Kuinkahan suuritöisiä rakennussiivoukset ovat jos ne tekee itse? Jonkun tonnin siinä säästäisi, mutta tuleeko myös kuluja?
Rakennussivous itselle?
3
279
Vastaukset
- 1--2
Ei kummosiakaan mutta en tässä tapauksessa voi suositella, siivouksessa itsessäänkin pitää hieman ajatella ja käyttää järkeään sekä vaati joissain tapauksissa nopeitakin ratkaisuja ja päätelmiä joten työn sujuvuuden kannalta anna jonkun muun hoitaa ne hommat ja makselet sinä niitä laskuja vaan.
- pekka 5657
kannattaa siivota itse jos pystyy. raksamiehet kun hinnoittelvat senkin jos ne tekee.
Joka tapauksessa suurin kustannus tulee poisviemisestä. Kaatopaikat laskuttavat
törkeitä hintoja.
Roskiin saataa upota tonni noin vain yhteensä. Maan poisvieminen maksaa vielä enemmän. - hommaa riittää
Siinä on sitten suurempi työ kuin voisit kuvitellakaan. Käytännössä joka ilta oman työpäivän jälkeen tuntitolkulla siivoamista. Kun työmaasiivoukset ei kuulu urakkaan niin kaikki, SIIS KAIKKI, tipahtaa täsmälleen siihen paikkaan missä tekijä on. Ne ei viiti edes omia roskiaan viedä roskikseen.
Jos toi ei kovin hirveän kalliiksi tule niin sisällytä siivoukset urakkaan.
Roskalava pihalle maksaa sulle jo 500 euroa, että silleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628