Verkkokaupan PhotoNav

päivityksistä

Onko tosiaan niin, että uuteen ( Hakkapeliitta ) PhotoNaviin ei ole tuoreempia päivityksiä ostettavissa kuin -10-08. Kyseinen liike ilmoittaa sivuillaan että ei tietoa koska saa jne. Olenko ostanut ns turhan laitteen heiltä. Eivät ilmoita koska tulee ja koska mahdollisesti saatavilla. Itselläni laite ostetu alkuvuonna -09 ja kartat -08. Olisivat voineet ilmoittaa että kyseessä kertakäyttö navi -08 kartoilla, niin olisi tuokin jäänyt ostamatta.

5

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paa myyntiin

      Ei kai ny sentään jok'ikinen tienpätkä ole vuodessa tai parissa paikkaansa vaihtanut...?

      Myy se Navi Huuto.netissä. Verkkokauppahan myi noita Photonaveja 45 euron hintaan suoratoimituksena Ahvenanmaalta ja Huuto.netissä niistä saa 60 euroa!!!

      Ostat sitten sillä rahalla kompassin ja paperikartan.

    • frangrabba

      pitääkö sitä laitetta sun mielestäsi sitten jatkuvasti päivittää,minun vanha sony jota ei voi edes päivittää niin silti vie perille,(on minulla kesäisin motari käytössä),autossa on navigon eikä sitäkään aina tarvitse päivittää silti toimii loistavasti,olisit silloin miettinyt mitä ostat kun kyseisen laitteen hankit

    • Hynynen

      Omassa photonavissa on ainakin kartta-aineisto päivätty helmikuussa 2009.

    • NDrive
    • Teukku

      Miten uuteen Photonaviin saa karttapäivityksen ajettua?
      Laite saatu joululahjaksi 2012 ja karttaversio on: "Koko Suomen TeleAtlas-kartat, 2010.09-versio"
      Miten pitää menetellä?
      Laite pelaa muuten hienosti, mutta esim. Helsingissä sillä ei oikein tee mitään, Vantaalla kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe