Kuinka monta tuntia päivässä kuluu tietokoneella? Ja onko se vaikuttanut teidän koulu arvosanoihin?
Kun vastaatte liittäkää ikänne ja sukupuolenne myös, kiitos! :)
Paljonko vietät aikaa koneella?
6
454
Vastaukset
- hdhdhd
2-7h/d
Ei todellakaan, minulla on vain liikaa vapaa-aikaa.
17v-mies - 92
Oikeastaan joka päivä noin 8 tuntia...Mut se johtuukin vaa siitä et opiskelen alalla joka on pääosin tietokone työskentelyä...siin samalla tulee sit oltua tunteja netissä... :p Ja oon 17 vuotias nainen.
- pikku--neiti
Siitä 2-8h mul on nii paljo vapaa-aikaa eikä mitää tekemistä eikä se oo arvosanoihi vaikuttanu mitenkää
- wololoo
about tunti päiväs, jos sitä ei lasketa et saatan soittaa kitaraa mont tuntii putkee koneen ääres, kosk ruudul on nuotit
oon siis poika- wololoo
ja oon 15 v ja ei must oo vaikuttanu arvosanoihi, jos sitä ei lasketa mukaan et kitaransoiton takii en opiskele yhtää...
- onnea elämään
wololoo kirjoitti:
ja oon 15 v ja ei must oo vaikuttanu arvosanoihi, jos sitä ei lasketa mukaan et kitaransoiton takii en opiskele yhtää...
On se aika paha jos, kun ei oo mitn tekemistä, nii ainoo ja viimeinen toivo on tietokone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429