Kuopion RTK-palvelu?

kuopioonko

Millainen työpaikka on kuopion RTK? Millaset työkaverit/esimiehet/kohteet?

43

3366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalakukkox

      kiinteistönhuoltajat, äijät, eivät viitsi huomenta sanoa. Ei ainakaan toisen firman siivoojalle. Tympeää ukkoporukkaa on kohdalleni sattunut ko. yrityksestä. Siivousjälkeä on asiakkaat moittineet. Moni on vaihtanut siivousfirmaa. Ilmeisesti mennään halvalla sisään, mutta siivooja paralla ei ole sitten aikaa siivota kunnolla. Asiakkaat lähtevät.

      • Puppei

        mennä ainakaan RTK:le Kuopioon! On huonossa maineessa. Kysy muilta alan firmoilta töitä.


      • Lentävä kalakukko
        Puppei kirjoitti:

        mennä ainakaan RTK:le Kuopioon! On huonossa maineessa. Kysy muilta alan firmoilta töitä.

        RTK selkeästi paras näistä suurimmista firmoista, mitä Kuopiossa on. Työkaverit oli mukavia, vaikka joka päivä niitä ei välttämättä nähnyt (olin osan portaissa ja lopun päivää toimistosiivouksissa). Siellä on myös ammattitaitoiset esimiehet, mikä sitten heijastuu työntekijöihinkin.

        Hyvä paikka se oli tehdä töitä, palkka tuli silloin kun pitikin (ja oli vieläpä oikein laskettu) ja työturvallisuus ym asiat oli kunnossa, toisin kuin kahdessa muussa isommassa, joissa olen ollut aikoinaan töissä.

        Vaikka firmoissa ei nyt ihan kauhean isoja eroja ole, niin tuolla tykkäsin olla eniten. Paras työilmapiiri.


    • juupoooss

      Öh , ekasta tilistä puuttu about 15 h, sit arkipyhistä, sit ylitöist ja lomarahoist.... aika ihmeellisiä "virheitä" ja täs paikkakunnal kaikilta puuttu ja oli näitä "virheitä" lapin läänissä...

    • Saas nähdä

      Aluksi oli kaikki ok. Sitten tuli valitusta ihan jonnin joutavasta. Työtunnit on laitettu tosi pieniksi ettei niistä selviä kukaan. On valmiit listat, jonka mukaan tehdään. Nyt luvattiin, että voin tehdä todellisten tuntien mukaan erään kohteen. Tein työtä käskettyä ja nyt sain sellaista viestiä ettei mulle maksettaisikaan kun vain listan mukaisesti. Saa nähdä joudunko kääntymään liiton puoleen.

    • petwetwptpotpoiteipo

      Suoraan sanottuna perseestä on koko RTK Kuopio! Itse saan lähes joka tilipöivän jälkeen soitella palkan perään, parhaimmillaan yli viikon myöhässä ovat maksaneet kun eivät osaa hoitaa asioitaan. Sitten nämä esimiehet joiden kanssa itse olen ollut tekemisissä, eivät tiedä sitten mistään mitään! Eikä niitä saa koskaan puhelimitse kiinni, ei soittamalla eikä tekstiviestillä. En suosittele työpaikkaa kenellekkään. Lisäksi siivoojilla on niin kusiset työajat kohteissa, että AINA tulee sanomista siivouksesta. Joka kohteessa on minulle valitettu kun on likaista ja että vaihtavat rtk:n pois. Hankkisivat osaavat esimiehet ja kunnon työajat.

    • jasu118

      haistakaa p***a rtk : kaikista huonoin firma :: ja noi kaksi edeltävää juttua on täyttä totta:ei kannata mennä, siivotkoot ite pas***a lyhyessä ajassa

      • vauhtialissää

        Vieläkö on sama tahti rtk:lla Kuopiossa?


      • onnellinen muualla
        vauhtialissää kirjoitti:

        Vieläkö on sama tahti rtk:lla Kuopiossa?

        on joo: laittavat työntekijöitä pois yli 60, menettivät kohteita. Esimiesten käytös ainakin yhdellä törkeää vit**ilee ja kiroilee. onneksi pääsin töihin toiseen paikkaan. Ikävä ei tule tota firmaa ja palkatkin oli huonot ja miltei aina väärin maksettu. Esimieskin vois kasvaa aikuiseksi käytökseltään jos ei osaa kannattais lähtes itse pois, antaa paremmalle paikka, joka hoitaa työnsä paremmin.


