Mikä olis hyvä mopo ~1000€~

aldoske

Niin eli mikä olisi paras mahdollinen mopo, jonka saisi käytettynä noin yhdellä tontulla? Mopo olisi mielellään Enduro.

9

4498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdf

derbi X-treme R saa halvalla on hienoja ja hyviä!

• aldoske

Derbi sm, että olisiko hyvä vaihtoehto? Mielellään kaikista ehdotuksista /-.

• vadduwdwd
        aldoske kirjoitti:

et sä saa tolla hinnal mitää hyvää enduroo!!jotain kiinan paskoja vaan!!BUUUU säästä rahaa ja osta kunnon mopo!

• dfsdfsdger
        aldoske kirjoitti:

no tuo on R on enduro ja tuo SM on supermoto taidat kyllä tietää mutta varmistin kummiskin... mutta joo on tuo SM mun mielestä hienompi kun enska. ite tein virheen ja ostin enskan :/... tuo enduro on vähän enemmän maastoon ja SM on kaduille tarkoitettu. mutta voi enskalla ajaa kadulla ja smotoilla maastossa ei mitään ongelmaa

• kiinalaisen mopon!!
        vadduwdwd kirjoitti:

et sä saa tolla hinnal mitää hyvää enduroo!!jotain kiinan paskoja vaan!!BUUUU säästä rahaa ja osta kunnon mopo!

Miksi ostaa käytetty vikakasa tonnilla, kun samalla rahalla saa uuden laadukkaan kiinalaisen. Itse ostin vähän ajetun (muutama kilometri) kiinalaisen ( www.motorpower.fi alkujaan myymän), jossa oli vielä takuut voimassa, maksoin siitä 850€ (ovh. n. 1300€) ja mopossani ei ole ollut mitään vikaa ja nyt on ajettu melkoiset matkat, ainoastaan heti piti vaihtaa uudet ketjut järeämpiin, koska kokemus on osoittanut alkuperäisten ketjujen venyvän.
        Kaverit tekee samaan aikaan barbeihin, liejuihin ym. aprillipiloihin remonttia minkä ehtii

• skyteam50cc 96km/h
        kiinalaisen mopon!! kirjoitti:

Miksi ostaa käytetty vikakasa tonnilla, kun samalla rahalla saa uuden laadukkaan kiinalaisen. Itse ostin vähän ajetun (muutama kilometri) kiinalaisen ( www.motorpower.fi alkujaan myymän), jossa oli vielä takuut voimassa, maksoin siitä 850€ (ovh. n. 1300€) ja mopossani ei ole ollut mitään vikaa ja nyt on ajettu melkoiset matkat, ainoastaan heti piti vaihtaa uudet ketjut järeämpiin, koska kokemus on osoittanut alkuperäisten ketjujen venyvän.
        Kaverit tekee samaan aikaan barbeihin, liejuihin ym. aprillipiloihin remonttia minkä ehtii

Tuolla hinnalla voisi saada skytarin, joka on laadukas ja kestää sen mitä ajelet (itsellä mittarissa 15 000km).

Tai sitten voit ostaa eurooppalaisen käytetyn...

Mutta saatat saada pommin, eli kannattaa harkita tarkkaan jos käytetyn ostaa.

• Monkibomber_93
        skyteam50cc 96km/h kirjoitti:

Tuolla hinnalla voisi saada skytarin, joka on laadukas ja kestää sen mitä ajelet (itsellä mittarissa 15 000km).

Tai sitten voit ostaa eurooppalaisen käytetyn...

Mutta saatat saada pommin, eli kannattaa harkita tarkkaan jos käytetyn ostaa.

Tonnilla paras mopo minkä saat on Skyteamin manki. Omani ostin viime vuoden huhtikuussa, maksoin siitä 850e ja nyt on jo yli 7000km ajettu, eikä mitään remonttia ole joutunut tekemään.
        Ainoat ongelmat Skyteamissa on huono akku, kytkinvaijeri ja ketjut. Omastani on akku posahtanut (uusi Biltemasta, maksoi alle 20 euroa), kytkinvaijeri katkennut kahdesti ja ketjuilla alkaa olla elinkaari lopussa.

Mut jos tonni on rahaa niin osta ehdottomasti Skyteam. Se on sentään uusi eikä mikään loppuunraiskattu vanha paska.

• Mopoilijax

Jos ostat käytetyn mopon tonnilla, mieti tarkkaan mitä sillä ostat. www.nettimoto.com lienee paras paikka etsiä käytettyä mopoa ja voit verrata hintoja, sekä mahdollisia kilometrimääriä, mitä milläkin merkillä on ajettu ja mahdollisesti muitakin tietoja. Hieman vertaamalla tulee kyllä varsin helposti käsitys eri merkeistä ja niiden ongelmista. Täällä palstallahan monet kehuvat vain omaansa ja haukkuvat kavereiden mopoja, kun heidän maailmansa on vielä niin suppea ja laput silmillä, ei vielä nähdä todellisuutta.
      1000€ on kuitenkin iso raha, jos sen laittaa ihan arvottomaan romuun, jota on viritelty ja saatu kulkemaan vain sen hetken. Isot remontit puhuvat jo puolestaan, jos myyjällä on esittää vaikka mitä kuitteja varaosista. Jos et ole ostanut aiemmin mitään taikka sinulla ei ole kokemusta aikaisemmin mopoista, suosittelen asiantuntijaa avuksesi, pelkkän oman ihastumisesi varaan ei kannata laskea. Mopon yleisilmekin puhuu jo puolestaan, samoin se kodin ympäristö, missä sitä myydään.
      Itse olen ostanut joskus käytetyn mopon tai useammankin, mutta parhaiten ovat toimineet ne mopot, jotka olen ostanut aivan uutena taikka hyvin vähän käytettynä. Uusiakin mopoja saa joskus tosi sopivasti, kun mallit vaihtuu taikka liikkeeseen tulee vaihdossa lähes uusi mopo. Viimeisimmän moponi ostin yhdeltä vanhalta papalta, joka oli ajanut sillä 40km ja todennut, ettei enään voi ajaa sairautensa vuoksi sillä.

• lhkghkögfklgh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe