Laukaa : Omakotitalo ja talli

HannaLeenaK

Toukokuussa vapautuu juuri remontintissa oleva omakotitalo 3mh:ta,keittiö,olohuone,wc ,sauna.
Tallissa tilat 8 hevoselle ja on vedet että sähköt. Tilavat tarhat ja kesäksi laidunta 4hehtaaria.

Vuokra 700/kk muut kulut.

Hanna-Leena
[email protected]

5

2487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H

Otan yhteyttä sähköpostitse illemmalla :)

H

• oona74

Vieläköhän talo olisi vapaa?Olisin kiinnostunut.Olen yrittänyt tavoittaa sinua sähköpostilla.

• tiitu-83

Olemme poikaystäväni kanssa etsineet epätoivoisesti asuntoa laukaan suunnalta. Asumme tällähetkellä Tikkakoskella,mutta emme viihdy täällä... Olemme jo irtisanoneet asuntomme täällä ja töitäkin olisi Laukaalla tiedossa,nyt ei puutu,kuin asunto....
      Omakotitalo olisi kiinnostava,kun lapsiakin olisi suunnitteila tehdä.
      Jos talo on vielä tyhjillään ja kiinnostaisi vuokrata se kahdelle mukavalle ihmiselle,niin ota yhteyttä.

Tiina Moilanen puh.040-4731561
      [email protected]

• HHKHKPÅÄ

Heippa.
      Huomasin ilmoituksesi omakotitalosta laukaasta. Joko asuntoon on asukkaat löytyneet?
      Mikäli ei, niin meistä saatte loistavat vuokralaiset!
      Olemme siis pariskunta 20.v ja 24.v . Puolisoni on töissä tikkakosken konepajalla vakituisena , ollut vuodesta 2006 ja Minä Olen tällähetkellä työttömänä mutta töitä tod. näkösesti pian saan.
      Omistamme Kolme isohkoa koiraa jotka ovat kyllä täysin harmittomia ja leppoisia kavereita. Laukaasta päin olemme asuntoa haavelleet ja tämä asunto kuulostaa jo melkein liian hyvälle. :)) Etsimme siis PITKÄAIKAISTA asuntoa koska perheen lisäystä ym .. on lähiaikoina suunnitteilla.. :) Mikäli ette ole asuntoon vielä asukkaita saaneet niin ottakaa meihin yhteyttä, ette tule pettymään!!! :) T iida ja marko 0408691608

• ei se vastaa. mikä lie hämyilmo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2596
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1024
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41