Rakkauden puistossa

*saaga*

Rakkauden puistossa
on paljon tuoksuvia
kukkia
ne aistit
tytönhupakon huumaa

nostaa sykettä
rintaakin polttaa

Tyttöhupakko teki
treffit puistoon
ootti jo rakkautensa
siellä...

Voi tätä unelmien
onnee
voi täyttymystä
tunteen

Rakastuneet
hömpähtäneet
kuin leijan liitelyä

sillai ihoo kipristeli

14

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ... tyttö tuolainen
      soma keijukainen
      puistoon saapuu
      niin monet sydämet värähtää
      tapamaanko juuri minua tulee
      tyttö kaunis tuo
      mutta ohi kävelee hän
      ja vaikka se pettymyksen tuo
      niin hyvityksen jättää
      lumouksen
      ja haaveen ...

      no nyt oli sellaista runoutta kuin satua
      ja jotenkin näen maisemaan missä kävelet
      kun se törmäilyjä lyhtypylväisiin aiheuttaa yms.

      verraton ja vallaton tytönhupakko
      hyvä upea saaga !!!

      • *saaga*

        Kuinka riemulliselta
        tuntui lukea palautettasi
        aivan kevät valloittavasti
        tuli mieleeni

        tietty jo runoseni
        antoi vallattomuutta
        viattomuutta
        koska oltiin
        rakkauden puistossa

        oikeastaan aattelenkin
        rakkautta veikeänä
        ja kujeilevana
        yllätyksiä täynnä

        Ilo sydämelläni
        kiitän viivähtämistä
        runollani !!!

        Runoja syntyköön
        sinulta viikollakin...


    • mies-v57

      Niin hento olet varreltasi, kun
      otan sinusta kiinni. Niin kapea
      on uumasi käsieni pinnalla ja
      läämpöse ajautuu sormiini..

      Olet valojani, varjojani olet
      minun elämäni elävä lähde.
      Vaikka kaikki muu tummaksi
      vaihtuu, sinuun jää minusta säde..

      Sinuun minä vaivun joka päivä,
      jossain erityisessä meidän yhteydessä.
      Vaikka erämaan tuuli kaiken muun
      kumoaisi, sinä olet minun vieressä..

      Olet minussa elämä ja voima,
      olet joka päivä yön syliini silta.
      Siksi minä kutsun sinua Rakkaudeksi
      ja tätä kaikkea kaipauksesksi..

      Olet airut, olet ilta..
      hyvä sinuun saapua..

      http://www.youtube.com/watch?v=nQzUK-2bh2w&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kai Rakkaudessa on virallinen lupa olla
      vähintäänkin pikkuisen hömppä..

      Sallittua tunteineen törmäillä,
      olematta silti tolkuttoman naurettava..

      Tai...ehkä Rakkaus antaa voimia, hyvää oloa, ne
      kaikki ohittaa..onhan onni myötä..
      ja Rakkaus.

      Tästä Rakkausrunostasi tuli hymy
      ja iloinen mieli..

      Hauska teksti, missä ripaus vakavuutta
      ja oikeen iso annos iloista Rakkautta..

      Säkeissäsi hymyillen viihtyi ja mieli
      kepeänä kulki mukana..

      Olen kiitollinen iloisesta ja oikein
      hyvästä Runostasi!

      Voimia ja hymyä myös Sinulle
      koko tähän päivääsi.

