Kuka voittaa tänään

missit

Missikilpailut ?

Minusta kaikki tytöt ovat yhtä kauniita.

21

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaajasirkushuveja

      vähempää kiinostaa.

    • :-D

    • Mauno Ekunen

      Onko meidän ikäisissä v i e l ä niin aukkoisia ihmisiä että katsoo nykypäivän lissu-tissu-vaapula-vissun kisoja yms? Ilmeisesti on. S ä ä l i.

    • :((

      ekaa kertaa, en tiedä kenenkään ehdokkaan nimeäkään.

      Silti, kiva aloitus, ei pilkata ketään! :))
      Ihme paikka on tää, jos jotakuta kiinnostaa jokin, parempi sekin, kuin ilkeillä tuntemattomille palstoilla.

    • ei oo ikinä voittanut, joten en viitsi katsoa enää niitä kisoja kun harmittaa sellainen asia.

    • hairioilmoitus

      Ei vetoa kukaan minuun. Naisella pitää olla lihaa perseessä ja muhkeat reidet ja pullea venuskukkula ja tissit jotka eivät mahdu kouriin. Kuten.....noensanokaanmitään

      • Oletpas sinä kohtelias mies. Kohta täällä alkaa jokainen muija luulla liikoja itsestään. heh heh...


      • Muu muumipeikko

        Tän vuoden kandidaatit ovat misseiksi ihan sopivassa lihassa. Laihoiksi ei voi haukkua. Katsoin kuvat, mutta yksikään ei jäänyt mieleen. Ei enää missikisat kiinnosta.


      • hairioilmoitus
        miljoona kirjoitti:

        Oletpas sinä kohtelias mies. Kohta täällä alkaa jokainen muija luulla liikoja itsestään. heh heh...

        sen vinkin "Greg Pritchard British Talent". Minusta se on loistava esitys!!


      • hairioilmoitus kirjoitti:

        sen vinkin "Greg Pritchard British Talent". Minusta se on loistava esitys!!

        Aivan ihana. Harvinainen kyky laulaa korkealta ja uskomaton tyyppi omaa ikäänkun kaksi persoonaa, nainen ja mies. Taitaa olla oikeesti nainen, tuli mulle mieleen.


    • Heikunkeikku

      En ole katsonut missikilpailuja vuosikausiin. Joskus muinoin, nuorena flikkanan oon katsonut.
      Jos missikisat tänään tulee, niin luultavasti niitä katson toisella silmällä, ainakin hetkosen.
      Oon tästä kohta lähdössä pojan luo iltaa viettämään. 15 vuotias lapsenlapsi luultavasti tai taatusti katsoo missikilpailuja, joten televisio on päällä ja voin katsahtaa, mimmoset tytöt on kilpailemassa.

      Varmasti kaikki ovat kivan näköisiä, ei kai sinne rumia päästetä.

    • viivi-amaldiina

      ehdokkaisiin kerennyt paneutua.
      Kauniitahan tytöt on aina kaikki.
      Katsotaan ken kruunun saa.

    • Meriläinen

      Hetken katseltuani mietin, hakeeko ne missiä, laulajaa vai näyttelijää

    • henrji

      Jorin tytärtä Turjaa

    • viivatiina

      voitti tällä kertaa.

      • henrji

        jota äänestettiin eniten


      • s_a

        on voittaja, vaikken kaikkia muita nähnytkään.
        Hyvä Hän!

        .


      • vanha akka

        Suloinen ja seksikäs tyttönen,miesten mieleen varmaankin :-))))


    • viivi-amaldiina

      Viiviä ja tyttöä joka tuli lehdistön ihannetytöksi.

      Ilman meikkiä miten he oli teinitytön näköisiä.

    • Viivi oli enemmistön mieleen, kaunis tyttö, Onnea hänelle! :)))

    • s_a

      minusta, että kauneuteen liitetään nykyisin välttämättä pituus ja laihuus.
      Jotenkin nytkin tytöt olivat kuin klooneja toisistaan, kasvot hieman erilaiset.
      Ei ihme, jos syömishäiriöt lisääntyvät, tytöt jo pienestä pitäen ovat huolestuneita ulkonäöstään.

      Anteex!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe