Ostin muutama kuukausi sitten kyseisen laitteen. Enkö mä osaa sitä käyttää vai mikä on?!
Se pirun laite ajastaa ihan vääriä ohjelmia! Sanotaan vaikka et haluun nauhottaa neloseslta ysin leffan. Niin nauhotuksessa lukee kyllä oikein, mutta sisältö on ihan muuta. Mitä mun pitäs tehdä?!
Topfield, Tf600pvrt apua!!!
3
1566
Vastaukset
- sulla ei ole
manuaalia, niin täältä löytyy:
http://www.topfield-finland.com/tiedostot/File/ohjeet/TF600PVRt-Fin-7B28e.pdf
Erityisesti kohta 7, Tallennus ja toisto. - tekemättä?
Joillekin bokseille riittää tässä ongelmassa sähköjohdon irroitus vähäksi aikaa. Joillekin riittää kanavien uudelleen haku, mutta sekään ei taida Topfieldille riittää? (vanhat kanavatiedot on ainakin tuhottava?). Suosittelen tehdasasetusten palautusta, jolloin se varmasti päivittää kanavataulukot ja EPG alkaa osoittaa oikeaan palveluun. Kanavanipuissa on tehty muutoksia, jolloin EPG:llä tehdyt ajastukset saattavat nyt osua väärään palveluun ja tuloksena on kuvailemaasi puuta heinää tallennuksessa.
Tehdasasetusten palautus kannattaa opetella käyttämään, sillä se ei ole viimeinen kerta kun sitä joudut Topfieldin kanssa käyttämään. Omat asetukset siinä menetetään, mutta kovalevylle tehdyt tallennukset säilyvät. Ei se sen kamalampaa ole...- kaonkaon
tuo tehdas asetusten palautus operaatio on monasti ratkaisu useimpiin ongelmiin myös muissa merkeissä,esim mun kaonissa kovalevy jäi pyörimään vaikka en katsonut tai tallentanut mitään,ihmettelin kun surina kuului yölläkin kun box päällä,normaalistihan kovalevyn pitäisi lopettaa pyöriminen viiden minsan kuluttua jos et tallenna tai katsele enää tallenteita vaan vain suoraa tv ohjelmaa.Laite pelas taas norm tehd asetuk palautuksen jälk eikä sen koomin temppuillu.Muuten hyvä laite kun osaa käyttää sitä ja halpa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560