksestä, tuskasta, yksinäisyydestä on iloiset lesket tehty.
        Vääristä ennusteista on iloiset lesket tehty.

        Nimimerkki : Freedom, freedom at last.

        Mikä se nuori on ja vanha. Yksi ainakin joka tässä kirjoitti on 54vuotias... eli olen sitten nuori vai??

        Tosi se on kun tämän ikäinen, ja miehet jo kyvyttömiä 40v... Olen vakaasti harkinnut parin miehen ottamista elämääni saisi edes nyt vanhetessaan sitä kunnolla.. ai mitäkö....:-) Tätäkö peili tarkoitti mies saa aivan eri tarkoituksen kun vanhenee hmm....:-)


    • yks pettynyt

      enkä kyllä minäkään ottaisi mokomaan yhteyttä enää, anna olla ja katsele selväjärkisempi ja uskollisempi mies itsellesi, niitäkin vielä maailmaan mahtuu.

    • onnitellen..

      kuule kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja kiitä onneasi, kun pääsit härästäsi eroon. Minulla on ollut ristinä härkämies ja ellen olisi niin vastuuntuntoinen, olisin heivannut sen laiskurin jo aikapäiviä, mutta kun olen ristin ottanut sen myöskin kannan. En tiedä ketään niin itsekästä ja laiskaa, kuin härkämies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe