Muutama kysymys teille mäyräkoiraomistajat.

Sampsa vaan...

Onko mäyräkoiran metsästyvietti niin voimakas, että vaikkei erinnäistä yksilöä olisi metsästämiseen tarkoitettu niin sitä ei silti vapaana kannata pitää taajamien ulkopuolella, metsissä jne. riistavietin tai muiden hajujen pelossa? Toinen kysymys: Mitä mieltä olette luonnomukaisen ravinnon käytöstä (eli periaatteessa terveellinen kotiruoka kasviksia, lihaa, eri viljojen muodot jne.) mäyräkoiralla tai yleensäkin koirilla, onko hyödykkäämpää kuin teollisen ruoan käyttö. Kaikkea mitä löytyy kokemuksia, onnistumisia, epäonnistumisia, mitä tietoa vain haluatte jakaa:)

2

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onyx.

      Nykyaikana kannattaa pitää koira kiinni, koska autojen määrä on melkoinen ja mäykky ei huomioi ajossa muuta kuin saaliin.Koirasta ei ikinä tiedä.Meillä on pidetty ruokinta ohjeella,jos kotiruokaa, niin ei anneta valmisruokaa sillä viikolla.Koiran valmisruoka on ravinto ja vitamiinipitoisempaa kuin ihmisten ruoka.Voi vuorotella,mutta mäykky on asia erikseen,oikea paskantärkeä nirppanokka.Esimerkki,tänään oli seitä paitettuna,kunnon kuorrutuksella ja mäykky oli onnesta ymmyrkäinen.Sai fileen kahteen osaan leikattuna ja otti keittiön ruokakupista osan ja kanto eteisen läpi olohuoneeseen maton päälle ja söi sen.Halleluja.

    • plööööö

      niistä linjoista joita ei ole mettälle meinattukkaan. Meikäläisen neidillä on ainakin sellainen nokka riistalle kuin riistalle (välillä jopa roska joka lentää tuulen mukana) että ei tulis mieleenkä päästää sitä missään irti ellen lyö sille tutkaa selkään. ON se ollut irti, niin kaupungissa kuin landellakin, mutta aina saa olla pelko persuksissa, mitäpä jos se rusakko pomppaakin vastaan!? Haukut kun ei pahemmin osaa katsoa molempiin suuntiin kun ylittävät tietä...

      Meillä syödään sitä sun tätä. Eli valmisruokaakin. Nytkin on taas meneillään "herkku"kausi ja neiti napsii peuranlihaa ja kasviksia, muutama luu silloin tällöin nenän eteen... Voittepa kuvitella kuinka nyrpistää hetken nenäänsä kun taas laitetaanki valmis"mössöö"... JOS olisi iso pakastin, niin syöttäisin kyllä varmaankin luonnonmukaista sapuskaa, mutta näinkin on pärjätty. Massu on tottunut moneen eri sapuskaan mistä mä tykkään, vaikka se vähän nirppailiskin niin kaikki häipyy kuitenki kupista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe