tietääkö kukaan mistä vois saada vielä sen ihan ekan hugo pelin joka oli televisiossakin siinä ohjelmassa johon sai soittaa ja pelata puhelimella??
mistä löytyis vielä hugo peli
8
17158
Vastaukset
- Merrix
Jonkinlainen nostalgia-peli tais olla juu...
Enpä tiedä, kaverilla oli sellanen joskus aikoinaan, mut eipä tänä päivänä taida löytyä muualta kun kirppikseltä tai jostain divarista... Onnea etsintään! :D- HUGO
Hugo pelejä saa Anttilasta. Ei oo edes kovin kalliita...
- lammas
HUGO kirjoitti:
Hugo pelejä saa Anttilasta. Ei oo edes kovin kalliita...
ainakaan sitä ekaa. mä löysin sen ekan jollai dc :lla tai emulella. En muista. Saatto olla kazaa liteki. Ei kuitenkaa suomeks ollu. Mut pysty pelaamaan.
- HUGO
lammas kirjoitti:
ainakaan sitä ekaa. mä löysin sen ekan jollai dc :lla tai emulella. En muista. Saatto olla kazaa liteki. Ei kuitenkaa suomeks ollu. Mut pysty pelaamaan.
Saa ku ostin sen ite sieltä. Ei oo pitkä aika
- Sussu70
HUGO kirjoitti:
Saa ku ostin sen ite sieltä. Ei oo pitkä aika
Hei, mikäs sen ensimmäisen pelin nimi oli jota siellä telkussakin pelattiin ja oliko se pc-peli?
- amela menkovic
moi mitä kuuluu haluisin huugo pelejä jos olisi ilmatteksi pelata se olisi tosi kiva jos saisi
kitos jos vastaisit tähän viestiin
tähän sähköpostiin [email protected] - catshome
mä en tiiä sitä tiiän vaan jonku timantti pelin mikä
ei oo erikoinen. - Joku
Anttilassa on paljon huugo pelejä:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667