      • *saaga*

        Kevyesti kuin
        keijun tanssi
        valoisana tuoksuvana kesäyönä
        ihanaisen vastarunon
        kynästäsi piirtelit

        Kaunista on rakkaus
        mikä viattomana
        kisailevana
        pienenä kujeiluna alkaa

        Loppu on sitten
        kahden rakastavaisen

        musiikki jonka liitit mukaan
        korvani kuuli niin raikkaana
        kepeänä
        ilakoivana
        kuitenkin niin
        kauniin viattomana

        Ystävä kiitos kun
        viivähdit
        kannustusta minulle annoit
        Toivon vierailua toistekin
        inspiraatiota sinä
        taas lisäsit


      • Elina.S.
        *saaga* kirjoitti:

        Kevyesti kuin
        keijun tanssi
        valoisana tuoksuvana kesäyönä
        ihanaisen vastarunon
        kynästäsi piirtelit

        Kaunista on rakkaus
        mikä viattomana
        kisailevana
        pienenä kujeiluna alkaa

        Loppu on sitten
        kahden rakastavaisen

        musiikki jonka liitit mukaan
        korvani kuuli niin raikkaana
        kepeänä
        ilakoivana
        kuitenkin niin
        kauniin viattomana

        Ystävä kiitos kun
        viivähdit
        kannustusta minulle annoit
        Toivon vierailua toistekin
        inspiraatiota sinä
        taas lisäsit

        ja ajattelin, kenelle lie tuo onni suodaan.
        Upeaa että kaksi rakastunutta kohtasi,
        ei mennyt hukkaan. :)


      • *saaga*
        Elina.S. kirjoitti:

        ja ajattelin, kenelle lie tuo onni suodaan.
        Upeaa että kaksi rakastunutta kohtasi,
        ei mennyt hukkaan. :)

        Riimityksin
        runosessani
        kivasti
        korvissani soljuu

        kuka lienee
        onnellinen
        vai olemmeko kaikin
        kuka silmät avaa
        maailmaa syleilee
        hän rakkautta
        kaikilta saava on....


      • *saaga* kirjoitti:

        Riimityksin
        runosessani
        kivasti
        korvissani soljuu

        kuka lienee
        onnellinen
        vai olemmeko kaikin
        kuka silmät avaa
        maailmaa syleilee
        hän rakkautta
        kaikilta saava on....

        kykenee rakastamaan kaikkia. ;)


      • *saaga*
        Elina.S kirjoitti:

        kykenee rakastamaan kaikkia. ;)

        aivan oikein
        mutta mekin voimme rakastaa lähimmäistämme...


    • syysyöllä

      Tuoksua on mukava haistella
      varsinkin onnellisena,
      ja se myös voi tosiaan
      ihmisen leijumaan.

      Hyvä "Saaga"

      • *saaga*

        Mukava nähdä
        sinutkin

        lukenut olet
        tuotokseni
        Mieleesi toi onnellisuuden
        siitä meidän
        nauttia joka hetki nauttia

        se on elämää !!


    • lepakko (())

      onnistunut kuvaus
      rakkauden puisto
      sanattomaksi huumaa
      täyttymystä tuoksuu
      Ihana tytönhupakko

      Taitaa olla ketjussa
      useampi "puiston oma"...
      Liidellen Kiitos !

      • *saaga*

        Kiitos kiitos

        lepakko
        kuvauksesi liiti
        huimaa kyytii
        Onneksi rakkaus on uudistuva
        ja sitä riittää
        kaikille,mitä enemmän rakkauden
        käyttäjiä sitä mukavanpaa..
        Pilkettä päivääsi...


    • jos tämän runosi kuplinnasta ja onnesta
      ei lukija saa mitään irti, täytyy olla jossain
      vikaa, vikaa =)

      Voin hyvin sukeltaa sen myötä nuoreen rakkauteen,
      jolloin tunsi itsensä kuin uudestisyntyneeksi. Silloin
      kaikki oli niin suurta, erilaista kuin tänään ikäänty-
      neempänä.

      Kiitos Ilopillerille.

      • *saaga*

        pulppuuaa
        pulpuaa
        se joskus
        ja hyvä jos mielen
        kevyen runoseni
        aikaan saa silloin ei se ole kirjoitettu turhaan

        Kiitos sinulle
        ihanalle runoystävälle..
        Kevättä rinaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe