Hei,
sain isoäidiltäni 50-luvulta peäisin olevan ruokaryhmän. Alun perin lienee ruskeat, mutta tuolit valkoisiksi maalattu. Kyseessä perinteiset pinnatuolit joita muistaa ennenkin nähneensä sen enempää huomiota kiinnittämättä. Muistuttaa kyllä kovastyi Fanett-sarjaa, osaako joku antaa hinta-arviota? Ryhmä hyväkuntoinen. Kiitos.
Tapiovaaran Fanett ruokailuryhmä 50-luku.
2
2885
Vastaukset 2
- ....
Voipi olla Fanetti tai sitten saman näköinen kopio, itsellänikin oli mustat samanlaiset, tietty kopiot/toisinnot eli ei Tapiovaaraa. Aidoissa on varmasti pohjassa leimoja tai merkintöjä joista voi aitouden varmistaa. Niitä ei kannata maalata piiloon tai peittää. Meillä on aito Mademoiselle, siellä oli pohjassa joitakin merkintöjä.
Katselin Fanetti-kalusteiden kuvia, istuimissa näytti olevan syvennys, onko vaneria, joka on muotoiltu? - tipp
http://www.huuto.net/kohteet/ilmari-tapiovaara-fanett-ruokailuryhma/163579678
Huutonetissä ollut myynnissä ruokaryhmä 850€. Maalaus tietysti pienentää hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483