Ostin muutama kuukausi sitten kyseisen laitteen. Enkö mä osaa sitä käyttää vai mikä on?!
Se pirun laite ajastaa ihan vääriä ohjelmia! Sanotaan vaikka et haluun nauhottaa neloseslta ysin leffan. Niin nauhotuksessa lukee kyllä oikein, mutta sisältö on ihan muuta. Mitä mun pitäs tehdä?!
Topfield, Tf600pvrt apua!!!
3
1511
Vastaukset
- sulla ei ole
manuaalia, niin täältä löytyy:
http://www.topfield-finland.com/tiedostot/File/ohjeet/TF600PVRt-Fin-7B28e.pdf
Erityisesti kohta 7, Tallennus ja toisto. - tekemättä?
Joillekin bokseille riittää tässä ongelmassa sähköjohdon irroitus vähäksi aikaa. Joillekin riittää kanavien uudelleen haku, mutta sekään ei taida Topfieldille riittää? (vanhat kanavatiedot on ainakin tuhottava?). Suosittelen tehdasasetusten palautusta, jolloin se varmasti päivittää kanavataulukot ja EPG alkaa osoittaa oikeaan palveluun. Kanavanipuissa on tehty muutoksia, jolloin EPG:llä tehdyt ajastukset saattavat nyt osua väärään palveluun ja tuloksena on kuvailemaasi puuta heinää tallennuksessa.
Tehdasasetusten palautus kannattaa opetella käyttämään, sillä se ei ole viimeinen kerta kun sitä joudut Topfieldin kanssa käyttämään. Omat asetukset siinä menetetään, mutta kovalevylle tehdyt tallennukset säilyvät. Ei se sen kamalampaa ole...- kaonkaon
tuo tehdas asetusten palautus operaatio on monasti ratkaisu useimpiin ongelmiin myös muissa merkeissä,esim mun kaonissa kovalevy jäi pyörimään vaikka en katsonut tai tallentanut mitään,ihmettelin kun surina kuului yölläkin kun box päällä,normaalistihan kovalevyn pitäisi lopettaa pyöriminen viiden minsan kuluttua jos et tallenna tai katsele enää tallenteita vaan vain suoraa tv ohjelmaa.Laite pelas taas norm tehd asetuk palautuksen jälk eikä sen koomin temppuillu.Muuten hyvä laite kun osaa käyttää sitä ja halpa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241