      • töykeä rtk...
        onnellinen muualla kirjoitti:

        on joo: laittavat työntekijöitä pois yli 60, menettivät kohteita. Esimiesten käytös ainakin yhdellä törkeää vit**ilee ja kiroilee. onneksi pääsin töihin toiseen paikkaan. Ikävä ei tule tota firmaa ja palkatkin oli huonot ja miltei aina väärin maksettu. Esimieskin vois kasvaa aikuiseksi käytökseltään jos ei osaa kannattais lähtes itse pois, antaa paremmalle paikka, joka hoitaa työnsä paremmin.

        paska Firma on rtk. lupauksia ei pidetä ollenkaan, mitä on luvattu. PALKAT VÄÄRIN MAKSETTU AINA. HENKILÖKUNTA KIUKKUISTA ja törkeä käytöksistä kielenkäyttoä lähes kaikilta. mikähän tätä firmaa riivaa???? menkää hyvät ihmiset muualle siivoamaan : kiertäkää rtk kaukaa, ainakin kuopion pulju!!


    • alibaba A

      taitaa koko yritys kohta kaatua.....yks siivous yritys vähemmän.

      • voihanvee100

        Mitenkä niille irtisanotuille nyt käy, ovatko saaneet jo uuden työpaikan ja kuinka pitkä irtisamisaika heillä on ? Milloin loppuu työt ? Mites nämä ns esimiehet, nekö vaan jatkaa siellä vaikka ei oo työntekijöitäkään ?


    • röyhkee rtk

      itse lähdin kun niillä ei ole töitä tarjolla. lähtöaika muilla 4 viikkoa. säälittää jos työttömäks joutuvat, toivottavasti muut firmat ottavat nämä työntekijät suojiinsa. rtk on paski*** paski*!! toivottavasti esimiehetkin joutuis itse pellolle mitä vitt** ne siellä tekee kun ei ole paljon kohteitakaan.

    • babu22

      P*e*r*s*e=====rtk======p*a*s*k*a

    • bambuta

      voihan perce rtk minkä teitte

    • ex rtk

      EI TULE IKÄVÄ TONNE: RTK:LLE TODELLAKAAN!!! MOIKKA!

    • tuuli

      osui , kaatui ja uppos!!!

    • pimpelipompeli22

      ei tuolla rtk: lla ole koskaan töitä paljon ollutkaan: kadun kun menin sinne aikoinaan, olin onnellinen kun sain työpaikan muualta. muutenkaan asiat eivät toimineet siellä hyvin, nolo siellä oli olla hävetti sanoa että olen rtk:lla!!

    • bxm333

      joo, viettävät aikaansa kahvia juoden, polttavat tupakkaa ja ovat jatkuvasti lomalla tai koulutuksessa,esimiehet meinaa.eivät vastaa puhelimeen: tärkeää asiaa kun ois.

    • turbotassu

      TOSI ON::NÄIN SIELLÄ JUURI MENEE:: TOIMINTA OLEMATONTA::TYÖNTEKIJÄT KÄRSII!!mutta ainahan voi ja kannattaa mennä töihin toiseen paikkaan, firmoja löytyy: palkkakin parempi.

    • kalakukkorock

      kaikki vaan pois>>>toiseen paikkaan töihin, kaikki on silloin ok.

    • moppibb

      voi hitsi.... sellainen rtk

    • kesätyö

      Onko tää rtk samanlainen kaikkialla......uskaltaako hakea kesäduuniin..

      • Nyt riitti

        hae vaan, jos tykkäät juosta tukka putkella väärin mitoitetulla alueella. Jos et kerkiä tehdä, niin oma on häpeäs, tee omalla ajalla.


      • lähdin:::minä pois
        Nyt riitti kirjoitti:

        hae vaan, jos tykkäät juosta tukka putkella väärin mitoitetulla alueella. Jos et kerkiä tehdä, niin oma on häpeäs, tee omalla ajalla.

        Hyvä:juuri näin se menee...oikeaa ja suoraa textiä. ikävin ja p@skin firma ikinä.


    • entinen kohta

      pitäis lähtee toihin.... tuolla en enää kauan ole.pas-ka koko rtk

    • nabbe 21

      JOo: Ei kannata mennä kuopion rtk:lle!!! koettu on, ei siellä systeemit toimi millään tavalla. Siellä vaan stressaantuu,!!!!! Toisilla firmoillamin parempi systeemi ! En suosittelis tätä puljua!!

      • fanny

        kuulostaa tutulta jutulta! en toivota edes hyvää jatkoa tolle firmalle!


