Aamu herätessään
aivan uudet
kasvot oli saanut
kultaisenkirkas
auringonkajo
hangella kimalteli ja liplatteli
oli herkkä punertuva
hetki...
Tiedän
olen saanut
aimoannoksen
rokotuksena
tätä
Lapin lemmenjuomaa
eikä
juovutus ota
laantuakseen..>
Lemmenjuoma
8
305
Vastaukset
- syysyöllä
Ei tänään paistanut aamulla
vaan ilma oli harmaa,
mutta mieli silti valoisa
kun sai taas herätä.
Joka on saanut kunnon annoksen
sitä taikajuomaa niin
hän ei kai selviä siitä humalasta
ennenkuin aika hänestä jättää.
Kaunis runo sinulta jälleen
kaunis kiitos siitä.- *saaga*
tammikuun 15päivänä
klo9.11 oli uuden kuun syntymä
ja se näkyi
ilakovasti ulkona
minulla sattumoisin oli silloin
silmissä näkymä
tämä maailman kaunnemmista...
Kiitos Ystäväni käynnistäsi..
Iloa tuotit päivääni
olet siis nähnyt ja kokenut myös talven
Lapin maisemissa, niin aitoa tämä tekstisi on.
Mahtavaa sanojen ja tuntemusten ilottelua,
joka on lukijankin helppo sisäistää. Tuon
lemmenjuoman minäkin haluaisin tuntea huu-
lillani, mielessäni.
Kiitos makumatkastasi.- *saaga*
tänä vuonna oli mahdollista
kokea myös luonnon
kauneus myös etelässä
Hiukka mielikuvitusta ja siinä runon
synty...
Kiitos suuri Ystäväni
eloosi suuria ihania kukkia ja
mielenhyvyyttä...
Joskus se aurinko.
Kultaa täälläkin purot.
Niityt ja pellot.
Kuusimetsät ja koivikot.
Ja minun rantani aution.
Kunhan kevät saapuu.
Odotan.
Kiitos runostasi- *saaga*
Kiitos sinulle
Margitta!!!
Aurinkoa ei silmäni
nähnyt...
mutta auringon
heijastuma
varmaankin se oli...
Kaunis on näkymä myös sinulla ja se
onnee on...
- Mysteriet
Mukavan kirpeä ja kuulas tatsi ja
kuplivan iloista pirskahtelua =)
Kaamosmasentuneet silmäni lukevat mieluusti tälläistä!!- *saaga*
Kiva kun sait
irti jotain minun runostani
Aurinko kohta
meille loistaa
ja kaikille hyvän
mielen antaa.....
Kiitos vierailusta
"hymy ei maksa mitään"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473