Toukokuussa vapautuu juuri remontintissa oleva omakotitalo 3mh:ta,keittiö,olohuone,wc ,sauna.
Tallissa tilat 8 hevoselle ja on vedet että sähköt. Tilavat tarhat ja kesäksi laidunta 4hehtaaria.
Vuokra 700/kk muut kulut.
Hanna-Leena
[email protected]
Laukaa : Omakotitalo ja talli
5
2441
Vastaukset
- H
Otan yhteyttä sähköpostitse illemmalla :)
H - oona74
Vieläköhän talo olisi vapaa?Olisin kiinnostunut.Olen yrittänyt tavoittaa sinua sähköpostilla.
- tiitu-83
Olemme poikaystäväni kanssa etsineet epätoivoisesti asuntoa laukaan suunnalta. Asumme tällähetkellä Tikkakoskella,mutta emme viihdy täällä... Olemme jo irtisanoneet asuntomme täällä ja töitäkin olisi Laukaalla tiedossa,nyt ei puutu,kuin asunto....
Omakotitalo olisi kiinnostava,kun lapsiakin olisi suunnitteila tehdä.
Jos talo on vielä tyhjillään ja kiinnostaisi vuokrata se kahdelle mukavalle ihmiselle,niin ota yhteyttä.
Tiina Moilanen puh.040-4731561
[email protected] - HHKHKPÅÄ
Heippa.
Huomasin ilmoituksesi omakotitalosta laukaasta. Joko asuntoon on asukkaat löytyneet?
Mikäli ei, niin meistä saatte loistavat vuokralaiset!
Olemme siis pariskunta 20.v ja 24.v . Puolisoni on töissä tikkakosken konepajalla vakituisena , ollut vuodesta 2006 ja Minä Olen tällähetkellä työttömänä mutta töitä tod. näkösesti pian saan.
Omistamme Kolme isohkoa koiraa jotka ovat kyllä täysin harmittomia ja leppoisia kavereita. Laukaasta päin olemme asuntoa haavelleet ja tämä asunto kuulostaa jo melkein liian hyvälle. :)) Etsimme siis PITKÄAIKAISTA asuntoa koska perheen lisäystä ym .. on lähiaikoina suunnitteilla.. :) Mikäli ette ole asuntoon vielä asukkaita saaneet niin ottakaa meihin yhteyttä, ette tule pettymään!!! :) T iida ja marko 0408691608- hö
ei se vastaa. mikä lie hämyilmo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877