    • jabby

      ONNEKSI TOISET,PAREMMAT KILPAILEVAT FIRMAT, OTTAVAT RTK:N HYLKÄÄMÄT TYÖNTEKIJÄT ITSELLEEN TÖIHIN TOISEEN PAIKKAAN. RTK ON HISTORIAA, KOHTA MONELLE. RTK HEIPPA!

      • työtätyötävaan

        Onko jo moni rtklainen saanut jo uuden työpaikan ?


    • midge2

      R=RUTKASTI
      T=TYÖTTÖMYYTTÄ
      K=KAIKILLE


      VOI VEE MITÄ TEITTE MONILLE::HÄVETKÄÄ!!TUSKIN KUMAAN TEITÄ ENÄÄ SUOSII JA SUOSITTELEE!!

      • eioomainittu

        Oottekos muuten huomannet, että missään ei oo mainittu rtk:n yt neuvotteluja ja kuinka monta siivoojaa joutuu pihalle ? Kyllä aina kaikista muista yt-neuvotteluista mainitaan uutisissa. Mitäs meistä, ollaan vaan tyhmiä siivoojia ja orjia...


    • tita*nic

      kyllä töitä muualtakin löytyy!!! rtk on HISTORIAA!!!!
      *************

      • rtk adh

        kyllä kyllä tietysti muualta mutta rtk on pas ka sen tiedän jo


    • se siitä::: rtk on..

      aksap

    • olen seuraava

      lähden kohta pois kuopion rtk palvelulta! surkea surkein kaikista! ei toimi asiat EI!
      työ porukat ei sano edes huomenta toisilleen, saati moi tms vastaavaa. on se niin vaikeaa!!!

    • ihmettelen vain

      Suurin osa näistä haukkumaviesteistä vaikuttaa saman henkilön kirjoittamilta - onkohan nyt vain henkilökohtaista kaunaa omaa entistä esimiestä kohtaan? Lisäksi onko irtisanomisia ollut maanlaajuisesti vai vain Kuopiossa, ja onko kellään kokemusta muista kaupungeista?

    • Tux

      Mitenkäs tuolla nykyään menee? Onko muutosta edelliseen verrattuna?

    • oiugyrie54

      Ei oo muutosta, ainakaan minun kohdalla. Ei oo tarjota työtunteja, esimiehiä ERITTÄIN vaikeaa saada kiinni ja muutenkaan mitkään hommat ei toimi. Pitäisi olla ammattitaitoisia esimiehiä ko. firmassa, niin sitten ehkä ois asiat kohillaan. Tosin on siellä yks nainen esimiehenä (en muista nimeä) joka toimii kovin asiantuntevasti, hoitaa omat asiansa ja hänet minäkin olen muutamassa asiassa saanut kiinni vaikkei minun esimies olekkaan. Irtisanoutuisin jos ei tulis karenssia..

    • jippo2

      onkohan tuolla töitä enemmän ku pari tuntii päivässä, ja kannattaako hakee ees sinne? mikä meininki siellä on nykyään?

    • kuusenneulanen

      Joo huono työpaikka! en suosittele, tollaset kusettajat sais laittaa kaltereiden taakse ja vastuuseen teoistaan. Aloitin paikassa juuri ja ovat huijanneet päivistä ja työkohteista yms ja työajoista jo aikaisessa vaiheessa. Aattelin irtisanoa itseni jos tällainen jatkuu, minulle aivan sama vaikka söisin kuusenneulasia mielummin kun tekisin huijaus firmassa töitä. Aioin laittaa vastuuseen teoistaan ja ottaa liittoon yhteyttä jos tämä jatkuu. Keitä nämä ihmiset luulevat olevansa?! taitaa olla kusta päässä!!

    • Mikäontilanne

      Nykyään Kuopion rtk:lla?

      • Anonyymi

        Ihan samaa paskaa edelleen. Erehdyin menemään töihin kyseiseen firmaan ja nyt taistelen liiton kautta siitä että saan joka pennin joka mulle on jätetty vajaan vuoden ajalta maksamatta. En suosittele edes pahimmalle vihamiehellenikään. Esimiehet eivät tiedä mistään mitään, jokainen on pihalla kun lumiukko. Perehdytys vaiheessa asioita jätetty tarkoituksella kertomatta että saavat kusta linssiin sen kun ehtivät. Nyt kun olet omiasi vailla niin esimies jauhaa paskaa suut ja silmät täyteen eikä ottaudu asiaan ollenkaan. Luojan kiitos olen liitossa. Älkää hyvät ihmiset menkö tähän kusetus laakiin töihin. En mene minäkään enää 😂


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe