Rapumiehen käytös kun tulee ongelmia?

naarasskorpioni

Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä rapumiestä joka oli tuolloin juuri eronnut naisystävästään. Itse olin myös juuri suhteen lopettanut. Tapailimme satunnaisesti ja alusta asti harrastimme pääasiassa seksiä. Vuodenvaihteen jälkeen suhteemme jotenkin kuitenkin syveni ja olemme tapailleet hiukan useammin ja puhumme päivittäin puhelimessa. Hän on jopa sen verran avautunut että on kuulemma oma kultani(joo, kysyin..)
Nyt tuli ongelma josta olimme tämän miehen kanssa jo hieman aiemmin puhuneetkin. Exäni soitti tälle miehelle kiukuspäissään ja kertoi meidän olevan pariskunta jonka väliin tämä rapu oli itsensä tunkenut! Olimme kyllä seurustelleet, mutta suhde oli loppu ennen tätä rapumiestä. Kerroin jo aiemmin suhteen olleen vaikea ja varoittelinkin miestä tästä toisesta joka saattaisi ottaa yhteyttä ja kertoilla palturia. Rapu oli tästä pelästynyt(?) ja alkanut kertoa ihan kysymättä kaikkea mitä olemme tehneet. Valitellut kuinka olen takertunut häneen, vaikka hän ei minusta välittäisi lainkaan, ei ole kuulemma mielenkiintoa! Olen pakottanut hänen mm. soittamaan ja harrastamaan seksiä. Puhelun hän sai tunti sen jälkeen kun oli itse minut kiireellä taluttanut sänkyyn!!! Tämä rapumies oli luvannut ettei pidä minuun yhteyttä enää ollenkaan. Olen kuitenkin sen verran saanut hänen kanssaan puhuttua, että hän myönsi uskovansa exääni ja että olin kuulemma valehdellut. Siis mitä ihmeen touhua ja käytöstä tämä on?? Onko rapumies jotenkin epäluotettava vai menikö vaan paniikkiin ja alkoi pelätä tätä exääni?

6

2103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapurai

      tietääkseni yksikään rapu ei halua olla suhteen rikkoja... eli teitähän on nyt kolme ja mistä lie saanut exäsi tämän numeron!?

      • just nii

        Exäni tiedossa oli tämä uusi suhteeni, eikä hän muutaman kuukauden aikana mitenkään toiminut. Nyt vaan yhtenä iltana oli suutuspäissään soitanut ja numero oli tietysti ihan helppo saada kun tiesi kuka uusi miesystäväni on.
        Vaikutti ihan siltä että tämä rapu perääntyi ja uskoi täysin mitä exäni satuili. Hän ei halua tulla kenenkään väliin, oli tuo kommentti. Mutta kun ei kyseessä ole mikään väliin tuleminen vaan exäni pirullinen temppu hajoittaa uusi suhteeni. Ja rapumies tiesi että olemme eronneet.


      • rapurai
        just nii kirjoitti:

        Exäni tiedossa oli tämä uusi suhteeni, eikä hän muutaman kuukauden aikana mitenkään toiminut. Nyt vaan yhtenä iltana oli suutuspäissään soitanut ja numero oli tietysti ihan helppo saada kun tiesi kuka uusi miesystäväni on.
        Vaikutti ihan siltä että tämä rapu perääntyi ja uskoi täysin mitä exäni satuili. Hän ei halua tulla kenenkään väliin, oli tuo kommentti. Mutta kun ei kyseessä ole mikään väliin tuleminen vaan exäni pirullinen temppu hajoittaa uusi suhteeni. Ja rapumies tiesi että olemme eronneet.

        Onhan tuo aika ilkeä temppu...! kertoohan tuo ,että suhde ei ole vielä loppu toisen osalta... oletteko selvittänyt välinne exän kanssa kun on näköjään jäänyt kaivelemaan. Jotenkin kuvastaa samat piirteet kuin omassa menneessä suhteessani. omasta mielestäni on lähes mahdottomuus saada toimivaa suhdetta jos juuri erottu ja ei yhteinen päätös... oliko suhteen päättäminen yhteinen, oma vai toisen päätös? vaikea sanoa mielipidettä kun aika epäselvä näkökulma menneestä mihin toinen sitten reagoi...!


    • rttu

      Ongelmista pääsee helpoimmin eroon, kun kieltäytyy kohtaamasta niitä.

    • crapuleidi

      sinä olet rapumiehen mielestä epäluotettava. Olit sitä tahi et, mutta koska exäsi meni laukomaan tuollaisia juttuja sinusta, on ravulla todennäköisesti alkanut kiinnostus lopahtamaan

    • opsita

      rapumies on luotettava päinvastoin kuin sinä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe